PDA

View Full Version : Deur gaat niet open van binnen uit

Mathijs
24-04-2012, 22:18
Na het plaatsen van originele CV op mijn golf 2 heb ik het volgende probleem.
Als ik een deur van buiten op slot doe en van het slot af haal, is de deur gewoon te openen van buiten.
Maar, als ik een deur op slot doe en van het slot af haal, is die niet te openen van binnen uit. Alleen als ik het raampje open doe en hem van buiten open doe..

Ik heb het slot mechaniek aan de zijkant van de deur al schoongemaakt en gesmeerd maar heeft niet geholpen.

golf2 abuh
24-04-2012, 22:24
Dan denk ik, dat je deur van binnenuit het klipje wat zorgt dat je deur open gaat niet meer aanstuurd/beweegd. ik zou even je deurpaneel eraf halen en kijken of je wat meer ziet....

Mathijs
25-04-2012, 10:50
Die hendel binnen in zit overal vast met een stangetje aan het klipje in het slot mechaniek, maar daar binnen in doet die het niet zodra je hem van binnenuit van het slot haal en hem open probeer te krijgen. Ik heb al andere erop gezet maar het probleem blijft.

Kent iemand dit euvel? Of zie ik gewoon wat simpels over het hoofd?
Van buiten wil de deur wel open maar van binnen niet.

sinan
25-04-2012, 12:10
je ziet iets over het hoofd
het is onwaarschijnlijk dat 2 sloten dezelfde probleem hebben

golf2 abuh
25-04-2012, 13:35
het lijkt me tog dat hij van binnenuit het ijzer stangetje niet goed bedient o.i.d..

edit: bij mijn golf hebben ze ook cv ingebouwd, en bij mij zijn de ijzeren pinnetjes waar het deur pinnetje (die je zonder cv in zou moeten drukken) verwijderd.. verder zou ik het anders niet weten