![]() |
Quote:
:p :D BTW Bien: Ik heb volgens mij de GTI kaarten gewonnen hoor! En ik had al wel 300 keer die K3 shit kunnen verkopen....:D:D:D Maare, weer on-topic! |
hehehe had jij het hoogste bod dan??
k3 shit nog niet verkocht joh? jeetje, zeker je aanbiedings tekst niet goed genoeg... *back ontopic* |
Quote:
NIET???? :eek: :p :D |
zal nog een langsrijden
als ie ernog staat zal ik wel een foto maken |
ok thanx!!
|
lijkt wel zonsondergang hè bien... ;) |
was wel komisch...toen ik de foto maakte...was et klokslag 13u....dus....die klok...die toren....BOINGGGGGGG
ik schrok me `t apelazerus! |
kun je wel kloklezen lieve René? :p volgens mij is het 1 uur.... ;)
edit: lol... even te snel gelezen... :D :D :D :p |
Quote:
:wink: |
:cool:
|
gisteren heeft baseknot nog ff een leuke bewerking gemaakt :
thanx man!! |
WOW Die moet je boven je bed hangen naast brittney spears! ;)
|
die komt naast een foto die ik zondag ga maken...... :cool:
|
whahahaha brul -pis in mijn box- okee! ;)
|
vandaag fftjes het stof en vogelpoep eraf gespoeld.... :D
de pirelli`s vervangen door bottlecaps....omdat ik ze weer ga polijsten..en anders krijg ik strax vierkante banden van `t staan... en meteen de sticker die achterop zaten eraf gehaald: bij de scharnieren van de achterklep zat flink wat roest...en aangezien ik toch de eerste poos geen meetings ga bezoeken omdat ik er de eerste poos weer tegenaan kan (;)) heb ik em er maar ff uitgehaald.... ik ga `m ontroesten en weer netjes bijspuiten ik doe veel dingen in m`n eentje...dus ook dit....helaas kantelde hij naar rechts toen ik het linker scharnier los had....en kwam hij tegen het kozijn aan....daar is nix mis mee, maar de klep heeft een knikje...komt wel weer goed |
Quote:
was een goeie tip of niet? alleen die van de ven sticker he... echt oldschool :biggrin: |
nou succes man met het ontroesten als ik je een keer kan helpen in het weekend zeg je het maar
|
Quote:
Die bottlecaps staan em goed, ff sjotje van de zijkant morgen?? :D Waren die 14"?? Zoek nog wat voor volgende winter ;) |
Heej Rene staat m best goed deze!
|
Quote:
@ Rene: Je kunt mij ook bellen hoor! Heb vandaag de hele dag in en onder een golf 2 gti liggen sleutelen, krabben en plamuren want die moet zaterdag en zondag oval racen op polderputten... :biggrin: |
Reneeeetjeeee,
Daar word je lekker wild van he, zo'n meetinkje bezoeken !!!! Beginnen je vingers te jeuken en dan moet er weer geklust worden. Als je die klep er nou weer op mot hebben, bel me dan ff dan kom ik ff langs om je te assisteren...................want voordat je personeel uit Harderwijk en Emmen er zijn, hebben wij die klep al lang weer hangen :biggrin: :biggrin: :biggrin: Grtz............... LRR |
hehehe.... :D
man man man.... kheb ineens zulke wilde ideeen in m`n koppie rondlopen! ik zit erover na te denken om het interieur te strippen en er een kooi en 2 kuipstoelen in te zetten... verder nog een zwart tapijtje over de bodem natuurlijk..veerpootbrug achter...accu achterin....kachel eruit....ruitenwissertankjes eruit....ruitensproeiergaatjes en ruitenwissergat achter afdoppen...niet heldere koplampen met kruis....zwart embleem....4 punts gordels.... shit.. ik wil em zo licht mogelijk maken :D |
Quote:
bij een specifieke auto gekeken? :rolleyes: :wink: |
15 inch wieltjes...lekkere verlaging... was ik nog vergeten :p
|
vandaar die edit knop...;)
|
Quote:
ik was er idd helemaal wild van :redface: |
Quote:
idd. het rijd nog mooier dan het eruit ziet.... |
Quote:
maak me anders ff lekker!! |
alles moet er uit behalve aandrijving en zitplaats en dan gaan als de brandweer :)
|
sinaasappeltje sinaasappeltje aan de wand.... :rolleyes: |
Ik wist t!! Je kon hem gewoon niet wegdoen!
|
ooja.. ook wel leuk om te weten...
kheb zojuist ff een schroefsetje gekocht :redface: |
Quote:
Super stoer ja! 16V blokje erin! :D |
ghehee nope.. verlagen en dikke wielen eerst maar ;)
|
Quote:
gekocht?? haha toch wel weer verders dus met m? :) |
jeetje rene! wat ben jij erg! :D
|
Quote:
P's kopen? |
wat voor schroefset en waar?
ennuhm, heb je hem bijgespoten of is het een oudere foto? |
Quote:
Voor zover ik nu kan zien is het een nieuwere foto en hij zal em denk ik zelf bij gespoten hebben, de stiekemerd :D |
typisch
|
All times are GMT +1. The time now is 22:37. |