![]() |
ik heb er jaren mee gereden altijd goed.
Alleen voor mij was de voorkant zwaar dus werd na paar x wel sponzig maar heb jij geen last van want je voorkant is veel lichter. |
Quote:
okay,maar past dat op een 1300-achteras? en er moeten toch ook gewapende remslangen op dat scheelt een heel stuk denk ik... |
Nee past niet op 1300 fusees wel op nieuw type 16V en G60 en op de achteras weet ik niet.
En ja gewapende remleidingen scheelt een gigantisch stuk. |
okay,dankje:thumbup:
zoek dus een komplete achteras en de voorste fusees incl remmen V+A van een g60,iemand?;) |
voor de achterkant kun je ook de originele klauwen van een golf 4 pakken.
ik hoor dat bij de mk1 en mk2 klauwen de handrem nogal vaak vast gaat zitten ofzo. hoef je alleen een achteras met schijven te vinden en het schijnt dat golf 4 klauwen gewoon passen. ohja en andere handremkabel kopen. alleen het slangtje is anders. normaal binnendraad m10x1 en nu buitendraad m10x1 (of precies andersom ;)) maar ik kan via mn werk voor rond de 70 / 80 euro aan een mooi setje RVS slangetjes komen geloof ik. kun je zelf opgeven welke aansluitingen je moet hebben. en zelfs nog een kleurtje uitkiezen (of blank). |
en ben alweer voorzien,zaterdag ophalen bij ruurd.
dan heb ik in principe de ophanging compleet zoals ik het wil hebben,alleen nog een prof-schroefset scoren. begint lekker op te schieten zo. |
dus G60 geworden?
|
is idd g60 geworden,ik heb alles al,pasklaar, hup eronder....
|
Quote:
tot zaterdag :thumbup: |
komt goed ruurd:thumbup:
nog een paar dingen regelen dan gaat het grote ombouwen beginnen:eek: |
kunnen er misschien beter een MSN versie van maken?
|
Quote:
:D |
ja idd:D:D
|
haha ja zeg dat wel even een kopie van mijn hotmail postvak in :D
Volksforum.com Forums Reply to post 'Edition bright blue' 19:50 Volksforum.com Forums Reply to post 'De Pul's Mk2 1.6 Kompressor (racer!)' 19:45 Volksforum.com Forums Reply to post 'De Pul's Mk2 1.6 Kompressor (racer!)' 19:43 Volksforum.com Forums Reply to post 'De Pul's Mk2 1.6 Kompressor (racer!)' 19:42 Volksforum.com Forums Reply to post 'De Pul's Mk2 1.6 Kompressor (racer!)' 19:38 Volksforum.com Forums Reply to post 'De Pul's Mk2 1.6 Kompressor (racer!)' 19:37 Volksforum.com Forums Reply to post 'De Pul's Mk2 1.6 Kompressor (racer!)' 19:36 Volksforum.com Forums Reply to post 'De Pul's Mk2 1.6 Kompressor (racer!)' 19:36 Volksforum.com Forums Reply to post 'De Pul's Mk2 1.6 Kompressor (racer!)' 19:35 Volksforum.com Forums Reply to post 'De Pul's Mk2 1.6 Kompressor (racer!)' 19:32 Volksforum.com Forums Reply to post 'Dikke MKII `s' 19:13 Volksforum.com Forums Reply to post 'Dikke MKII `s' 19:12 |
hey frank,we gaan gewoon als een kogel hier:D:D
|
hier en daar wat info opgevraagd m.b.t. de nokkenas,ik denk persoonlijk dat dat een te grote restrictie is nou....serge is de enige die een passend antwoord kon verschaffen,dus maar eens kijken wat ie voor me kan betekenen. we krijgen er gewoon veel te weinig mengsel in,in theorie zou dit blok veel meer pk's moeten leveren....
|
spottunning :thumbup:
|
idd,spottuning.
inmiddels is er ook een mail de deur uitgegaan richting bolku...... |
vandaag voor het eerst weer gewerkt(lag 8dagen gestrekt met mexicaanse griep:mad: )en te horen gekregen van m'n baas dat ik m'n hobbyhoekje incl stelling moet opruimen(leegmaken)omdat het werkgedeelte word uitgebreid cq verbouwd. gelukkig zei hij erachteraan dat ik in de opslagloods een nieuwe stek mag maken:cool:
ben ik wel gelukkig mee,net de nieuwe stelling geplaatst.ook heb ik daar veel meer ruimte tot m'n beschikking,ikke is erg blij...:D:D nou alleen nog de polo klaarmaken en 2 mk3tjes slopen die daar nog staan en de hele meuk overhuizen,dan kan dit projekt naar binnen worden gerold...... |
|
All times are GMT +1. The time now is 18:00. |