View Full Version : de grote beurt neemt een spijlbus onderhanden
ik hoor net via paruzzi dat de grote beurt (dat makeover programma van veronica) op het moment aan een spijlbus bezig is. uitzending op 6 mei (herhaling op 9 mei). hopelijk vanavond nog wat spyshots (vandaag is de onthulling en men is er van paruzzi bij aanwezig met een fototoestel)
Volkswagenaar
15-04-2005, 10:39
hopelijk verknallen ze bus niet, zou zonde zijn.
net zoals toen al eens op Pimp my Ride, gewoon de flex erin :x
Big_Mac_Mark
15-04-2005, 10:44
ik hoor net via paruzzi dat de grote beurt (dat makeover programma van veronica) op het moment aan een spijlbus bezig is. uitzending op 6 mei (herhaling op 9 mei). hopelijk vanavond nog wat spyshots (vandaag is de onthulling en men is er van paruzzi bij aanwezig met een fototoestel)
Ik hou me hart vast! Ze verkrachten dat ding vast verschrikkelijk! :frown:
Mister Cool
15-04-2005, 10:45
Laten we allen bidden dat ze eerbiedig met het ding omgaan...
autostyle als hoofdsponsor....:(
SplitBien
15-04-2005, 10:46
MAAR voor het carroserie werk hebben ze hem bij kieft en klok gebracht, dus denk dat het wel mee zal vallen!!!
Big_Mac_Mark
15-04-2005, 10:49
autostyle als hoofdsponsor....:(
En dat is nog wel het ergste...Vast traanplaatmatten, neon en een dikke EVO spoiler erop...
Met de nadruk op spoiler, dus... :(
Ik heb gehoord dat het broertje van Maurice Klok samen met Jorinde een ritje in hun shoptruck ging maken. Toen ze wilde uitstappen bleef ze met d'r string aan de zitting vast zitten. Hij heeft het toen ff losgemaakt. Lijkt me leuk als ze dat ook uit gaan zenden.
Ik heb gehoord dat het broertje van Maurice Klok samen met Jorinde een ritje in hun shoptruck ging maken. Toen ze wilde uitstappen bleef ze met d'r string aan de zitting vast zitten. Hij heeft het toen ff losgemaakt. Lijkt me leuk als ze dat ook uit gaan zenden.
:biggrin:
paruzzi is (ook een van de) sponsor(s) van deze aflevering. dus ik hoop dat het wel los loopt met het autostyle/maxpower gehalte.
het plaatwerk is bij deze serie teminste van goed kwaliteit (dit in tegenstelling tot wat ze bij pimp my ride flikken), dus de eigenaar wordt er (bijna) altijd beter van.
zodra ik de foto(s) binnen hebben, gaan ze de paruzzi site en natuurlijk het forum op
danielle
15-04-2005, 11:20
Ben eigenlijk heel nieuwsgierig! Hoop dat ze er iets moois van zullen maken voor de verandering!
Big_Mac_Mark
15-04-2005, 11:34
Ben eigenlijk heel nieuwsgierig! Hoop dat ze er iets moois van zullen maken voor de verandering!
Ik hoor al wel dat Kieft en Klok en Paruzzi er mee bezig zijn geweest, dus daar is nix verknoeid...Maar ja, die rotzooi eromheen altijd! Zoals ik al noemde traanplaatmatten, neon, enz...Kan je hem mooi mee verneuken!
SplitBien
15-04-2005, 11:38
Gelukkig is neon eraf te halen en traanplaten zijn ook te verwijderen! T'is alleen beter dat ze geen hartjes uit de deuren zagen ofzo....
Big_Mac_Mark
15-04-2005, 11:41
Gelukkig is neon eraf te halen en traanplaten zijn ook te verwijderen! T'is alleen beter dat ze geen hartjes uit de deuren zagen ofzo....
Dat weet je bij dat tuig nooit! :frown:
Je moet daar alleen een auto heen brengen als je het niet uit maakt hoe hij terug komt! Bij een T1 zou ik het niet aandurven...Nou ja, goed! maar even op de foto's wachten!
SplitBien
15-04-2005, 11:50
T1 was van een jongen die eraan begonnen was maar door omstandigheden niet meer verder kon, ze willen hem nu voor hem af gaan maken.. Denk dat het wel mee gaat vallen allemaal met parruzi als sponsor en kieft en klok als plaatwerker....
hopelijk verknallen ze bus niet, zou zonde zijn.
net zoals toen al eens op Pimp my Ride, gewoon de flex erin :x
inderdaad, zou zonde zijn om een stuk geschiedenis door zo'n programma om zeep te laten helpen....
Big_Mac_Mark
15-04-2005, 12:25
T1 was van een jongen die eraan begonnen was maar door omstandigheden niet meer verder kon, ze willen hem nu voor hem af gaan maken.. Denk dat het wel mee gaat vallen allemaal met parruzi als sponsor en kieft en klok als plaatwerker....
REPOST!!!! :eek: :eek:
:biggrin: :biggrin:
Ik hoor al wel dat Kieft en Klok en Paruzzi er mee bezig zijn geweest, dus daar is nix verknoeid...Maar ja, die rotzooi eromheen altijd! Zoals ik al noemde traanplaatmatten, neon, enz...Kan je hem mooi mee verneuken! :biggrin: :tongue:
SplitBien
15-04-2005, 12:34
whehehe sorry, weer een strafpuntje voor bien
vwcrewcab
15-04-2005, 12:34
Ben ook wel benieuwd.
