![]() |
he hoe is het nu met je adapters, heb je ze al binnen?
ben heel benieuwd hoe het staat zo. offtopic: is dat bedrijf waar jij werkt verhuisd of faliet ofzo? omdat er te huur ophangt en ik jou auto daar nooit meer zie?? zullen we volgende week dinsdag maar weer es bij de stok afspreken? |
Quote:
Afgelopen vrijdag binnen gekomen, eindelijk.. ![]() ![]() Heb ondertussen de voorkant nog een 1,5cm laten zakken, van de week de achterkant ook nog een beetje naar beneden. En het bedrijf waar ik werk is niet falliet hoor ;) We zitten nu in een prachtig nieuw pand in Oud Gastel (5 min lopen), eindelijk weg uit dat noodlokaaltje :cool: |
dat is mooi geworden:thumbup:past er perfect bij,dat matzwarte!
|
Vind het ook zeer geslaagd, vooral vergeleken met hoe ik de afgelopen maanden heb rondgereden ;)
![]() |
das toch ook niet lelijk??ik zou me er niet voor schamen...:D
|
oh op borchwerf 2 dan, of gastel zelf? scheeld jou weer benzine he ;) haha
maar ik zal ze binnenkort es in het echt komen bekijken. ga je nu weer verder met je biebertje of blijft die nog ff op een laag pitje? ik heb zelf nu ook wel weer leuke plannen met mn golfje, houd me weer van de straat ;) |
Dikke shizzle in the dizzle!
|
Quote:
haha, tot je ze in real-life ziet. :D . de randen zijn rood gespoten zonder af te plakken maar door een kartonnetje rond te knippen en er tegen te houden. :thumbup: groeten! |
Quote:
ja weet ik veel,zo op de foto is het niet echt lelijk ;) |
Quote:
haha van een afstandje staat het inderdaad best goed ;) |
Kleine foto update.. Geen uitleg benodigd lijkt me.
![]() ![]() ![]() @mauser: wordt tijd dat we (lees: jij) eens wat fatsoenlijke foto's gaan maken.. Met die nokia komt het niet echt over. |
gaaf:thumbup: op andere auto's is die treser-shit niks,op een 35i is het vet...
|
ziet er goed uit !!
gr. Martijn |
De lichten zijn goed op hun plaats bij je :thumbup:
|
Ziet er goed uit :thumbup:
|
Quote:
:iamwithst |
Misschien met wat nette foto's, dat het anders staat, maar zo vind ik het eigenlijk niet echt wat.
De originele stonden beter als ik eerlijk ben. |
staat wel bad-ass.
|
Quote:
Vind t best hoor, poets de boel maar eens mooi op voor t slecht weer is en zoek een leuk plekkie uit. Druk ik wel op t knopje :screwy: |
Quote:
cool ride! ik heb er zelf ook 1 kan nog ong.5cm lager maar dan kom je de rotonde niet meer rond. ![]() http://deplaatwerker.skynetblogs.be/ |
All times are GMT +1. The time now is 17:47. |