Log in

View Full Version : Golf 4 2.0 8V Highline Volleder

simplex
24-03-2012, 20:49
Te koop aanbeboden van liefhebber wegens aankoop bedrijfswagen en omdat ik stiekem wel iets wil hebben dat ongeveer net zo oud is als mijzelf :tongue: :

http://www.sitedrive.nl/golf/golf2.jpg
http://www.sitedrive.nl/golf/golf1.jpg

VW Golf 2.0 Highline, full options met volleder interieur en 19" BBS Le Mans kopieën (lenso). De auto is op 27 september 2000 geleverd aan een VW Dealer in Munchen Gladbach. Alle Duitse papieren (TUV etc.) zijn er nog bij. De auto is zowel van binnen als van buiten in nette staat en technisch en optisch goed onderhouden. De motor loopt mooi soepel en verbruikt geen druppel olie.

De auto is op 19 november 2008 ingevoerd vanuit het Ruhrgebied en is op 8 december 2008 met 165.000km in mijn bezit gekomen. Sindsdien is er het volgende aan gedaan/veranderd:

Weitec Ultra GT Suspension Kit (-6cm) bestaande uit Weitec Veren en Weitec Schokdempers
Originele VW GLI sideskirts, 4-motion voorlip en 4-motion achterlip, Votex.
Supersport einddemper met 2x70mm RVS pijp (Geen aso-geluid, mooie sportieve brom, geen last tijdens rijden.)
Motorkap opnieuw gespoten om steenslag te verwijderen
R-line Mattenset (origineel VW)
GTI Pedalenset (origineel VW)
Lenso BBS Le Mans kopie 19" met Nangkang 235/35/19 banden (Velgen hebben her en der stoeprandschade) Profiel is nog +/- 6 tot 7mm
Audio System X-ION 200 speakerset in de voordeuren
Pioneer TS-WX77 platte subwoofer
Alpine Autoradio met MP3 en USB
Ieder jaar een beurt met olie en oliefilter.

De auto zelf heeft de volgende opties:

Volleder highline interieur met leren stuurwiel
Schuifdak (electrisch)
Climatronic - Werkt prima, wordt goed koud in de zomer. (Automatische Airco)
ABS & ESP
Boordcomputer
Airbags (stuur, dash en in de voorstoelen)
Armsteunen voor en achter
Electrische ramen
Electrisch spiegels
Spiegelverwarming
Stoelverwarming
Origineel VW geluidssysteem met originele 6 kanaals VW versterker in de kofferbak

Distributieriem is vervangen bij 178.000km. Rekeningen vanaf aankoop krijg je er bij. De auto is altijd bij dezelfde garage in onderhoud geweest. De APK vervalt op 12-12-2012. De auto is recent voorzien van een nieuwe accu.

Mocht je informatie willen over de auto, bel me dan. Het liefst niet na 20:00. Een proefrit maken is altijd mogelijk, ook mag je de auto aan iedere gangbare keuring onderwerpen. Wil je liever een bod doen, ook dat kan. Het is een eerlijke auto die vraagt om een eerlijke prijs.

De auto wordt verkocht zoals hij op de foto staat. Inclusief geluidsset etc. De vraagprijs: € 5450,-

Mijn telefoonnummer: Nul Zes-28852410, Email: john Apestaart timedrive.nl, Auto is te bekijken in de omgeving Winschoten (Groningen)

Met vriendelijke groet,

John Tonnis

simplex
28-03-2012, 07:27
Schopje omhoog...

Ik heb zo'n vermoeden, dat ik qua prijs wat hoog in de boom zit... de auto begint me lichtjes in de weg te staan, vind het best zonde, maar heb op dit moment 3 auto's op de oprit staan, wat me toch iets te gortig wordt.

Nieuwe prijs:

€ 3900 op winterwielen (Michelin Alpin 15")
€ 4500 op de 19"