![]() |
Wat ik bedoelde met dat het niks is, is dat ze 0,0 grip hebben, sowieso is Nankang al een drama, moet je voorstellen als je op maatje 'smaller dan een fietsband' rijdt. En van achteren ziet het er enorm iel uit.
|
Oké bedankt voor de info via de PB Gertjan, dankzij jou heb ik net even contact gehad met FunkyF die woont in Duitsland, en daar komt dus heel binnenkort een RVS spaghetti spruitstuk aan. En dan maak ik zelf wel een compleet RVS uitlaatsysteem voor onder de Jetta. Zal die ook eindelijk eens een stukje sportiever klinken.
@FunkyF: Bedankt alvast voor de service!! |
graag gedaan Ronnie,
groeten vanaf het DHL/DPD/etc depot / Tuning Shop Schalbruch ;) |
155-ers op een 8' brede velg :wow:
Dat wordt wel heel erg stretchen.... Dit was het verschil in breedte bij mijn wielen, en dat is 165 50 bij een 7' brede velg, bij jouw achter wielen is het verschil nog groter :screwy: ![]() Ik ben benieuwd... gr Jan :) ps persoonlijk zou ik voor wat bredere banden kiezen, zeker achter :rolleyes: |
welk type dezent ronnie??
|
Ik weet niet welk type Frank, moet nog even foto's maken en plaatsen, dan kunnen jullie zeggen welk type het is hahaha.
@schweinehund, dat is een bridgstone band he, aan het profiel te zien, die laten zich zowiezo al niet goed stetchen is erg stijf, Nangkang is makkelijker, ik heb al 165-45-15 op 8j gehad, denk dat dit ook wel gaat kont in mijn ogen ongeveer op het zelfde uit. En anders maar weer een ander setje bandjes kopen. Komt wel goed.( hoop ik ) Gr Ronnie. |
Ik had zelf ook voor een iets breder bandje gekozen.
Heb nu zelf op de Porsches 195/40 liggen, op de 8J velg. Dat staat toch al goed getrokken in mijn ogen. Maar we laten ons verrassen :thumbup: |
Ja, kan altijd breeder, maar ik vind dat wel leuk die extreme stretch, dus dan proberen we eerst het extreemste en dan gaan we wel verder kijken.
Gr Ronnie |
Ronnie, ik vroeg mij af of je m'n PBtje ontvangen had?
Zou je mij misschien kunnen vertellen of die AP set voor je Mk1 ook gewoon hulpveren heeft op de vooras? |
Sorry ik heb geen PBtje ontvangen, maar ik weet niet of die hulp veren hebben maar AP kennende werken ze daar wel mee, dus eigenlijk lijkt het me van wel.
Ik ga die set pas in de winter bestellen dus ik kan je niet direct antwoord geven. Gr Ronnie |
Hierbij de foto, van mijn setje 14inch velgen wat ik gekocht heb, het zijn Dezent velgen maar ik weet het type niet.
Ik vind ze wel een leuke oldielook hebben. Gr Ronnie |
En net even een stickertje geplakt in het velg bed van de velg, vond het wel een leuke plaats, @Nigel ik heb ze gevonden, lagen in de kast mooi opgeruimd hahaha..
Gr Ronnie |
Mooie wielen en stickers :thumbup:
Ben benieuwd hoe ze gaan staan straks! |
Leuke velgjes maar te modern voor onder een jetta mk1 denk ik ;)
|
Zullen onder een steilheck wel mooi staan zeker, alles is te koop.
Gr Ronnie |
benieuwd hoe het staat, leuk setje velge
|
Mooie wieltjes Ronnie!
Jan :) |
Dank jullie ja, ik ben zelf ook wel nieuwschierig ik hoop nog een enkel treffen te kunnen pakken, voor die de winterslaap gaat doen hahaha.
Gr Ronnie |
Quote:
www.watercooled.nl :rolleyes: |
Edelstahl Macaroni Fächerkrummer ist unterwegs! ;)
groeten Frank |
@Sponzer; daar zal ik eens over denken, is wel een stuk rijden voor mij maar ik zal eens kijken of ik er mee krijg. Lijkt me leuk.
