Log in

View Full Version : Wat klopt hier niet 84er mk2 GTI

gizmo98
02-04-2012, 11:10
Hoi ik zie deze best mooie GTI staan van ? 84

Maar hij is volledig nwe type of heb ik het verkeerd

Dashboard deuren Combi instru hendels dikke lijsten op de deur.
Nieuwe Type bekleding.
Nieuwe Achterplaat met embleem

http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/541388092-volkswagen-golf-1-8-gti-1984-wit-belastingvrij-zeer-mooi.html

jammer

Alberto
02-04-2012, 11:15
:D ff gaan kijken en het chassisnummer e.o. even bekijken

Dokter D
02-04-2012, 15:56
Deze is overduidelijk voorzien van een nieuw nummertje hier en daar.

R.icky
02-04-2012, 16:16
Volgens de RDW ist n 84'er

Dan kloppen alsnog de deuren, zijlijsten, grille en t interieur niet mja, ieder zen smaak, zal wel n rede voor zijn (:

gizmo98
02-04-2012, 16:16
:D ff gaan kijken en het chassisnummer e.o. even bekijken
Het ChassisNr zal uiteraard van 84er zijn
maar de advertentie vind ik zelf misleidend..

Geeft ook allemaal niet maar maak dan de adv niet zo dat het een Orginele 84er is
:screwy:

gizmo98
02-04-2012, 16:18
Volgens de RDW ist n 84'er

Dan kloppen alsnog de deuren, zijlijsten, grille en t interieur niet mja, ieder zen smaak, zal wel n rede voor zijn (:

Als ik een laat 91er, pak met 84 nummer+Chassis en uck uck uck dan is het op papier een 84 er ja

Als het een orginele 84er was had ik wel intresse maar dit is idd overduidelijk

gooigolf
02-04-2012, 16:54
DEZE IS NIET EERLIJK,,
duidelijk omgekat volges mij ,,

volksfahrer
02-04-2012, 17:05
als je goed oplet zie je dat het vw logo op de achterkant in het midden zit.bij een 84er is het daar gewoon vlakke plaat en zit er geen vw logo.ik zeg OMGEKAT de zoveelste...

arthur
02-04-2012, 17:41
Je kan beter vragen wat er wel klopt, dan zijn we sneller klaar :D

Maja opzich als het netjes gebeurt is zou ik gerust zo`n auto durven kopen hoor. :redface: Geen haan die er naar kraait.

Dokter D
02-04-2012, 17:41
En bij de 84'er is de uitlaat uitsparing anders.

Banaan
02-04-2012, 17:53
Toevallig wilde ik hier ook net een topic over beginnen.. :P

Maar heb al antwoord op mijn vragen zo!

gizmo98
02-04-2012, 18:06
Wat mij betreft mag er een slotje op (topic)

duidelijk zat zo voor een ieder

gooigolf
02-04-2012, 18:13
Nadeel Van Deze Auto.s ..
Als Je Hem Wilt Omkeuren Na Diesel ..en Je Hebt Een Kenner
Dan Ben Je Alles Kwijt .
En Met Apk Steekproefen Ga Ze Allemaal Voor De Bijl ..
Als Ze Het Niet Vertrouwen Krijg Je Een Oproep..
Vrgr Gooigolf ..

golf mkII 16v
02-04-2012, 18:20
Op de foto zo te zien geen EV blokje
Maar iets van een PF

RamonR
02-04-2012, 18:49
Deze auto is duidelijk geen 84 model, zie het embleem achter opde wagen die hoort dan niet in het midden!
Interieur is verkeerd, pook hoes en knop zijn verkeerd, deuren kloppen niet gril is niet goed, onderspoiler is niet goed, zelfs de motor is niet juist hij heeft geen K-jetronic en dat was er alleen in 1984!!!!

Volgensmij is dit een questie van chasisnr. omgebouwd :S

Gr, Ramon

gizmo98
02-04-2012, 20:45
Ik denk zelf als je het netjes gedaan heb. dat het APK keuren ook wel goed gaat.. ondanks je een Steekproef zal krijgen...

Keer een Mb meegemaakt dat was een W126 type en Chassis was W116.... de rdw meneer had dit niet door

Maar dit verhaal wat op Mp staat klop niet orgineel hollands geleverd.
ja dat kan wel maar niet met dit 84er nummer.

Jammer van deze mooie GTI !!

zet hem dan te koop met een simpel verhaal. als de koper bij je is kan je hem het verhaal uitlegen, als die er naar vraagt en dat zal de VW kenner dan ook wel doen en vertel geen leugens.

