Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   M.I.V.W 2011 - The European Connection (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=88458)

knarfmk1 08-08-2011 17:35

Quote:
Originally Posted by adjuh

was deze eigenlijk echt gereden vanuit engeland of op de trailert?

DUB 08-08-2011 17:43

zo even de pagina FLINK uit zijn verband trekken!!(heb m hier al zwaar verkleind)

(op aanvraag verkrijgbaar in 17547x2511 :screwy: 9.1 MB)

mischatdi 08-08-2011 17:44

Quote:
Originally Posted by Misha
Nou dat zijn geen filters hoor ;)

Ieder z'n ding, en als je 't 'spuuglelijk' vind dan koop je toch zelf een fototoestel en doe jij het op je eigen manier .. ik vind het leuk om er een eigen ding mee te doen, doorgaans lijken alle foto's van iedereen op elkaar, je haalt ze uit elkaar omdat er een naam onder staat.. mijn foto's pik je er daarentegen zo uit.

Doridaan, ik had vernomen dat de behoefte daar niet zo toe was, de rest kende ik zo'n beetje al..

spuug lelijk dat was ik niet, en een camera heb ik wel :thumbup: ik fotografeer zelf ook namelijk alleen meer andere dingen zoals mooie vrouwen :D

en af en toe een carshot zoals laatst met reneg60 zijn daily :thumbup:

maar ik kan mij een shoot voor de geest halen van een grijze passat35i met smith modern line dat vond ik wel super die stijl :thumbup:

Joentje 08-08-2011 17:44

Quote:
Originally Posted by knarfmk1
was deze eigenlijk echt gereden vanuit engeland of op de trailert?

Niet vanuit Engeland, maar getrailerd vanuit duitsland :thumbup:

Mister Cool 08-08-2011 17:48

@ DUB: Mooie panorama man!

Misha 08-08-2011 18:10

Quote:
Originally Posted by mischatdi
spuug lelijk dat was ik niet, en een camera heb ik wel :thumbup: ik fotografeer zelf ook namelijk alleen meer andere dingen zoals mooie vrouwen :D

en af en toe een carshot zoals laatst met reneg60 zijn daily :thumbup:

maar ik kan mij een shoot voor de geest halen van een grijze passat35i met smith modern line dat vond ik wel super die stijl :thumbup:
I know.. daarom was die opmerking ook meer richting die andere ;)

Ik vind dat gewoon saaie foto's eigenlijk.. niks interessants kwa kleuren ofzo, ik vind het leuk om een beetje te experimenteren..

adjuh 08-08-2011 18:31

Quote:
Dikke foto, mooie hoek zo! De mijne toch nog kunnen vinden achterin :D

thanks, ja stond er zelf vlakbij

hajee 08-08-2011 18:36

1 opmerking: wat is dat geflyer irritant zeg...al die troep achter de ruitewissers..
blijf gewoon met je poten van die auto's af denk ik dan...
of geef ze bij de inrit of de uitrit..

Jacksters 08-08-2011 18:39

Quote:
Originally Posted by hajee
1 opmerking: wat is dat geflyer irritant zeg...al die troep achter de ruitewissers..
blijf gewoon met je poten van die auto's af denk ik dan...
of geef ze bij de inrit of de uitrit..

Inderdaad..

En het geeft ook nog onnodige rotzooi aangezien iedereen die dingen in de ronte gooit..
Zoiets moeten ze ook verbieden...

HB24 08-08-2011 18:40

Vind ik ook bepaal zelf wel waar ik heen ga, heb die flyers niet nodig

Vlammende 08-08-2011 19:07

Onderweg naar huis was het ook dikke pret. Op de snelweg foto's maken van andere VW's die op dat moment langs kwamen knallen :D Een paar foto's zijn helaas niet helemaal gelukt zoals ik wilde.

donmario 08-08-2011 19:14

twas een heel toffe meeting
alleen het spijtige dat ik gecrashd ben onderwegen naar huis te rijden
maar hier zijn de foto's
http://s263.photobucket.com/albums/...kswagen%202011/
mvg

subdivision 08-08-2011 19:16

Zo eindelijk een beetje bijgekomen van een lange dag Mivw.
Dus tijd voor een stukje tekst en wat foto's.
Het weer: daar mochten we niet overklagen in de loop van de dag werdt het gelukkig droog.

Eettenten: Ik blijf de tosti's een super idee vinden.
Toiletten: Super
Kraampjes: Jammer dat er geen met schaalmodellen stonden, verder perfect.
Prullenbakken: Mogen van mij wel wat meer, maar ach stukje lopen om je zooi weg tegooien is altijd beter als alles op de grond knallen.
Opkomst:Wordt elk jaar mooier, Top
Terrein: Super alleen jammer dat je als club uit elkaar wordt gehaald, maar hier is al zat over gezegt.

Verder super leuke gezellige dag gehad.

Props voor de Boy's and Girl's

Hier een voorproefje van mijn foto's

Voor een grote plaat , stuur me maar een pb..

Der Ghopmeister 08-08-2011 19:18

Quote:
Originally Posted by Alberto
Omgekomen bij een motor ongeval
Woensdag is Hij begraven en toch waren de blanz mensen aanwezig
Heel erg veel respect ...

poeh das wel pittig idd respect dat ze toch naar MIVW zijn gegaan en nog meer respect voor die minuut stilte :thumbup: :thumbup:

Der Ghopmeister 08-08-2011 19:37

Quote:
I know.. daarom was die opmerking ook meer richting die andere ;)

Ik vind dat gewoon saaie foto's eigenlijk.. niks interessants kwa kleuren ofzo, ik vind het leuk om een beetje te experimenteren..

T zijn vast mooie foto misha maar vind ze gewoon lelijk doordat ze zo flets zijn ;) vond eerder je foto's echt super gaaf :thumbup: en ieder zo zijn ding eerlijk is eerlijk ;) maar verder no hard feelings hoor ;)

HannoverEdition 08-08-2011 19:37

Quote:
Originally Posted by subdivision
voor een grote plaat , stuur me maar een pb..

euhm sorry voor de offtopic maar dan moet je wel ff je inbox leeg maken Dennis....of ff doneren......dan heb je ruimte voor 1500 pm's :D :tongue: :thumbup:

subdivision 08-08-2011 19:43

Gebeurt Guido, Sorry :thumbup:

Misha 08-08-2011 19:50

Quote:
Originally Posted by Der Ghopmeister
T zijn vast mooie foto misha maar vind ze gewoon lelijk doordat ze zo flets zijn ;) vond eerder je foto's echt super gaaf :thumbup: en ieder zo zijn ding eerlijk is eerlijk ;) maar verder no hard feelings hoor ;)
Ja, ik vind juist al die overcontrasted/oversaturated foto's lelijk.. flets vind ik ook niet echt de juiste benaming. Als die foto's niet super veel/felle kleuren hebben wil niet zeggen dat het flets is.. maar goed, zolang in nog steeds blogs af moet slaan ga ik lekker door zoals ik bezig ben ;)

polo1l 08-08-2011 20:36

Alberto 08-08-2011 20:38

[QUOTE=Vlammende]Onderweg naar huis was het ook dikke pret. Op de snelweg foto's maken van andere VW's die op dat moment langs kwamen knallen :D Een paar foto's zijn helaas niet helemaal gelukt zoals ik wilde.

Moest er wel rechts voorbij :D ...

Leuke Foto man Thanks

All times are GMT +1. The time now is 10:11.