M'n vriendin heeft mij ook een keer opgegeven, alleen zaten toen alle uitzendingen al vol geboekt.
(kweet alleen nie of ik hier nou blij of niet van moet worden) :cool:
Big_Mac_Mark
15-04-2005, 12:37
Ben ook wel benieuwd.
M'n vriendin heeft mij ook een keer opgegeven, alleen zaten toen alle uitzendingen al vol geboekt.
(kweet alleen nie of ik hier nou blij of niet van moet worden) :cool:
Daar moet je zeker blij om zijn! Maat van mij heb een T2 staan, had zich ook opgegeven, werd gebeld, en ze zeiden dat ze er een ketel of een kan van wouden maken! Ze KUNNEN niet normaal doen, daaro...Hoop echt voor die gozer van die T1 dat het wat wordt! Anders doen we ze echt wat!
zal wel `n hippiebusje worden :rolleyes:
jammer hoor! laat ze nieuwe jappannertjes ver#$%$#@##ten en geen luchtgekoelde VW Bus!
Zoals ze bij DGB auto's behandelen is zelfs voor jappannertjes taboe. Ik heb niet alle afleveringen gezien, maar ben er vrijwel zeker van dat er nog geen enkele auto uit is gekomen waarbij je geen bivakmuts nodig hebt om er in te rijden. Misschien is de spijlbus wel de eerste.
mr. horsepower
15-04-2005, 14:40
peace en flowerpower!!!!!!!!!!!!!
maar die stomme muts moet gwoon met die vette hande van die spijlbus afblijven. die moeten altijd zo'blij doen. de jongens krijgen altijd een stoere (wat je stoer noemt meer een g*y bak) en de vrouwkes een domme teddy beer auto!!
denk dat als et een hippiebus wordt.. en dat paruzzi mee werkt...dat et een ruig ding gaat worden... ben benieuwd
word vast zo'n hippie bus, gifgroen met vel gekleurde bloemetjes er op geplakt!!
want ze geilen op stikkers!!!!!!!!!!!!! :eek:
`t leuke van stickers is, is dat ze er weer af kunnen :)
:confused: ik gok op iets met flowerpower :)
Big_Mac_Mark
15-04-2005, 17:28
Ben nou echt wel benieuwd! Wil wel gauw foto's zien!
vwspijlbus
15-04-2005, 18:06
Ik word wel nieuwsgierig...
baseknot
15-04-2005, 18:09
kom op met die foto's lol :D:D:D
het wordt een lichte kleur met een soort van golfen erop, interieur wordt ook aangepakt komt een soort van lounge bank in.
`t leuke van stickers is, is dat ze er weer af kunnen :)
Stickers kunnen er inderdaad vanaf ,maar je blijft altijd een afdruk zien ,de weekmaker in de lijmlaag van een sticker tast de lak aan en ook al spuit je hem over je blijft ALTIJD een aftekening zien ,als de auto nat wordt van regen zie je de sticker zo weer aftekenen.
Je zal de auto helemaal kaal moeten maken.
Koop daarom ook nooit een ex demo auto bij een dealer waar met koeie letters reklame op heeft gestaan.
Stickers kunnen er inderdaad vanaf ,maar je blijft altijd een afdruk zien ,de weekmaker in de lijmlaag van een sticker tast de lak aan en ook al spuit je hem over je blijft ALTIJD een aftekening zien ,als de auto nat wordt van regen zie je de sticker zo weer aftekenen.
Je zal de auto helemaal kaal moeten maken.
Koop daarom ook nooit een ex demo auto bij een dealer waar met koeie letters reklame op heeft gestaan.
heb je gelijk in emiel :) dus ook als je `m overspuit blijf je `m zien?
Je krijgt ongeveer het zelfde efect als met je voorruit,als je van 2 naar 1 wisser gaat en je laat je oude ruit zitten dan zie je in de regen nog steeds de strepen lopen van de oude wisser.
Je kan je ruit nog zo goed poetsen ,het haalt allemaal niks meer uit.
Als je een witte auto hebt krijg je ook nog een kleur verschil door de uv stralen die niet door de sticker kunnen maar wel de lak naast de sticker hebben aangetast.
Nou weer on topic :
Hoop dat het wat wordt ben benieuwd
daar zijn ze dan eindelijk, de foto's:
http://aircooled-parts.com/gallery/
SplitBien
21-04-2005, 09:14
Absoluut niet vreselijk!!! Valt reuze mee!!!!!
Mwah, idd, standaard kleurtje, alleen de striping is minder heh?!
Mister Cool
21-04-2005, 09:21
Daar isttie dan idd MET de gevreesde striping :tongue: . Wel een cool kleurtje trouwens :cool:
Big_Mac_Mark
21-04-2005, 09:26
Vind hem IDD wel errug meevallen! Wel weer schermpjes in de deuren, en striping...maar zoals het er nu uitziet is dit de eerste auto die ze een beetje in hun waarde laten! :rolleyes:
striping zal wel weer zo'n 3M sticker zijn, dus die haal je er zo af!
Big_Mac_Mark
21-04-2005, 09:48
striping zal wel weer zo'n 3M sticker zijn, dus die haal je er zo af!
