Log in

View Full Version : powersprint raakt achteras..

brounys
03-04-2012, 08:47
Hallo ik heb een golf 2 gti kr.. Heb nu een powersprint 60 rond met alleen een eind demper eronder.. Nu raakt deze steeds de achteras.. En denk dat dit zoiezo komt door de verlaging.. Maar wil er natuurlijk geen jeep van maken.. Heb iemand hier dit ook al is gehad? En mischien hoe opgelost? Heb nu wel een tusse demper besteld wegens teveel herrie.. En zit dan straks ook met de ruimpte tussen die demper en de auto zelf.. Dus veel omhoog halen word ook moeilijk denk ik?
Naja hoor t wel groetjess

tim_j
03-04-2012, 12:31
polythuraan uitlaatrubbers!

R.icky
03-04-2012, 12:52
Bovenstaande ^^

Heb onder mijn Mk.II ook n 64mmbuis liggen, waarbij de achteras onderhand is ingesleten tot n klein halve maantje, is nu ook anders opgehangen met andere rubbers, nergens meer last van (:

brounys
03-04-2012, 13:49
Heb nu indd andere rubbers.. Maar ben bang dat als ik zondag die tussedemper eronder maak die dan tegen de bovekant gaat raken aan de achterkant.. Naja word gewoon ff proberen maar denk ik :) jullie veel verlaagt? Heb nu 17 inc en velg verdwijnt net wielkast dus niet heeeel extreem maar wel redelijk..

R.icky
03-04-2012, 14:09
Golfje is niet zo heel erg verlaagt, denk dat hij nu 60-50 staat door alle drempels, op G60 Sebrings met 195 50 15

jorg-maashees
03-04-2012, 18:06
Fijn he, die powersrprint pijpen. Passen ook voor geen kante af fabriek! heb er hier een liggen die ik van een maat gekregen heb, ga hem er zaterdag onder hangen maar ik weet nu al dat ik hem helemaal moet verlassen om het netjes te krijgen :thumbup:

brounys
03-04-2012, 21:53
Nou kijk is denk of weet bijna zeker als k mijn auto 4 cm omhoog doe hij perfect hangt... dit zie ik wanneer ik hem opkrik.. dan heb k 3 a 4 cm ruimte tussen de as en uitlaat.. verder ook wel tevreden.. alleen wil niet of niet veel omhoog :D

Lesley
06-04-2012, 15:28
Fijn he, die powersrprint pijpen. Passen ook voor geen kante af fabriek! heb er hier een liggen die ik van een maat gekregen heb, ga hem er zaterdag onder hangen maar ik weet nu al dat ik hem helemaal moet verlassen om het netjes te krijgen :thumbup:

Laat ff weten of het gelukt is, ben benieuwd :thumbup:

jorg-maashees
07-04-2012, 11:26
De powersprint zit eronder. De pasvorm is nog slechter als die van een autostyle model kachelpijp! Heb de achterdemper helemaal moeten verlassen om hem netjes passend te krijgen. De rest ging opzich wel. Het geluid is opzich aardig. Vind een orginele gti pijp met alleen tussen en eind demper mooier klinken. Maar ach, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken :D

brounys
08-04-2012, 17:09
jah heb nu ook alles gemaakt zoals het hoord en viel eigenlijk niet tegen om de demper der tussen te klussen wel echt veeel herrie nog:P maar ach het is een gti he
auto niet verhoogt en alles even los gemaakt en met 1 extra rubber aan de voorkant van de achterdemper zodat die de uitlaat net wat meer na het midden toe trekt en iets meer omhoog nu alles prima:D