![]() |
Zeker waar Guido, maar deze is alweer een paar jaartjes uit beeld. Ik vind het mooi dat zo'n auto dan weer bij iemand komt die er voor gaat zorgen dat ze weer op de weg komen en dat ook blijven. :)
|
Quote:
Dat zal er nog wel niet in zitten. Pas komend voorjaar/zomer heb ik tijd. |
Quote:
Maakt niet uit,komt tijd komt raad André.eerst maar ff ophalen, en in die heerlijke recaro's gaan zitten EN sturen in die mooie blauwe ''geblasen'' Rallye :D :thumbup: |
http://www.volksforum.com/albums/sh...catid=newimages
dit is mijn rallye nr. 45 |
Quote:
GAVE Rallye.en hele mooie combi met deze kleur en deze velgen!! :thumbup: volgende keer ff de link onderaan de foto knippen en plakken in je post,dan staat de foto er dus bij ;) |
Zeker een gave Rallye:thumbup: .
|
Quote:
oke bedankt. kwam er al niet uit |
Quote:
mijn bruine alleen dan int blauw :wuv: zoals je weet heb ik de 17ers eta beta,s ook weer had er echt veel spijt van :redface: alleen met de remmen ben ik op het moment mee bezig set vd 996 wat ik had paste niet in 17inch :mad: maar ben er inmiddels achter dat ik de rs2 322mm klauwen moet hebben dus gaat goed komen staan er echt super onder edwin ik zie hem wel in oosterijk :thumbup: |
vind het zelf ook super staan.
was al benieuwd wat je er zelf weer onder zou doen. dus toch maar weer het zelfde. heel goed :thumbup: |
Heel netjes Erwin! lekkere wagen!
|
En weer een update:
* Rallye 001 vervangen * Rallye 015 eigenaar gewijzigd * Rallye 016 eigenaar gewijzigd * Rallye 016 foto gewijzigd * Rallye 040 eigenaar gewijzigd * Rallye 045 foto gewijzigd * Rallye 049 eigenaar gewijzigd * Rallye 054 foto gewijzigd * Rallye 064 foto gewijzigd * Rallye 079 foto toegevoegd * Rallye 083 toegevoegd * Rallye 084 toegevoegd * Rallye 085 toegevoegd * Statistics geupdate |
Goed bezig weer Hans ;) :thumbup:
:own: :D:D |
Tip, als je op www.vwe.nl het kenteken intikt. Kan je onder historie zien wat er mee is gebeurd indien het kenteken niet meer zichtbaar is bij de RDW.
Bijvoorbeeld: Rallye nr 044: Status kenteken: Geëxporteerd |
Mooie update weer, Hans. :thumbup:
|
ik had er nooit zo een hoge pet van van deze uitvoering naar na dit te lezen heb ik pas door hoe bijzonder deze golf 2 editie is
hulde voor de eigenaren mvg brian |
Hey Brain kom 1 Mei naar de rallye meeting in Joure :D .
http://www.volksforum.com/forum/sho...09&page=1&pp=20 We zien je daar :thumbup: . Grtjs Piet |
Vandaag met iemand gesproken bij ons op de zaak. Hij woont in Giethoorn en heeft al 12jaar een groene Rallye voor daily use. Inmiddels heeft hij er al 200.000km na aankoop mee gereden. Rijd er altijd mee, ook swinters.