Audi1981
02-04-2012, 20:54
Dan heb je echt je zonnebril op als je een W123 en een W116 niet uit elkaar kan houden :screwy:
Anyway, als deze advertentie iedereen zo vreselijk stoort, daar heeft marktplaats een knopje voor :D.
Zelfde geld voor maloten die 200 trefwoorden onder aan hun advertentie zetten die nergens op slaan...:screwy:

De Pul
02-04-2012, 20:54
zijn laatste tijd aardig wat hier in de buurt in beslag genomen,die niet eerlijk waren.ik zou er m'n vingers niet aan branden.als je zo'n ding koopt trouwens,en hij word gechecked en blijkt niet te kloppen,krijg je gewoon een oud uitgeschreven kenteken toegewezen van ongeveer het juiste bouwjaar.dus wel ideaal voor diegenen die graag ori. nler willen hahahaha,van niet kloppende belastingvrije naar niet kloppende ori. nler.

@gizmo,no offence maar als je tusen die 2 het verschil niet ziet,vraag ik me af wat je bij een instantie doet die zich met auto's bezighoud.

gizmo98
02-04-2012, 20:57
zijn laatste tijd aardig wat hier in de buurt in beslag genomen,die niet eerlijk waren.ik zou er m'n vingers niet aan branden.als je zo'n ding koopt trouwens,en hij word gechecked en blijkt niet te kloppen,krijg je gewoon een oud uitgeschreven kenteken toegewezen van ongeveer het juiste bouwjaar.dus wel ideaal voor diegenen die graag ori. nler willen hahahaha,van niet kloppende belastingvrije naar niet kloppende ori. nler.

@gizmo,no offence maar als je tusen die 2 het verschil niet ziet,vraag ik me af wat je bij een instantie doet die zich met auto's bezighoud.

En toch is dit gebeurd, degene waar die auto van was had de broek ook aardig vol toen die hoorde dat er een Steekproef onder weg was :screwy:

gizmo98
02-04-2012, 21:00
Dan heb je echt je zonnebril op als je een W123 en een W116 niet uit elkaar kan houden :screwy:
Anyway, als deze advertentie iedereen zo vreselijk stoort, daar heeft marktplaats een knopje voor :D.
Zelfde geld voor maloten die 200 trefwoorden onder aan hun advertentie zetten die nergens op slaan...:screwy:

Ps W126 met een 116 Chassis.
Sorry maar dit stond er echt.
maar idd denk dat de beste man in kwestie ze dag niet had (of wel :thumbup: )

gerwin88
02-04-2012, 22:02
Had hem ook al een tijdje zien staan..
Als deze 'echt' was was hij ook al lang weggeweest..

Losha
03-04-2012, 00:33
hij staat ook al welgetelt 20 dagen op naam, 2 dagen na opnaam stelling meteen te koop gezet dus

staande golf
03-04-2012, 09:14
Ps W126 met een 116 Chassis.
Sorry maar dit stond er echt.
maar idd denk dat de beste man in kwestie ze dag niet had (of wel :thumbup: )

Inderdaad, en misschien scheelt het ook nog dat w116 en w126 beiden al belastingvrij zijn? Dat ligt hier natuurlijk iets anders met die golf die eigenlijk nog zeker een paar jaar moet wachten voordat die vrijgesteld wordt van belasting :)

gizmo98
03-04-2012, 09:44
hij staat ook al welgetelt 20 dagen op naam, 2 dagen na opnaam stelling meteen te koop gezet dus
En Na 1/5 week weer te koop na niet ophalen :screwy:

Bij Golfjes kan je deze actie ook wel doen maar dan moet het geloofwaardig zijn dat is dit niet

Audi1981
03-04-2012, 10:23
Bij Golfjes kan je deze actie ook wel doen maar dan moet het geloofwaardig zijn dat is dit niet

Klopt, maar er is markt voor dus......
Net zoals dat er neppe 2 delige velgen zijn, power brandstofmagneten, diffusors op auto's waar boodschappen mee gedaan worden en nog meer dingen in deze wereld die niet zijn wat ze lijken. Het is jammer dat er mensen zijn die zich geroepen voelen VW tjes ook zo te behandelen, maar er zijn vloten Mercedessen W124 van het oude naar het nieuwe type omgebouwd, Brilkevers omgebouwd naar ovaal en dus ook Golfjes omgebouwd naar nieuw model. Dat onze belastingwetgeving het nu extra aantrekkelijk maakt om oude nummers in nieuwe auto's te slaan is ook niks nieuws en al helemaal niet om wakker van te liggen...:D

Nyts2005
05-04-2012, 21:21
Alles kan natuurlijk overgezet worden maar als de achterplaat van het nieuwe type is, alarmlichtschakelaar bovenop stuurkolom zit (niet zichtbaar op foto's) en de motor is van een later bouwjaar geeft dat stof tot nadenken. (deuren zijn redelijke eenvoudig over te zetten natuurlijk)

Maar als het netjes is gedaan (onzichtbaar) dan is er geen haan die er naar kraait idd.

Er heeft ook al eens een Golf II op marktplaats gestaan met een 83'er kenteken. Chassisnummer begon met 171... Over zonnebrillen gesproken.

volksfahrer
06-04-2012, 17:15
Hmm da's inderdaad wel heel fout

Lesley
07-04-2012, 07:04
Deze gast had beter zijn II strak kunnen trekken, zowel binnen als buiten! Dan lijkt het minder ...