Besser von! :biggrin:
Dan heb je een erg net bussie! :)
#%^$%^$ stickers zijn niet mooi!!!! wanneer leren ze dat nou eens :S...
en verkleuring ofniet, ik zou ze er gelijk aftrekken!
Big_Mac_Mark
21-04-2005, 09:59
Ben wel benieuwd wat voor wielen eronder komen....Van de foto's word ik niks wijzer...Toch niet zo'n autostyle-honda-civic wieltje he?
zitten bling wieltjes onder op de fotows...maar lijken me zo de ori wielen.
hij is wel nog aan de hoge kant vindt ik, de enige wagen die ze tot nu toe hebben verlaagd was die hoerige merc.
Tja en die striping, ze moeten er wat opplakken aangezien ze gesponsort worden door trimline... en ik moet zeggen dat ik m nog niet eens zo lelijk vindt.
Beetlefreak
21-04-2005, 10:37
Vind de striping ook best meevallen, leuke ervan is dat er een brekende golf in getekend is! http://volksforum.com/forum/images/icons/icon3.gif
Wat de link weer legt naar surf-bus e.d. Vorm van de striping had misschien anders gekund...
@ BMM, uit de fotoos kun je wel opmaken dat het de originele wielen in chrome-uitvoering zijn ;)
@ Mellyville: Dan heb je ghost-striping :D:D
en verkleuring ofniet, ik zou ze er gelijk aftrekken!
volgens mij zit er verse lak onder, dus daar zie je niks van
manijack
21-04-2005, 18:31
ik moet zeggen dat ik hem toch wel mooi vind, zelfs met die stickers. En dan nog het is nog altijd beter dan een watergekoelde :biggrin:
Big_Mac_Mark
21-04-2005, 18:36
@ BMM, uit de fotoos kun je wel opmaken dat het de originele wielen in chrome-uitvoering zijn ;)
Klopt, Friek! Sorry, heb het nou ook gezien! :biggrin:
vwcrewcab
21-04-2005, 19:00
Ziet er best leuk uit!
Toch nog ff de aflevering kijken om wat meer van het interieur te zien.
En dan nog het is nog altijd beter dan een watergekoelde :biggrin:
:mad: :mad: :mad:
:wink: :D
manijack
21-04-2005, 19:45
:mad: :mad: :mad:
:wink: :D
Ja sorry maar ik houd nu eenmaal van luchtgekoelde VW's, ik vind maar een watergekoelde VW leuk en dat is een Beetle.
:wink:
Zit net ff die foto's te bekijken, maar als ze mijn bus zo zouden opknappen zou ik daar echt niet mee zitten.
ok, ok, die kleur is niet helemaal wat ik wil maar valt best wel mee, toch?
Big_Mac_Mark
21-04-2005, 21:57
Zit net ff die foto's te bekijken, maar als ze mijn bus zo zouden opknappen zou ik daar echt niet mee zitten.
ok, ok, die kleur is niet helemaal wat ik wil maar valt best wel mee, toch?
Vind die kleur juist echt old-skool! En dan dat roof-rekkie....Super zo (alleen die aufklebern ausradiern! :cool: )
effe naar boven, vanavond is die uitzending
En nu maar hopen dat de kwaliteit van DGB wat hoger is dan de PR van Paroestie en Kieft en Cock :
sponsort by
Paruzzi and Kieft & Klok
Wordstar had in 1989 al een spellcheckert
Staan de uitzendingen achteraf online ?
Big_Mac_Mark
06-05-2005, 12:26
Wordstar had in 1989 al een spellcheckert
:rolleyes: :biggrin: :biggrin:
Havingfun
06-05-2005, 13:23
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat je er op de foto's vrij weining van kunt zien !!
Big_Mac_Mark
06-05-2005, 13:47
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat je er op de foto's vrij weining van kunt zien !!
Is ook de bedoeling...Je moet juist naar dat prgramma kijken! :cool:
er stonden eerst andere foto's op, maar die moesten er weer af
Ik ben benieuwd, ga vanavond kijken, 21.55 zag ik op hun site!
Big_Mac_Mark
06-05-2005, 21:58
Is leuk geworden...Jammer van die stickers, en van die shit binnenin (stereo installatie en subwoofer....nou ja :rolleyes: )
baseknot
06-05-2005, 22:00
super vet busje indd op de stickers na
zo als die is zonder stickers wil ik hem ook wel hebben
Big_Mac_Mark
06-05-2005, 22:01
Mét stickers ook wel, maar dan trok ik die er wel meteen af...:D
baseknot
06-05-2005, 22:04
de interieur mag blijven zeer relaxed gemaakt met hangmatje en dvd scherm en goeie speakers.
baseknot
06-05-2005, 22:04
eindelijk eens iets goeds gedaan door car care de grote beurt :biggrin: :biggrin:
Big_Mac_Mark
06-05-2005, 22:05
Tja...ach, zonder de hulp van Paruzzi en Kieft&Klok hadden ze het ook wer verpest!
baseknot
06-05-2005, 22:08
ja indd maar hoe dan ook goed gedaan zo net als de vriendin zei van die jongen beetje respect voor de volkswagen bus dus dat ze die zo moeten laten
Geef nou maar gewoon toe dat jullie weer veel te voorbarige conclusies hebben getrokken....
baseknot
06-05-2005, 22:10
haha ja voor deze ene keer dan :D:D:D
Havingfun
06-05-2005, 22:18
Je kan oh'en wat je wilt maar als je toch als 19 jarig zo'n bus mag gaan sturen, helemaal te gek !!!!!!!!!!!!
