![]() |
van ED38 forum
Quote:
|
Quote:
wat een held! :thumbup: |
Quote:
:confused: |
![]() |
Gaaf die laatste, is dat 1 van die 2 die samen goed zijn voor 900 pk ??
|
Die blauwe is in z'n eentje al goed voor 75pk :tongue:
|
Quote:
Hahaha, ok. Ik zag de foto van die 2 op FB maar kon me de auto's zo niet voor de geest halen. Die blauwe is anders ook gaaf.....75 pk of niet.... :thumbup: |
Zeker .. kwa uiterlijk zoieso mijn favo :)
![]() ![]() ![]() |
die van rick is idd erg strak,wielen passen perfect,erg netjes zonder poespas.
|
Achter komen nog kortere dempers zodat hij platter kan, is nu met een spacer opgelost.
Wordt dus straks iets smaller en een stuk lager, komt dan met de wielrand op de velgrand. Eerst vannacht maar is richting Ultimate Dubs :) |
Quote:
Volgens mij bedoel je deze 2? ![]() ![]() Die 2 stonden beiden op VW Speed MWM :thumbup: de bordeaux-rode binnen, en de grijze buiten. |
variant
mijne valt in het niet bij vorige,....................... :rolleyes:
![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us wa probeersels!!ondertussen zitten er SRD velgen onder :thumbup: |
Wel enorm tof om te zien dat iemand eens de ballen heeft om een Variant als basis te pakken! Ik ben fan!
|
polo
Quote:
dit blijft de basis :D varia heeft 230 dkm gelopen,nie teveel investeren is mijn gedachte ;) rijd nog als een malle hoor 1.6 75 pk :thumbup: met de 13 was ie echt te laag,koste me al een tussendemper :( nu op 15 en verlaging goed gezet(op zun laagst) :D foto volgt |
mijnes,
![]() op foto zien de banden er helemaal niet gestrokken uit, jmmr |
![]() ![]() ![]() ![]() |
:D Onder het moto hoe ouder hoe gekker, of was het, verstand komt met de jaren:
Sinds kort verplaatst Beetle Grand Dad zich met: ![]() Zo, staat nu wel op de goede plaats ;) |
Daar hoef je je niet voor te schamen zo'n "verplaatsingsmiddel"! :D Nette GTI, genoeg pit erin, enkel eens ietsjes lager leggen en je hebt een prachtige Polo :)
|
![]() ![]() ![]() |
Quote:
Plaatje is gewoon helemaal perfect zo..zo lekker simpel maar o zo dik!!!! |
2 weken geleden setje wielen afgeleverd.....
![]() ![]() achter komt nog iets meer naar buiten te liggen... |
netjes!
|
mijn 9n
![]() |
Quote:
thanks voor het compliment :thumbup: komt nog wel wat lager te liggen, voor nog notchen en achter dempers worden volende week nog ingekort. word vervolgt dus..... |
polo
varilo :thumbup:
bad pics :redface: ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us inc cordoba tails :D |
Ook even die van mij maar posten :)
![]() |
![]() |
|
gouwe ouwe ;p
|
![]() Van Mijn Vriendin polo 6n 99 1.6 |
Dit topic dan ook maar eens spammen :P
Quote:
staat te koop zag ik. Nette bak! |
|
Gebakkie.
![]() ![]() ![]() |
Quote:
wat voor velgen zijn die zwarte? :O |
Pontiac als ik het me goed herinner.
|
|
staan mooie auto`s er bij
ben alles hier aan het ondekken en probeer me eigen foto`s er ook bij te zetten |
![]() dit is mijn polo 1.4 16v in orignele staat |
All times are GMT +1. The time now is 10:44. |