![]() |
Ach.......wat boeit het mij eigenlijk ook ....
Topic titel aangepast :cheers: |
Quote:
Fire and Ice msn topic+ meeting 2010 verslag Guido zegt: :thumbup: :D Edit: en :cheers: Peter ;) |
Haha machtig!
Wanneer is de volgende meet ??? |
Quote:
ik heb het gevoel dat er eerst nog nieuwe verkiezingen komen in F&I-land. vooral in de regio Kletskous zijn de inwoners nogal opstandig..... |
hoop wel in friesland mooi dicht bij voor mij. :D
|
Quote:
Dat gaat ook gebeuren Ruurd, IK ga hem nl organiseren volgend jaar!! :D Dus lekker dicht bij huis,en hier in Friesland staan volgens mij nog wel een paar hele mooie Fire&Ice Golfje's........ ik weet er iig al 1 ... :D :thumbup: dus ik hoop op een iets grotere opkomst dan de 7 van dit jaar :rolleyes: of regio '' kletskous'' ook komt weet ik (nog) niet Gerben ;) |
hmmm,de verkiezingen zijn al achter het gat begrijp ik?
:D:D |
Quote:
uitnodigingen zijn nog niet verstuurd Gerben ;) :D |
Wat een flyer? , jahoor dat kan :)
|
Quote:
bedankt voor het ''meedenken'' Mike! :thumbup: je was mij een slag voor :D maar dit is iig al geregeld voor 2011 ga ik nu van uit! :) |
Quote:
Tuurlijk ! Dat moet goed komen, nou nog een mooie datum. |
Hé lekker,
een msn topic , voel me al helemaal op m'n plek hier en wat madison mag ook vrij posten ;) . das toch een win win situatie :D ![]() volgende meet in friesland lijkt me leuk ;) , als ik de fire dan nog heb kom ik zeker. mss kan ik dan vragen of vento vice :cool: met mij mee wil rijden als ie geen mkII of helemaal geen vw meer heeft :shake: |
Quote:
kom je ook dan? :rolleyes: |
Quote:
Jazeker, dan ga ik voor die tijd ook effe een fire and ice zoeken :D |
Quote:
hey molle,als wij er nou samen 1 kopen? gedeelde smart is immers halve smart :D |
Quote:
hahahahhah type foutje denk ik :mad: bekijk de foto's van ons maar eens goed :D :tongue: |
Quote:
:D |
Quote:
:thumbup: Molle het Fire en jij het Ice gedeelte Gerben :D :D |
Zag op Mp dat molle op een fire andice had geboden? of toevallig nog iemand die ook molle heet ? :P
|
Quote:
we laten er geen gras over groeien hé? trouwens iemand nog op zoek naar een edition one sticker? check dit: http://link.marktplaats.nl/355093449 |
All times are GMT +1. The time now is 04:18. |