Ik vind het op de stickers na prachtig :eek:
Je kan oh'en wat je wilt maar als je toch als 19 jarig zo'n bus mag gaan sturen, helemaal te gek !!!!!!!!!!!!
Ik vind het op de stickers na prachtig :eek:
ja man!!knakker had nog niet een s z'n rijbewijs! dan deed ik echt wel een spoedcursus!! :D
en ja die stickers,, maar was wel een persoonlijk ontwerp van hem, dus vond ik het niet verkeerd...zou het zelf niet doen, maar vond het ook niet lelijk..
baseknot
06-05-2005, 22:38
ja man!!knakker had nog niet een s z'n rijbewijs! dan deed ik echt wel een spoedcursus!! :D
en ja die stickers,, maar was wel een persoonlijk ontwerp van hem, dus vond ik het niet verkeerd...zou het zelf niet doen, maar vond het ook niet lelijk..
als je opgelet hebt:D kreeg die zn rijbewijs erbij!! :D:D:D:D
Wel slechte kwaliteit (van TVkaart in Comp)
http://img215.echo.cx/img215/2098/dgbspb11fu.jpg
http://img215.echo.cx/img215/2234/dgbspb16xc.jpg
http://img215.echo.cx/img215/6990/dgb18hq.jpg
http://img215.echo.cx/img215/5419/eigenaar2lg.jpg
De eigenaar The guy met pet!
als je opgelet hebt:D kreeg die zn rijbewijs erbij!! :D:D:D:D
hajee en ik hebben opgelet..
maar hij kreeg een rijcursus.. hajee bedoelt dat ie een SPOEDcursus had genomen zodat die auto klaar was dat ie meteen zelf kon wegrijden
hajee en ik hebben opgelet..
maar hij kreeg een rijcursus.. hajee bedoelt dat ie een SPOEDcursus had genomen zodat die auto klaar was dat ie meteen zelf kon wegrijden
psies!!
:D :biggrin:
al met al....leuk gedaan en leuk geworden, al had ik graag wat meer specs gezien int programma, vond het een beetje oppervlakkig, zoals altijd, we doen hier een onderdeel en daar een dakrekkie, en het is alweer klaar o o wat gaat dat snel.
laat ze er een beetje meer tijd voor nemen en fatsoenlijk uitleggen hoe ze bepaalde dingen doen, zou het programma een stuk beter van worden....
maar respect voor de t1
Big_Mac_Mark
07-05-2005, 00:30
al met al....leuk gedaan en leuk geworden, al had ik graag wat meer specs gezien int programma, vond het een beetje oppervlakkig, zoals altijd, we doen hier een onderdeel en daar een dakrekkie, en het is alweer klaar o o wat gaat dat snel.
laat ze er een beetje meer tijd voor nemen en fatsoenlijk uitleggen hoe ze bepaalde dingen doen, zou het programma een stuk beter van worden....
Mee eens! Heb niet eens meegekregen of er een blok in was gekomen! (neem aan van wel, want hij reed op het laatst...maar hij kwam binnen zonder blok)
mr. horsepower
07-05-2005, 18:34
hij was helemaal roestig gaten in de booiem en de achterhoeken vrot ze hebben daar niks aan laten zien zal wel dicht gepurt zijn (lowbudget). of met plamuur dicht gemaakt hebbe!! dar houw ik nie van gewoon nieuw!!
Pedaalemmer
07-05-2005, 18:42
volgens mij lassen ze dat gewoon netjes dicht tenzij jij foto`s/beelden hebt dat ze dat niet doen..
Het eindresultaat is best wel strak! :wink:
http://img134.echo.cx/img134/3282/dgb104ca.jpg
alle verrotte onderdelen zijner opnieuw ingelast
vwfreaks.nl
07-05-2005, 19:28
Alle auto's bij DGB moeten APK (RDW) gekeurd zijn voordat ze uberhaupt mee zouden mogen doen. Dat was die bus niet, dus heeft Kieft&Klok aangeboden het laswerk/motor/remmen/etc. te doen. Ik ga d'r vanuit dat ze alle slechte plekken professioneel dichtgelast hebben en niet zomaar dichtgesmeerd...
Het eindresultaat is best wel strak! :wink:
http://img134.echo.cx/img134/3282/dgb104ca.jpg
Het eindresultaat is strak! :D
Klinkt niet zo afgezwakt ;) (mijn mening)
En wel leuk al die voorspellingen van iedereen te lezen.... 1st kijken dan pas geloven!
smaken verschillen en daar valt niet over te twisten, Striping mooi of niet, het is wel de style van de jongen met de pet! Toch leuk om zo je bus terug te krijgen. En dat rijbewijs verhaal, vind ik overdone!!! Volgende X heb ik GEEN auto die ik wil Restylen met dit progje! ;)
Wordt 't 'n soort http://www.busselecta.com/ of http://www.geocities.com/james_t228/index.html
Grtzzz
vwmk2driver
08-05-2005, 18:02
heb hem gezien is zo op het oog netjes gedaan.
