View Full Version : Animo Worthersee DVD 2005
Ik wil weer eens even gaan polsen hoe de animo is voor de Worthersee DVD 2005 die ik weer in elkaar ga zetten. Zoals sommige wel weten net als vorig jaar wordt het weer een bomvolle Dvd met alles erop en eraan. Sommige hier weten het.
Degene die dus niet gaan die zullen dan kunnen zien wat ze missen. Het is altijd mooi om deze meeting niet ongemerkt voorbij te laten gaan.
Dus laat je stem gelden dan weet ik waar ik het weer voor doen ga.
en hoop zo meerdere mee te slepen om volgend jaar lekker mee te gaan.
Opsturen naar ook onze goede buren is geen probleem.
Hoor het graag
Christiaan
19-04-2005, 21:48
als ik er niet al te achterlijk op kom te staan dit jaar :D
Bij deze, reserveer ik er alvast 1 :wink:
Zoals vroig jaar ook het geval was zal hij dit jaar weer €15 kosten en met verzeding erbij €17,50
dat lijkt me wel wat dan... hoe lang duurt de film ongeveer?
Mag ik voor de 2de keer stemmen????
Christiaan
19-04-2005, 22:02
Zal een beetje lastig te zeggen zijn, omdat we vanaf 1 mei pas gaan filmen :p
OakgreenVR6
19-04-2005, 22:07
Sign me up voor 1 exemplaar ! :D
Er is weer 2.5uur aan beeldmateriaal geschoten en 1200 foto's hiermee ben ik druk aan de slag er wat moois van te maken. Ook de meet en greet van jullie komt er netjes op te staan. Wanneer de volledige DVD klaar is is nog niet bekent (zal +/- 2 weken duren)er gaat namelijk weer veel werk in zitten om er weer wat moois van te maken. Tegen die tijd gaan jullie allemaal horen dat ie klaar is.
De kosten zijn vooralsnog €15,00 ex verzendkosten €2,50 incl dvd hoes met mooi cover
I keep you all posted
Voor degene die hem hebben willen mogen ook een mail sturen met alle gegevens naar grijsmonstertje@wanadoo.nl met als subject WORTHERSEE 2005 tegen de tijd dat ie dan klaar is krijg je een mailtje retour met de gegevens om het geld naar over te maken.
Net als vorig jaar zal de totoale dvd ongeveer 1.5 uur in beslag nemen heel misschien een dubbel dvd maar zeker is dit nog zeker niet
Big_Mac_Mark
09-05-2005, 13:40
zaain mie up!
zaain mie up!
Graag even de je gegevens alvast mail zie bericht hierboven dank U :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.