Log in

View Full Version : Golf 3 ;93 midden console lampje?

KECIL
15-03-2012, 15:52
Hallo allen,

Golf 3 1993 Orlando (1.4)

Kan iemand mij svp vertellen waar het lampje in (ongeveer) het midden van mijn console voor is? Ernaast zit ook een of wazige ingang voor iets?

ps; iemand nog goeie tips (behalve het aanschaffen van een echt, duur, alarm) om het inbrekers zo on-aantrekkelijk te maken?
Er is vanacht voor de 3e in m'n auto ingebroken, gelukkig lag er nix waardevols in. De 2e x ook al niet, hebben ze alleen een cheapy zonnebril gejat + mijn make-up tasje :shake: :confused:

Omdat ik op dit moment ff geen foto kan maken van m'n eigen console, heb ik maar wat gegoogled, maar helaas lijkt geen enkele op die van mij..

http://www.google.com/imgres?q=volkswagen+golf+III+midden+console&um=1&hl=nl&lr=lang_nl&tbs=lr:lang_1nl&tbm=isch&tbnid=BhJr623V_G79QM:&imgrefurl=http://www.gerritspeek.nl/vag-com_audi.html&docid=oR8mlkBVFVzTgM&imgurl=http://www.gerritspeek.nl/fotos/vag-com_stekker-1h-golf3-1992.jpg&w=653&h=490&ei=BwJiT7i0LKfk0QHE-OG1CA&zoom=1&biw=1152&bih=721

carbreaker de autosloper
15-03-2012, 16:06
on board diagnose obd ingang denk ik ,,en een magnum 3,57

KECIL
15-03-2012, 16:12
on board diagnose obd ingang denk ik ,,en een magnum 3,57

Top!
De Magnum is een leuke suggestie, alleen lig ik heerlijk in m'n bedje te snurken als die vuile ratten aan/in m'n auto zitten. Binnenkort maar een stuurslot (voor het geval dat) en een LED lampje aanschaffen, misschien ontmoedigd dat enigzins. Tenzij ze het puur voor de lol doen.. de h*fters. :mad:

GJ007
16-03-2012, 12:28
Texalarm

KECIL
16-03-2012, 15:43
Leuke prijzen voor een Texalarm.. :eek:

Ben er trouwens al achter wat die rare "ingang" nou was.
Tis geen on board diagnose obd ingang, maar een Conlog startonderbreker!
Heb er alleen geen key meer van, dus vrij zinloos... :(

indewarre
07-04-2012, 20:42
tegen inbraak dashboard kastje open laten staan en een radio uit het jaar nul er in en
hoeden plank eruit en er echt niets in laten liggen

KECIL
12-04-2012, 15:56
tegen inbraak dashboard kastje open laten staan en een radio uit het jaar nul er in en
hoeden plank eruit en er echt niets in laten liggen

Helaas hebben ze laatst weer ingebroken in m'n auto en mijn dashboardkastje geforceerd/gesloopt (lees; deze zat op slot). Ik kan het 'deurtje' gelukkig nog zo plaatsen dat hij niet openvalt, maar ik kan 'm niet meer op slot doen en niet meer normaal openklappen. Ook deze keer lag er niks waardevols in de auto. (net als de vorige 2x)
De radio haal ik er altijd uit, sinds ze de eerste keer m'n radio gejat hebben..

Heb sinds kort (voor de zekerheid) een stuurslot gekocht en deze hang ik er nu ook elke avond aan..

indewarre
13-04-2012, 22:30
ik zou verhuizen en toch echt mijn tip opvolgen van het openlaten van het kastje

VWJYI
14-04-2012, 02:56
Even de plus naar je brandstofpomp opzoeken en dan ergens onder je stoel een schakelaartje wegwerken voor er tussen. En ze komen al niet zo snel weg met de auto

mverh85
14-04-2012, 05:41
ze komen wel erg vaak, zou haast iemand inhuren om je auto te bewaken en die gasten eens een pak rammel te geven.
Je kan ook gewoon de bougie kabel naar je bobine eraf halen en meenemen, kunnen ze hem ook niet pikken.
schande is het..

BIEZELWERKS
14-04-2012, 09:21
Wel een Dikke mkIII dan zo te horen :giggle: Of is het zo'n achterbuurt..!

Spitwesson
14-04-2012, 16:54
Aah, u woont in de bijlmer?

KECIL
17-04-2012, 15:28
ik zou verhuizen en toch echt mijn tip opvolgen van het openlaten van het kastje
• Dit gebeurt telkens in de straat van m’n vriend. Er is (ff afkloppen) tot nu toe nix meer gebeurt, dus hoop dat ze er nu uit blijven.

ze komen wel erg vaak, zou haast iemand inhuren om je auto te bewaken en die gasten eens een pak rammel te geven.
Je kan ook gewoon de bougie kabel naar je bobine eraf halen en meenemen, kunnen ze hem ook niet pikken.
schande is het..
• Ja ik snap het ook niet helemaal, begon al bijna te denken dat het iemand was die een hekel aan me heeft. En om eerlijk te zijn; was al bijna van plan om ‘snachts wakker te blijven en stiekem uit het raam te kijken welke klojo het telkens is. :screwy: Vermoed nml dat het steeds dezelfde is/was.

Wel een Dikke mkIII dan zo te horen Of is het zo'n achterbuurt..!
• Haha, nou dat valt reuze mee hoor! :D Helemaal nix speciaals aan m’n auto. Lichtblauwe golf 3, met een klein roestplekje en hier en daar een deukje.
Nope, ook geen achterbuurt.. Stadscentrum zelfs..

Aah, u woont in de bijlmer?

• Jeetje nee, zo erg is het niet. ;)

Moet er misschien ook even bijvertellen dat ik nu een aantal aangiftes heb gedaan en dat er 2weken geleden een jongen uit het apartment tegenover ons gearresteerd is op verdenking van inbraken (dat kreeg ik half mee, keek toevallig uit het raam om te kijken of m'n auto er nog stond). Sindsdien is er, heel toevallig, niks meer gebeurd.....
Of misschien weten ze nu onderhand wel dat er nix te halen valt in m’n auto en schrikt mijn stuurslot af :tongue:

Spitwesson
17-04-2012, 15:39
[I]
Moet er misschien ook even bijvertellen dat ik nu een aantal aangiftes heb gedaan en dat er 2weken geleden een jongen uit het apartment tegenover ons gearresteerd is op verdenking van inbraken (dat kreeg ik half mee, keek toevallig uit het raam om te kijken of m'n auto er nog stond). Sindsdien is er, heel toevallig, niks meer gebeurd.....
Of misschien weten ze nu onderhand wel dat er nix te halen valt in m’n auto en schrikt mijn stuurslot af :tongue:

Hoop het voor je, al weet ik niet of iemand in zijn eigen straat inbreekt, want dan wordt je direct herkent en weten ze gelijk waar hij woont :tongue:

KECIL
18-04-2012, 11:48
Hoop het voor je, al weet ik niet of iemand in zijn eigen straat inbreekt, want dan wordt je direct herkent en weten ze gelijk waar hij woont :tongue:

Nou, geloof sowieso niet dat het echte pro's waren.. dus wie weet ;).
Hoop dat ze er nu in ieder geval uit blijven. :)