maar alleen de roest plekken hebben ze waarschijnlijk niks aan gedaan.
vwmk2driver
08-05-2005, 18:07
ohjah als jullie goed op gelet hebben.
is het niet zijn eigen bus.
want zijn eigen bus had geen motor geen remmen en geen elektronica.
ze hebben voor heem een andere bus gekocht en die op geknapt.
vwfreaks.nl
08-05-2005, 18:33
Als je op had gelet dan weet je dat ze er een nieuwe motor in hebben gezet, dat ze 't laswerk voor hem gedaan hebben en de remmen gefixt hebben...
http://www.donner.nl/domains/bgn/content/productimages/9052550832.jpg http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_Upload/vraagteken.gif
tiep3notchback
09-05-2005, 11:32
Het is een mooie bus geworden... Heb hem in het echt al staan bewonderen bij kieft en klok, nog voordat alles uitgezonden werd... Er is heel veel geld in gestoken volgens de mannen van k&k en het is een toprestauratie geworden, petje af voor iedereen die eraan gewerkt heeft!
WakeBus-J
13-05-2005, 09:27
Hallo allemaal!!!
Even voorstellen, wij zijn Jolanda en michiel...
En de bus waar jullie het over hebben is van ons :D
Bedankt voor alle leuke reacties, wel grappig om te lezen dat jullie bang waren dat de bus verknalt zou worden door DGB, :p
Hoewel somming reacties een beetje overbodig waren...Enne ik hoop niet dat die gozert hier op het forum zit, want ik vin het een beetje een raar mannetje...(das netjes uitgedrukt...)
je kent`m nieteens!!! :confused:
Maar in iedergeval is het hier niet zo erg gemaakt als bij de keversite...
http://www.keversite.nl/forum/viewtopic.php?t=6235&postdays=0&postorder=asc&start=0 :eek:
kan er ook wel weer een klein beetje om lachen...
In iedergeval laten wij die stickers erop tot we genoeg gespaard hebben om het te laten spuiten... Die pijlen wou Michiel gewoon zo hebben, en ik vind het ook wel mooi! T`is eens wat anders... en smaken verschillen. ;)
Liefs Jolanda
www.wakebus.com
Big_Mac_Mark
13-05-2005, 09:51
Hoewel somming reacties een beetje overbodig waren...
je kent`m nieteens!!! :confused:
Bij deze wil ik graag mijn excuses aanbieden! Hij lijtk erg op een gozert waar ik wel eens mot mee heb gehad, dus vandaar! Is echt niks persoonlijks, ik heb me totaal verkeerd uitgedrukt!
SORRY SORRY SORRY!
danielle
13-05-2005, 09:55
Hey Jolanda en Michiel, heb jullie inmiddels ook al gemaild... jullie kunnen helaas niet naar onze meeting komen. Maar misschien wel de nachtrit! Complimenten voor jullie site. En ben benieuwd naar de bus!
hehehhehe markie..daar sta je ff met je mond vol....
maar idd welkom op het leukste en gezelligste vw forum en michiel al je rijbewijs gehaald?
Big_Mac_Mark
13-05-2005, 10:07
hehehhehe markie..daar sta je ff met je mond vol....
maar idd welkom op het leukste en gezelligste vw forum en michiel al je
Tja.. :redface:
Hoop dat jullie je nog wel welkom vinden ondanks alle idioten hier (Ikke dus... :rolleyes: )
antraciet
13-05-2005, 10:10
Welkom! complimenten voor de bus, hij is erg fraai gerestaureerd.
in het begin zag menig vwliefhebber de restauratie somber in... maar het eindresultaat mag er wezen hoor, petje af, ook voor K&K.
p.s succes met jullie opleiding MultiMedia!
een leuke interessante opleiding, zelf ook gevolgd namelijk :)
groetjes,
WakeBus-J
13-05-2005, 10:13
Bij deze wil ik graag mijn excuses aanbieden! Hij lijtk erg op een gozert waar ik wel eens mot mee heb gehad, dus vandaar! Is echt niks persoonlijks, ik heb me totaal verkeerd uitgedrukt!
SORRY SORRY SORRY!
Haha, ok het is je al vergeven hoor :wink:
@Danielle --> nachtrit? mag je s`nachts wel zonder kenteken rijden?? :p :p :p
Big_Mac_Mark
13-05-2005, 10:19
Haha, ok het is je al vergeven hoor :wink:
Okke, gelukkig...Maar zit even die keversite te bekijken...Dat gaat wel heel erg ver! :eek:
Beetlefreak
13-05-2005, 10:27
Hoewel somming reacties een beetje overbodig waren...
Enne ik hoop niet dat die gozert hier op het forum zit, want ik vin het een beetje een raar mannetje...(das netjes uitgedrukt...)
je kent`m nieteens!!! :confused: BMM is zelf ook een beetje een raar mannetje :P :D:D
Mooi busje Jolanda! Vind het idee met die pijlen en een brekende golf erin erg goed gemaakt!
Hoop dat jullie er veel plezier aan hebben en hobbel es naar een meeting toe ;)
btw, nog niet gekeurd??
Big_Mac_Mark
13-05-2005, 10:29
BMM is zelf ook een beetje een raar mannetje
En bedankt.... :rolleyes: :tongue:
ff naar hajee brengen..heb je zo een kenteken....en heeft hij weer in een famous busje gereden...
