78top-chop
20-04-2005, 19:44
Deze auto is van een kameraad van mij, hij moet wegens verhuis met pijn in het hart zijn scirocco wegdoen...
Bouwjaar 1979
motor 1500cc (carburator zou een 2B2 zijn of zo iets)
carrosserie is in heel goede staat, voor de perfectionist moeten er enkel 2 nieuwe dorpels op (is klein gaatje in), deze zijn erbij;
er staan 2 NOS voorvleugels op van VW
heeft een klein beetje roest rond de voorruit (niet in de A-stijlen ofzo)
Verder geen enkele roest gevonden ( ! ) Dit is geen sci-roest-o zoals de meesten :D
Het interieur is om van te eten, hoedenplank zonder gaten, dash niet gebarsten
de motor en versnellingsbak zijn uitgebouwd (kan eventueel nog geplaatst worden)
Is tot vorig jaar blanco gekeurd geweest
Eigenlijk gewoon 1 dagje lassen, buitenkant auto herspuiten, motor plaatsen en rijden !
Prijs voor dit alles is slechts 500 euro !
Ik zou het echt énorm zonde vinden als we hem naar het schroot moeten brengen. Bij interesse mail me zo snel mogelijk a.u.b.
De auto staat omgeving Leopoldsburg België
Bouwjaar 1979
motor 1500cc (carburator zou een 2B2 zijn of zo iets)
carrosserie is in heel goede staat, voor de perfectionist moeten er enkel 2 nieuwe dorpels op (is klein gaatje in), deze zijn erbij;
er staan 2 NOS voorvleugels op van VW
heeft een klein beetje roest rond de voorruit (niet in de A-stijlen ofzo)
Verder geen enkele roest gevonden ( ! ) Dit is geen sci-roest-o zoals de meesten :D
Het interieur is om van te eten, hoedenplank zonder gaten, dash niet gebarsten
de motor en versnellingsbak zijn uitgebouwd (kan eventueel nog geplaatst worden)
Is tot vorig jaar blanco gekeurd geweest
Eigenlijk gewoon 1 dagje lassen, buitenkant auto herspuiten, motor plaatsen en rijden !
Prijs voor dit alles is slechts 500 euro !
Ik zou het echt énorm zonde vinden als we hem naar het schroot moeten brengen. Bij interesse mail me zo snel mogelijk a.u.b.
De auto staat omgeving Leopoldsburg België