![]() |
als je ECHT iets bijzonders wilt:
15X8 Snowflakes....
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4415462 worden maar 50 setjes van gemaakt.. ![]() ze gaan ook 16X9 maken en teardrops, pirelli's en sebrings in 16" |
Dat is toch nog niet zeker?
Ze willen toch eerst kijken hoe het met de verkoop van de eerste 50 sets gaat. |
Damn, nooit echt fan van geweest, maar ziet er zo wel netjes uit!
|
Ik wacht nog even op de driedelige variant
|
stoer!
|
Ik vind het mooi dat iemand dit op pakt, maar ik vind het design nu nog steeds niet mooi.
Ik ben benieuwd hoe die andere modellen er uit gaan zien! |
Ik had er ook iets over gelezen in de pvw en tijdje terug.
|
ik vind ze wel mooi,s wat voor onder de kompressor in 16x9:D:D
|
mooie dikke wielen!
|
![]() ![]() |
|
Heel erg gaaf!
|
wauw, zal niet goedkoop zijn :(
|
Zijn er al platen van de Sebrings??
|
was volgens mij al wel eerder een topic over geweest, met daarin dat ze dit van plan waren met : snowflakes, p-slots (pirelli's) ,sebrings of teardrops. maar toen waren ze er nog niet uit...
daar stonden wel plaatjes bij. maar kan m ff niet vinden :( |
:wow:
:spankit: :cow: :dance: :clap: :icon_spin :hug: weer iets voor op de verlanglijst, maar ik ben ook rete nieuwsgierig naar de Seberings met een cup in 8J |
Beetje jammer van de steek, maar die velgen zijn rete-gaaf!
|
Gaat ook iets niet helemaal goed met de steekmaat en het naafgat volgens mij, de wand tussen de boutgaten en het naafgat is wel akelig dun..
Steek 5*100 en naafgat 57.1 zou toch meer ruimte moeten hebben :confused: |
Quote:
heb contact met de maker. zal zich hier ook nog wel melden waarschijnlijk. bij de dollarkoers van vandaag,.... onder 800 in NL op de stoep :thumbup: |
vind ik nog mee vallen.
maar denk toch dat ik iets anders wil. kameraad is nu aan het experimenteren om van 1 delige velgen 2 delige te maken zodra die klaar zijn (wat nog wel een jaar gaat duren) dan zal ik wel meer info posten. |
All times are GMT +1. The time now is 13:08. |