Big_Mac_Mark
13-05-2005, 10:40
ff naar hajee brengen..heb je zo een kenteken....en heeft hij weer in een famous busje gereden...
Doet HaJee dat vaker dan? :rolleyes:
ik verwacht dat deze wel in keuringswaardige staat is...
danielle
13-05-2005, 10:55
's nachts rijden zonder kenteken...hahaha je kan het proberen. Maar nachtrit is 22 oktober... dus je hebt nog de tijd ;)
WakeBus-J
13-05-2005, 10:57
Jah.. hij moet nog door de douanen heen ffzo, en nog gekeurt, en daar word nu een afspraak voor gemaakt, en dan kunnen we er eindelijk mee wegrijden...
:biggrin: :biggrin: :biggrin:
Aaaahhhh!!! kan niet wachten! pfff geduld hebben is moeilijk!!!
Denk dat het nog 2/3 weekjes gaat duren ffzo... :(
En michiel nu begonnen met lessen... hij rijd 3 uur per week, dan kannie nog voor de zomer afrijden, hopen dat hij het haalt! dan kan hij in de zomer er ook in rijden! (op de openbare weg)
Hoewel ik toch vragen heb bij het programma DGB vind ik dat jullie bus er heeeeeeeeeel strak uitziet! ehct klasse, daar gaan jullie vele jaren plezier van hebben!
Ik hoop alleen dat jullie niet zoals veel DGB kandidaten gelijk jullie bus ook op een andere site gaan zetten...... de moderne markt als je snap wat ik bedoel.
Nogmaals: Veel plezier met je bus!
WakeBus-J
13-05-2005, 11:49
Ik hoop alleen dat jullie niet zoals veel DGB kandidaten gelijk jullie bus ook op een andere site gaan zetten...... de moderne markt als je snap wat ik bedoel.
Een site maken, ons overal aanmelden bij forums, de bus op papieren zetten, enz. enz.... en dan de bus op marktplaats zetten????
Nee, echt niet!!! we waren al verlieft op de bus voor DGB, maar nu doen we`m al helemaal nooit meer weg!!! hahaha
Ik heb wel 2 andere auto`s van DGB daar zien staan... Maak daar ken ik het verhaal van... de ene was van 5 passagiers naar 2 passagiers gegaan, waardoor ze niet meer naar handbal kon rijden met haar team, en die andere auto is leeg-geroofd en had schade.
maar blijft lullig...
Big_Mac_Mark
13-05-2005, 11:52
Das IDD wel een nadeel als je zo ´open en bloot´ op tv bent...Mensen weten precies wat je in de auto hebt, en DGB auto´s vallen wel op!
(BTW, als mensen slecht willen kunnen ze ook foto´s van meetings bekijken natuurlijk voor info over de binnenkant, maar naar DGB kijken natuurlijk wat meer, en vooral ook andere mensen!)
Die bus is echt mooi geworden!
Shit hee, ze hadden mijn bus ook wel kunnen pakken... dus grote beurt: bij deze bied ik mijn T2 aan :biggrin: en dan graag ook ff alles vernieuwen, lassen, spuiten... ik hoef geen rijbewijs en die stereoset mag ook wel achterwege blijven, is dat geen goeie deal?
:tongue:
hahaha...
Denk dat het nog 2/3 weekjes gaat duren ffzo... :(
als hij bij de RDQ gekeurd moet worden (zal wel wat je hebt het ook over de douna), bedenk dan dat je niet in 1 keer je papieren mee krijgt. dus dat betekend nog een paar dagen extra wachten voor je mag rijden
Big_Mac_Mark
13-05-2005, 12:20
Die papieren had ik binnen 2 dagen in huis, dus dat valt ook wel mee...
WakeBus-J
13-05-2005, 14:01
In de week van de 22e wordie gekeurd, en dan duurt het nog 1 week a 10 dagen voor de papieren en het kenteken erop zit, hebben ze me verteld...
Dus eind deze maand kunnen er een ritje mee maken... :biggrin:
Gaan we lekker een weekendje weg om te kijken of er in die hangmatten te slapen valt, of dat we echt er een bed in moetten gaan maken... moet zo enzo uiteindelijk wel denkik, 4 weken in een hangmat is mischien geen goed idee..
:rolleyes: .
danielle
13-05-2005, 14:18
Echt jammer dat jullie het net niet halen voor onze meeting de 29e in Den Haag.:(
Lukt het uitendelijk wel, dan zien we jullie graag verschijnen... we zijn wel benieuwd naar de bus!!! :)
Jasper Ovaal
13-05-2005, 14:21
Echt jammer dat jullie het net niet halen voor onze meeting de 29e in Den Haag.:(
Lukt het uitendelijk wel, dan zien we jullie graag verschijnen... we zijn wel benieuwd naar de bus!!! :)
als het meezit ben ik erbij. hoop dat me voorras er dan onderhangt, dnek het wel :D :D woensdag flink wat staalsplinter als avond eten gehad, dus wel lekekr bezig geweest,,.
En die Bus, prima ding, ik heb ook nog wel 2 objecten die ze mogen opknappen..
WakeBus-J
13-05-2005, 14:35
Jah als alles heel snel gaat redden we het misschien net...
Hoe sneller hoe beter! :biggrin:
We zien wel of het nog gaat lukken...
