Log in

View Full Version : iemand ervaring met deze TIG

dubster.be
16-03-2012, 13:28
ben van plan mij een tig aan te kopen (hobby dus)!!

iemand ervaring met deze machine?
http://www.2dehands.be/bouw/gereedschap-machines/lasapparaat/wsme-200-200a-tig-mma-ac-dc-lasapparaat-115693546.html?qq=tig+ac+dc&pcpl=&pc_id=&afd=bouw%2Fgereedschap-machines

Lasklus Nederland
16-03-2012, 20:08
Leuk dat je wilt gaan tiggen :thumbup:

Deze machine is een bekende, tenminste de vorm.
Dit is een chinese machine die in tientalle kleuren en namen op de markt wordt gebracht.
Van toepassing is "kwaliteit naar prijs" en met 499 euro is het een goedkope AC/DC machine, prima voor de hobby en een klein lasje hier en daar maar echt niet meer.

Als je meer wilt weten over de machine kijk dan ff op www.hetlasforum.nl, daar staan diverse topics over deze veel voorkomende import machine...

;)

dubster.be
16-03-2012, 20:44
Leuk dat je wilt gaan tiggen :thumbup:

Deze machine is een bekende, tenminste de vorm.
Dit is een chinese machine die in tientalle kleuren en namen op de markt wordt gebracht.
Van toepassing is "kwaliteit naar prijs" en met 499 euro is het een goedkope AC/DC machine, prima voor de hobby en een klein lasje hier en daar maar echt niet meer.

Als je meer wilt weten over de machine kijk dan ff op www.hetlasforum.nl, daar staan diverse topics over deze veel voorkomende import machine...

;)

interessant forum, trouwens even geregistreerd daar :thumbup:

bedankt voor je reactie en advies!!!

Sven-GTI
04-04-2012, 09:11
@dubster

Heb je dit lasapparaat al aangeschaft?

Ik zoek eigenlijk ook nog een tig apparaat voor hobby gebruik. En aangezien ik thuis geen 380V heb is deze zeer interessant :D

dubster.be
04-04-2012, 12:19
@dubster

Heb je dit lasapparaat al aangeschaft?

Ik zoek eigenlijk ook nog een tig apparaat voor hobby gebruik. En aangezien ik thuis geen 380V heb is deze zeer interessant :D

apparaat is reeds aangeschaft door een maat van mij. Ik wilde me ook eentje kopen maar wacht het ook even af...

is ondertussen even onderzocht door een beroepslasser en vond het zeker niet "slecht" voor z'n prijs maar dat was maar zeer vlug bekeken.

even afwachten wat de volgende testen zullen uitwijzen, ik post het hier wel :thumbup: