View Full Version : 1.3 ontsteking probleem
darksupra
30-03-2012, 18:59
Hallo iedereen.
ikheb nou al voor de zoveelste mijn ontsteking verdeler kapot van mijn 1.3mh.
weet iemand waar je die dingen nieuw kan bestellen, ik kan helemaal niks vinden en bij dealer of onderdelenleverancier ben ik iets van 250 euro kwijt.
ik bedoel de verdeler met vaccuumvervroeging en de hallgever met die 3polige stekker.
ik hoor het wel als iemand iets weet.
The_Maxx
30-03-2012, 21:04
vervroeger of hallsensor kapot? Maar als je het regelmatig hebt. Zou ik de rest van de kabelboom eens nazien of daar misschien wat mis is. of de transistor.
Ze komen wel eens op ebay langs voor lage prijzen. Nieuw. Verschillende aanbieders zoals ATP. Geen slechte kwaliteit (natuurlijk niet zo goed als nieuwe bosch) maar in elk geval wel garantie en nieuw spul. Kan ze op dit moment niet vinden voor MH (NZ is dezelfde) maar ze zijn wel eens te vinden.
darksupra
30-03-2012, 21:16
Dit is de derde 2de handse die kapot is, eerste keer de hallsensor, 2de keer vaccuummembraam en nu alles in 1, dus lekkende vaccuumpot en kapotte hallgever.
Vandaar dat ik nu wel een keer een nieuwe wil.
rest van de kabelboom is goed alles werkt en zit geen weerstand in de kabels/stekkers.
The_Maxx
30-03-2012, 23:30
vacuumpot is nog los te krijgen. Hallsensor is wat het duur maakt. Maar ik zou even opzoeken of de hallgever van MH ook in bijvoorbeeld AAV ofzo is geleverd. Waarom: die ontstekingen staan wel nieuw op ebay. Sensor kun je zo overzetten. Nieuwe vacuumpot erop en klaar ben je. As good as new.
heb er nog een liggen. gisteren me 1.3 eruit gevist. als je intresse heb laat maar weten.
gr tim
darksupra
31-03-2012, 12:31
heeft iemand anders toevallig nog wat liggen in de buurt( ik bedoel binnen een straal van 75km vanaf stadskanaal)?
wil dat ding nou eigenlijk wel ff zo snel mogelijk weer rij klaar hebben.
darksupra
31-03-2012, 16:32
gooi deze maar dicht zie net dat er aan alle kanten van me carb benzine weg lekt.
denk dat het dan daar aan ligt...
klinkt precies hetzelfde blijkbaar haha
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.