Die nachtrit komen we zo enzo wel denkik. :wink:
Jasper Ovaal
13-05-2005, 14:39
Jah als alles heel snel gaat redden we het misschien net...
Hoe sneller hoe beter! :biggrin:
We zien wel of het nog gaat lukken...
Die nachtrit komen we zo enzo wel denkik. :wink:
zondag 14 augustus in haarlem ook een meeting, ook luchtgekoeld..
zo ben je ook weer van op de hoogte. :biggrin:
volksfahrer.nl
13-05-2005, 17:24
Wanneer gaat tie zakken??? :biggrin:
Lijkt wel een T1-country! :wink:
wakebus-m
13-05-2005, 17:28
hey mensen
ik heb ook een profiel aan gemaakt. ik heb zeker wel zin om naar meetings te gaan. En om al hellemaal in me busje te kunnen rijden, Lkkr op vakantie naar spanje. maar jah ff gedult tot de papieren er zijn. en dan zullen we langs zoveel mogenlijk meetings komen.
we gaan m verlagen zodra de weer wat geld hebben. :) donaties welkom :wink:
gr michiel
vwfreaks.nl
13-05-2005, 17:49
Okke, gelukkig...Maar zit even die keversite te bekijken...Dat gaat wel heel erg ver! :eek:
Niet iedereen bij keversite over één kam scheren he.. ;)
D'r waren daar net zoals hier mensen die volslagen idiote dingen uitkraamden over personen die ze niet eens kenden...
Sommige mensen vielen daar mensen persoonlijk aan en daar hebben oa. ik en wat anderen ook iets van gezegd.
't Feit blijft dat mensen als ze "jaloers" zijn, nogal snel overgaan op zulke reacties. Ook al beweren ze misschien dat DGB zuigt, stiekem zouden ze best willen dat hun kevertje onder handen werd genomen. Vooraf had ik ook m'n twijfels over deze actie aangezien DGB nou niet altijd de mooiste wagens creeert. (vb. Pussy Wagon of die Indiase wagen met glitters enzo)
Maar ik ben blij dat DGB gewoon dit spijlbusje in z'n waarde heeft gelaten en er toch iets leuks van heeft gemaakt. De opmerking daarover van Jolanda (in het programma) vond ik echt goed! Die sticker is misschien niet helemaal mijn smaak, maar die kan er altijd nog af. En zeg nou zelf. Als je kon kiezen tussen een wrak en een mooie bus met een sticker die misschien niet helemaal je smaak is weet ik zeker dat 99% van de mensen hier voor de mooie bus kiest...
vwfreaks.nl
13-05-2005, 17:50
we gaan m verlagen zodra de weer wat geld hebben. :) donaties welkom :wink:
Alsof je al niet genoeg gratis gehad hebt.... :D LOL!!! :p
hahahahahaha laat ze het inderdaad niet lezen van DGB!
wakebus-m
13-05-2005, 18:11
Nee idd ik mag absoluut niet klagen :biggrin:
Ik ben al zo blij met het busje, echt een droom is voor me uit gekomen :)
WakeBus-J
13-05-2005, 18:23
Hahaha
:p wij gaan onder het motto:
"Nee heb je Ja kan je krijgen!"
:p :p :p
vwfreaks.nl
13-05-2005, 18:56
Wie van jullie heeft trouwens deze gemaakt???
http://www.conversions.nl/AdvancedGuestbook//public/img-1115496787.jpg
erg geestig... :D
WakeBus-J
13-05-2005, 23:33
Wie van jullie heeft trouwens deze gemaakt???
http://www.conversions.nl/AdvancedGuestbook//public/img-1115496787.jpg
erg geestig... :D
Heb ik gemaakt :biggrin: gefootoosjopt!! :tongue:
Hier is het hele plaatje (http://www20.brinkster.com/qweri/index.htm)
En het orgineel heb ik bij the samba vandaan gehaald. (http://www.thesamba.com/vw/archives/postcards/64getabox.jpg)
-
mr. horsepower
15-05-2005, 09:02
ze gaan hem nu al weer verprutsen!!
mr. horsepower
15-05-2005, 11:10
en gooi die kever velgen dr af en zet er gewone spijl of empie's dr onder of zo
niet vrkeerd bedoelt hoor!
Wanneer gaat tie zakken??? :biggrin:
Lijkt wel een T1-country! :wink:
Huh, wat is daar mis mee? :biggrin: :biggrin: :biggrin:
wakebus-m
15-05-2005, 12:02
Wat zijn we nu dan alweer aan het verprutsen?
En wat is er mis met de velgen die er nu onder zitten dan ??
laat dan ff een voorbeeld zien van hoe het wel hoort dan.
gr. michiel
zever zever.....
luchtkoelers lopen altijd maar te zeiken over hoe het hoort, als het niet in je straatje past dan is het nog niet verneuken :redface:
danielle
15-05-2005, 12:27
Michiel het is jouw bus gewoon doen wat je zelf mooi vind! Er zijn op dit forum mensen met een uigesproken mening. Niets van aantrekken.
wakebus-m
15-05-2005, 12:34
Michiel het is jouw bus gewoon doen wat je zelf mooi vind! Er zijn op dit forum mensen met een uigesproken mening. Niets van aantrekken.
nee maar ik snapte gewoon niet wat die prcies bedoelde, want het zijn toch gewoon velgen die er onder horen.....of niet ?
of ze er nou wel of niet onder horen ze zijn heel mooi en ze blijven er onder :biggrin:
gr. michiel
mr. horsepower
15-05-2005, 15:31
ach het hoort wel zo nie maar gij vindt ut leuk dus ben je er blij mee ;)
mr ik ben ook nie echt van orgineel van mij mag je alles dr mee doen wat je wil (t is mijn auto niet) dus slammen die bus!!
