PDA

View Full Version : Email gestuurt naar het RDW..


lowghia
14-04-2005, 19:40
Ik heb laatst een email gestuurt naar het RDW met de vraag of ik de ghia wel weer in orginele staat kon (mocht) maken, want je zit immers met die extra steunbalken kun je die er wel weer uit halen? krijgt hij dan z'n stevigheid wel weer als alleen het dakje het weer dragen moet?
Hoorde allemaal spookverhalen dat het nooit kan en dat het voor altijd maar een cabrio moest blijven :(
MAAR vandaag kreeg ik weer bericht terug van het RDW en wat denk je?
HET KAN DUS WEL!!! :D mits het goed gelast is of als er een ander carrosserie op geplaatst wordt. mooi hé :cool:

Franklin
03-05-2005, 21:38
1 ding waarom zou je van een cabrio een coupe maken als er iets waarde verminderend is is t dat, en niet alleen de waarde zakt ook de mooiigheid

Johan Fire and Ice
03-05-2005, 22:00
het was geen cabrio

maar dat is er van gemaakt

Pedaalemmer
03-05-2005, 22:24
werd dat in opdracht gedaan van de eigenaar?

Johan Fire and Ice
03-05-2005, 22:34
hier staat het hele verhaal (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=5558)

René
03-05-2005, 22:38
Ik heb laatst een email gestuurt naar het RDW met de vraag of ik de ghia wel weer in orginele staat kon (mocht) maken, want je zit immers met die extra steunbalken kun je die er wel weer uit halen? krijgt hij dan z'n stevigheid wel weer als alleen het dakje het weer dragen moet?
Hoorde allemaal spookverhalen dat het nooit kan en dat het voor altijd maar een cabrio moest blijven :(
MAAR vandaag kreeg ik weer bericht terug van het RDW en wat denk je?
HET KAN DUS WEL!!! :D mits het goed gelast is of als er een ander carrosserie op geplaatst wordt. mooi hé :cool:

Goed man!! Gefeliciteerd :D
wanneer ga je beginnen met `t project?

lowghia
04-05-2005, 15:52
Goed man!! Gefeliciteerd :D
wanneer ga je beginnen met `t project?
meschien volgend jaar, heb inmiddels al aardig wat onderdelen bij elkaar weten te vinden zoals het belangerijkste het dak :biggrin:
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=3773&stc=1
verder heb ik al klapraampjes voor achter, achterraam, chromen B stijltjes, nieuwe blakerhouders, nieuwe dorpels, chromen lijstjes, en nog wat klein spul.
hij is net door de keuring dus tuf ik er dit jaar nog vrolijk mee om :cool: