![]() |
Quote:
Tuurlijk...Maar de gedachten dat je bij Kevin bent, en niet bij één of ander schorrie-morrie maakt veel goed... :D |
Quote:
FJOEW gelukkig!! blij dat je zo bezorgt bent!! :D :D :D hahahahah :rolleyes: |
Quote:
zal me best gaan doen, kijken of ik een beetje kan acteren.. :tongue: |
Quote:
en bedankt.... :frown: |
Quote:
misschien ben ik er wle heeel slecht in, en ga ik je echt missen... :wink: |
Quote:
hehehe goh ja...wie weet.... :p LOL LOL |
Quote:
Jij kan vast wel aardig acteren! Je bent een forummer, for cryin' out loud! :D |
Quote:
stelletje mietjes :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: dus ik ben geen schorrie morrie? mooi :rolleyes: fijn dat ik toch een goede indruk heb achter gelaten :biggrin: :tongue: We gaan trouwens uit eten, is romantischer dan het door ali thuis laten bezorgen :biggrin: En nou geen reacties op die naam want die jongen heet nu eenmaal zo... (doelde dus niet erop dat alle ali's pizza's bezorgen ofzo) :biggrin: |
Quote:
Wat denk je nou, jongen! Dat iedere Ali pizza's bezorgt? SOEKEL! Ikke make jauw gesiegt kapoet! :biggrin: |
Quote:
hahahaha |
Quote:
Joh, ga maar lekker eten! Eet smakelijk! Verwacht wel van je dat je hier vanavond nog even wat nutteloos vermeldt! :D |
Lekker joh! De ene dag zit iedereen deze thread vol te balken, andere dag geen hond! Zwak hoor!! Enne BTW, wie is er een posthoertje?
|
daar daar is ie dan, nog gefeli, met je 1000ste post.
wel leuk dat PSV heeft verloren,, |
Quote:
Jij geile postslet :D |
Quote:
lol.... mij zul je nooit inhalen :p |
Quote:
hij post af en toe nog wel wat nuttigs, met nuttige posts staat ie dus voor... :D oja wat zijn die scooterrijdertjes irritant zeg, en nog een grote bek ook, raar volk. net nog 2 aapjes op een scooter. grote bek, en de vingertje omhoog, vragen of je uitstapt, stap je uit, zien ze dat je toch een tikkie groter bent., en dan weer weg rijden.. stom volk. zo dat was het een beetje.. |
Quote:
ach ja... :redface: ;) |
Quote:
hahaha LOL zielige ventjes.... :D Ik zie dat jullie nog kei veel gepost hebben gisteravond FJOEW.... :tongue: |
Quote:
:D Dank je! :p |
Quote:
Heb ik altijd net zo...Kan ik erg slecht hebben! Zielepoten! |
All times are GMT +1. The time now is 14:58. |