![]() |
Quote:
Bedankt, balg is kut maar gelukkig snel op te lossen! Normaal zondag naar Lay Low. Enkel zou ik graag voorraan nog een kleine notch oen. |
Quote:
Touche! :D Ga het dit jaar proberen om um tot leven te wekken :rolleyes: |
Netjes hoor! Ligt er mooi bij.
Logo's zelf geschilderd? |
nope orginele bbs design line blauw rood in 70 mm nieuw in doos
|
Nieuwe wielen, nieuwe kansen.. En gelijk in de prijzen.. Van harte Jelle
|
Ziet er verdomd goed uit, maar misschien wel een keer tijd voor een nieuwe camera. :D
|
Quote:
Bedankt! :thumbup: Ja m'n iphone heeft zijn beste tijd wel gehad eigenlijk :D Quote:
Yes! zeker wel tevreden! volgend weekend Eurosunday, das ook altijd wel een leuke meet! ![]() |
Eerste prijs al binnen?
|
Quote:
Yes, vandaag op Lay Low! |
Congrats!
|
|
Oh, super! Bedankt voor de foto's heb ik eens wat deftige ipv steeds met vlekken van m'n iphone camera :p wij zijn pas laat toegekomen en heb blijkbaar een heleboel mensen mis gelopen. Een andere keer opnieuw proberen! :p
|
Quote:
Merciekes, we lopen elkaar uiteindelijk wel tegen ut lijf aangezien ik nog zonder auto op plekken kom kan ik nog undercover rondlopen 😁 |
Quote:
:thumbup: 22 juni VAG NATION? |
Quote:
Nope :D weekje of drie krijg ik me vakantiegeld gestort en dan ist volle sjas aan de mk1 zodat ie misschien nog eens het asfalt voelt dit jaar :cool: |
Een mede-Belg met een compleet andere motor, terwijl hij niet op oldtimer nummerplaten staat (toch niet op de eerste foto's) hoe krijg je dat eigenlijk voor mekaar :confused: ?
Ik las in je ander topic dat het oorspronkelijk een 1600 was, nu ligt er een G60 in, heb je dan nog geen problemen ondervonden op de keuring ? :D |
Ziet er goed uit ;)
|
Quote:
Ik heb er 2 jaar mee gereden als dagelijks voertuig. Met de keuring kan he altijd wel wat regelen. Nu staat hij al 2 jaar als oldtimer ingeschreven. |
Wat foto's geschoten door een kameraad!
![]() ![]() ![]() [URL=http://s1212.photobucket.com/user/walravens1/media/3F45C080-0074-4F40-8382-D5505D48C7E5_zpsaudkqoka.jpg.html] ![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 05:22. |