En hij weet ook 1 in Wolvega te staan. Hij zou zich binnenkort aanmelden hier ;) |
Quote:
Motiveer hem dan ook even om naar DEZE MEETING te komen :D vanuit Giethoorn niet zo heel ver rijden ;) |
Nog nooit 1 gezien in wolvega en/of omstreken, die zal inderdaad wel 'staan' :D
|
@Domi bedankt ! haha
Heb eerst ff alle pag. doorgespit , kwam een post tegen - meen in 2008 - van iemand die regelmatig een Rally zag rijden in omg. Steenwijk , nu is dat ook opgelost is de mijne ! :thumbup: FF wat info sinds 21 Okt 1998 in bezit , destijds gekocht bij garage Schepers in Apeldoorn . Sinds 6 Maart 1995 in NL. Kent : LD-ZR-53 Kleur : Groen Chas.nmr. : WVWZZZ1GZKB115526 Foto's komen later , nu donker en geen camera bij de hand . Gebruik deze i.d.d. voor dagelijks gebruik sinds in het bezit . 2 x bijv. mee naar Spanje geweest 2350 km enkele reis , 6x tanken :eek: Is nu toe aan GROOT onderhoud , hier en daar wat plekjes :shake: ofterwel gaten tengevolge van slecht schade herstel . Tot zover ff ter introductie :D |
Quote:
Welkom hier op het forum :thumbup: Zoveel groene Rallye's zijn er niet (meer) En 1 Mei even reserveren in je agenda voor de Meeting in Joure ;) En gauw even wat foto's plaatsen :D |
Zal de meeting in de gaten houden !
Kom overigens , voor het werk , dagelijks daar op industrie terrein . Zal volgende week ook ff informeren naar nog een groen exempl. welke bij een garage staat/stond .. Dus miss. wel 2 groenen erbij :D |
Quote:
:thumbup: Hee, kerel. Dus je hebt deze site goed onthouden de hele dag :D :D Was toeval dat mijn wagen buiten stond, anders hadden we elkaar niet gesproken. Volgende keer even eerder komen ;) Dan hoef je niet snel te lossen :D Welkom hier en veel "plezier" ;) Misschien zie ik je nog wel eens bij de zaak in Heeg. |
Komt goed !
Kom meestal wel paar keer per week in Heeg . Eerder komen word lastig :redface: Zal v.d. week ff foto's plaatsen . Tot de volgende ontmoeting ... |
Quote:
ik heb een jaar of 2,3 geleden wel een groene rallye zien staan,op het pleintje tegenover de coffeeshop. |
It was'nt me :shake:
Eg nie ! |
Quote:
geen idee wie het was :confused: geen eigenaar/bestuurder er bij gespot.... suggereerde ook niet dat jij in de coffeshop zat,al zat ik er wel ;) |
Kwam nog wat tegen op het net , misschien al bekent ? ?
http://www.flickr.com/groups/642980@N24/ Zie er wel een paar staan die nog niet , bij mijn weten in de lijst staan nml. |
Quote:
Dat noemen we hier voor de pizzeria :D Klinkt wat beter dan bij de coffeeshop :rolleyes: |
het is inmiddels 2011 gerard,geen 1949 meer.....:d:d:d
|
Zoals beloofd hier de gegevens :
Eerste toelating 19-01-1990 Sinds 06-03-1995 in NL. Eigendom sinds 21 Okt 1998 gekocht bij garage Schepers in Apeldoorn . Kent : LD-ZR-53 Kleur : Grün Perleffekt (LC6V) Chas.nmr. : WVWZZZ1GZKB115526 Motor nmr. : 1H 001607 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[img].....de link......[/img] ;)
![]() ![]() 12jaren dagelijks gebruik laat zijn sporen achter. Dorpeltje is wat krokant. |
Niet alleen de dorpel helaas :redface:
Vanaf de dorpel naar achteren tot halverwege het achterscherm en dan omhoog ! Heb al ander scherm staan nml. Alleen geen dorpel .. dus iemand nog ? ? :) |
Update:
*Rallye 021, actuele foto toegevoegd *Rallye 043, eigenaar gewijzigd *Rallye 086, nieuw toegevoegd Statistieken zijn ook weer up to date! |
Quote:
Nr 43 kan wederom gewijzigd worden lees ik net Hans :D |
nr 16 is kan ook uit de lijst is weer terug naar belgie ..
|
Rallye nummer 007 gaat van eigenaar wisselen....
|
Deze weet ik verder niks van maar zag hem ergens staan:
![]() |
dit is in iedergeval geen 1 uit nederland
|
Quote:
Mercedes ruitenwisser :sly: |
All times are GMT +1. The time now is 05:55. |