PDA

View Full Version : Mini Racer

user-x
21-04-2005, 13:16
Kreeg gisteren zo'n reclame leafletje van Teledirekt voor m'n snuffert...
hoe kunnen ze het maken voor dat geld??? :eek:

Mini Racer 47cc, 10" wielen, schijven, top van 55 km/h, 199,- euro (excl BTW)
Zal een t*ring herrie worden op de meetings dit jaar!

http://www.teledirekt.nl/shop/screens/306365_sc1.jpg

http://www.teledirekt.nl

LinnieTDI
21-04-2005, 13:19
dat zijn irritante dingen zeg.....
:rolleyes:

krukab
21-04-2005, 13:23
ik kreeg vorige week ook zo'n foldertje over de fax binnen.
De maand ervoor waren het radiografische helicopters voor nog geen 70 euro !!

Als we er nou allemaal 1 bestellen hebben we voortaan op de maandavond wat te doen :D

Tjaap
21-04-2005, 13:26
rondje over de binkhorst.. en dan jumpen over die wortels onder het asfalt

Golfzilla
21-04-2005, 13:33
als je deze vergelijkt met de "echte" dan zie je wel goed waar het geld in zit (of juist niet in zit :D)

deze ziet er wel flink "goedkoper" uit als de duurdere (vooral de kuip etc)
volgens mij zit hier ook een soort van grasmaaier blokje op/bij ipv de echte raceblokjes.

op MP staan er ook voor dit geld ongeveer en nieuw, er zit meen ik ergens in het midden van het land een bedrijf/winkel die ze ook voor dit geld levert.

Zestienkleppen
21-04-2005, 14:19
Nu weet ik helemaal niets van minibikes, maar mag je daarmee op de openbare weg, zonder helm? Moet ie ook verzekerd zijn?

SplitBien
21-04-2005, 14:22
Volgens mij mag je er absoluut niet mee de openbare weg op, verzekeren hoeft dus ook niet, t'is volgens mij meer een soort van race bike, je mag er niks mee. In spa, budel en euro wordt je door die dingen omver gereden, iedereen reedt vorig jaar al met die krengen! (ik wil er ook eentje! :p)

user-x
21-04-2005, 15:08
ik kreeg vorige week ook zo'n foldertje over de fax binnen.
De maand ervoor waren het radiografische helicopters voor nog geen 70 euro !!

Als we er nou allemaal 1 bestellen hebben we voortaan op de maandavond wat te doen :D

Kunnen we niet wat machines aan de kant schuiven, kunnen we op de maandagavond wedstrijden organiseren en door de fabriek racen!! :cool:

Gert
21-04-2005, 16:12
Ja leuk
Weg met dat hout !!!

Tommy
21-04-2005, 16:34
laatst een gezien die volgas met zown ding op zijn bek ging... hij verdween in een paar sec achter zijn auto, waar hij even de schade opnam en van zijn pijn zat te genieten. vind het maar zwaar irritant op die meetings...

user-x
21-04-2005, 16:40
laatst een gezien die volgas met zown ding op zijn bek ging... hij verdween in een paar sec achter zijn auto, waar hij even de schade opnam en van zijn pijn zat te genieten. vind het maar zwaar irritant op die meetings...

Materiƫle schade kan nooit meer dan 199,- (ex) zijn!! :D

Big_Mac_Mark
21-04-2005, 18:41
Die mini-baaiks zijn niks voor mij! (het past niet...:p) En ik vind het totaal geen gezicht om een volwassen kerel (of vrouw, Bientjuh...:D ) opgevouwen op zo'n k*tding te zien zitten! Even spelen is leuk, maar mensen die daar echt hun sport van maken... :rolleyes: Sneu...

Btw, zo'n heeliekompjoeter lijkt me nog wel wat! Is daar misschien iets meer info over?

user-x
21-04-2005, 22:33
Die mini-baaiks zijn niks voor mij! (het past niet...:p) En ik vind het totaal geen gezicht om een volwassen kerel (of vrouw, Bientjuh...:D ) opgevouwen op zo'n k*tding te zien zitten! Even spelen is leuk, maar mensen die daar echt hun sport van maken... :rolleyes: Sneu...

Btw, zo'n heeliekompjoeter lijkt me nog wel wat! Is daar misschien iets meer info over?

Tot 110 kg moet passen, red je dat niet??? :eek:

@tommy: tuurlijk zijn ze irritant, maar zelf anderen irriteren is wel weer leuk...

Pedaalemmer
22-04-2005, 16:37
hier in de buurt rijden er ook zat rond allemaal zelfbouw

kennis van me heeft er eentje helemaal van rvs inclusief zijspan en een honda nsr 110cc watergekoeld blokje erond :p das pas maf !

sixpack
22-04-2005, 18:01
die van mij moet mee naar oostenrijk ........ :biggrin:

maar hij past niet in de auto ...... dat wordt demonteren ...... :(

JK Le Mans
22-04-2005, 18:04
kan wel bij mij in de bus !
:D

sixpack
22-04-2005, 18:08
bijna 180 lang ...... :o

JK Le Mans