WakeBus-J
15-05-2005, 16:04
Misschien een domme vraag, maar kan iemand me vertellen wat dan wel "hoort" bij zo`n bus? :redface:
En dan neem ik aan dat iets "hoort" als dat vroeger orgineel op zo`n bus werd gezet... Wat is dan het verschil tussen de doppies die ik zie op de oude brochures bij "The Samba" (http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/literature58booklet.php) en die wij erop hebben zitten?
Ik wil best geloven dat ze anders zijn, maar zo op het oog zie ik niet veel verschil...
(misschien die gaatjes in de velg rond de dop?)
Groetjes Jo
.
Laat ze lekker mekkeren zeg....
Gewoon doen wat je zelf denkt dat mooi is, jij moet er in rijden!
Ik vind het eigenlijk wel een leuke bus, valt me niet tegen wat ze er van DGB van gebrouwen hebben. Had zeer zeker anders uit kunnen pakken.
ach het hoort wel zo nie maar gij vindt ut leuk dus ben je er blij mee ;)
mr ik ben ook nie echt van orgineel van mij mag je alles dr mee doen wat je wil (t is mijn auto niet) dus slammen die bus!!
Wat hoort wel dan?
En sinds wanneer zijn het kevervelgen?
Dit is toch gewoon Porsche of Porsche style?
http://img15.echo.cx/img15/2865/1velg1ls.jpg
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting (http://www.imageshack.us)
@ Michiel
Alles wat jij leuk vindt mag! ;)
Er is niet iets wat "hoort" bij zo'n bus.
Of je moet hem origineel laten en dan de originele velgen eronder.
mr. horsepower
15-05-2005, 16:19
had jij wel motte weet jan
bij kever na 1964 tot weet ik veul hadde ze die velgen(porche) maar dat past dat is allebei 5 gaats
Laat ze lekker mekkeren zeg....
Off Topic, (wil ook even mekkeren) :biggrin:
wanneer meld jij je bus aan bij het register?
We hebben nog helemaal niets bij 1952. :D
En we hebben een nieuwe rubriek. Registered Death. :D
mr. horsepower
15-05-2005, 16:22
http://www.ploon.nl/pickup/dsc02073.jpg
dit is de bus van pllon en pak de andere foto dr maares bij
gaatjes hier lang werpig en daar rondjes!!!!!!!!
Off Topic, (wil ook even mekkeren) :biggrin:
wanneer meld jij je bus aan bij het register?
We hebben nog helemaal niets bij 1952. :D
En we hebben een nieuwe rubriek. Registered Death. :D
En Jan gaat door voor de staafmixer (in z'n schedel :D) Dood...hoe kom je d'r bij! :mad: :mad:
Tsjek je pmail maar even over een paar minuten....
Ik blijf erbij dat het verchroomde Posches, danwel replica's zijn. ;)
http://www.ploon.nl/pickup/dsc02073.jpg
dit is de bus van pllon en pak de andere foto dr maares bij
gaatjes hier lang werpig en daar rondjes!!!!!!!!
Die lange gaatjes zijn 15" velgen.... Wakebus is van 66 als ik me niet vergis dus zowieso andere velgen dan, 14" nl.
En Jan gaat door voor de staafmixer (in z'n schedel :D) Dood...hoe kom je d'r bij! :mad: :mad:
Tsjek je pmail maar even over een paar minuten....
Oke, okee...
We maken een nieuwe rubriek "The living death" :biggrin: :biggrin: :biggrin:
WakeBus-J
15-05-2005, 16:50
Oke, okee...
We maken een nieuwe rubriek "The living death" :biggrin: :biggrin: :biggrin:
oooh wat erg!!! Ik heb net het filmpje gekeken van die bus... :eek: :eek: :eek:
Pijnlijk om naar te kijken!!! :(
Wel cool voor op een meeting neer te zetten :cool:
Haha :p
mr. horsepower
15-05-2005, 16:51
nouw mischien zitten dr kleinere bandjes onder!! :eek:
of hij zit met z'n wielkasten als ie mn mot velagen!
oooh wat erg!!! Ik heb net het filmpje gekeken van die bus... :eek: :eek: :eek:
Pijnlijk om naar te kijken!!! :(
Wel cool voor op een meeting neer te zetten :cool:
Haha :p
Heel cool filmpje! Alleen zal de eigenaar van die bus er wel met gemengde gevoelens naar kijken. :confused:
laat die mr horsepower lekker zeuren, het enige voertuig dat hij heeft is een radioflyer en daar zitten volgens mij nog steeds de banden niet onder :biggrin:
mr. horsepower
15-05-2005, 19:36
ja die man doet die velgen nie opsture!!
WakeBus-J
15-05-2005, 20:13
De Nachtwacht is een mooi schilderij en Ikea heeft donders mooie dikke aluminium lijsten!
Hahaha :biggrin:
Goed gesproken!! ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.