@FunkyF: Ich danke dir, Du bist der Beste hahaha.. Schweinehund!! Ik hoor het wel wanneer ik weer een vaatje moet komen leeg tanken he van de week, neem ik meteen even wat gereedschap mee terug naar Nederland. Hahaha het is namelijk zo'n stuk rijden naar jou. Gr Ronnie |
Schweinehund? ik zal nog eens iets regelen voor jou ;)
Ja zo'n vaatje moet ik nog even regelen. Gereedschap ligt klaar ja! (thanks!) ja ik woon idd ver in Duitsland ;) |
Hahaha ja grapje, komt inorde, ik hoor het wel wanneer de macaronipijp bij je is.
Gr Ronnie |
Als het goed is komen morgen de bandjes binnen dan kan ik die mooi morgen avond afgooien bij Mark, en dan hoop ik ze donderdag te hebben en even onder de wagen in te schroeven. En dan ook meteen de wagen even een beetje verlagen voor de meeting Zondag in Bree België.
En net even twee stickers besteld via sticker per sms, eens kijken hoe dat werkt, ik ben benieuwd. Gr Ronnie |
Quote:
Was er ook al aant denken om zondag na bree tegaan, maar even kijken hoe ik me voel. Miss kunnen we bij mij verzamelen, kunnen we mooi binnendoor na bree cruizen ;) |
Velgen zien er goed uit Ron, is wel vet met die stickers zo, ben benieuwd hoe het erbij staat met je getrokken bandjes. Het zijn trouwens Dezent Alutec Pole velgen, weet je dat ook weer.
Als je nog eens stickers nodig hebt, heb al een paar keer bij een Duitser op ebay besteld en die is supersnel. Vandaag bestellen en na 2 dagen al in de bus. Die heeft alles van shockers, no f*cking airride tot "no fat chicks" etc etc in iedere gewenste kleur en is echt "billig". Wil ook best via Ivo naar Bree rijden maar de routeplanner stuurt je meteen bij Maasmechelen de grens over en dan bij afslag Genk in 1 rechte lijn omhoog naar Bree. Denk dus dat de meesten uit Stein gewoon die weg gaan nemen als ik het effe zo inschat. (of Ivo moet natuurlijk bier en vrouwen in de aanbieding hebben :D ) Grtzz H. |
Bier en vrouwen, ich bin dabei!! En voor die stickers ja ik heb eens geprobeert of dat werkt met dat smsen naar die sticker boer van hier op het forum, eens kijken hoe snel dat gaat. Ik verwacht morgen al de stickers te hebben. En die rit naar Bree we zien wel mij maakt het niks uit hoe we rijden als er maar niet veel drempels zijn.
Gr Ronnie |
hey ivo
en ik ga ook mee dus we willen wel een beetje goeie weg hebben. wel leuk dat je ook komt en wij rijden optijd op. de meeste zijn om half negen bij mij thuis en dan 9 uur vertrekken. wil rond half 10 daar zijn want als het goed is zijn er plaatsen voor ons. grtz eddy |
Vandaag dus de wielen en banden naar Mark gebracht, waarschijnlijk zouden ze morgen klaar zijn maar het kon ook Donderdag worden, maar goed we zien wel.
Ik ben wel erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Ook kreeg ik te horen dat morgen waarschijnlijk het spruitstuk zou binnenkomen. En ook heb ik het taxatierapport mogen ontvangen van expertise bureau Janssen. Een mooi rapport met foto's en informatie over de Jetta. Gr Ronnie |
Netjus, ben echt benieuwd hoe het gaat uitzien. Zolang je ze maar voor Bree hebt.
Maar blijft wel Belgie, dus standaard auto, airride en dikke wielen = prijs ;) Neem wel een paar punaises mee voor door die blaasbalgjes, es kijken of ze ook laag naar huis durven te rijden :D Moet echt eens naar de verzekering gaan bellen. Ben well all risk verzekerd maar toch.... Es kijken wat ze er van zeggen, misschien toch wel eens verstandig op zo'n pipo eens wat op papier te laten zetten voor die frikandel van mij. Grtzz H. |
Zeg Henkie moest jij niet al lang in bedje liggen, toen je dit voorgaande typte? Of hebben ze in het bejaarde tehuis geen slaaptijden? Hahaha.. Ik heb het nummer van Janssen dus je hoeft maar te bellen is wel verstandig. Gr Ronnie en we zien ons van de week nog wel.
|
Echte kerel heeft geen slaap nodig he :D
|
Mooi jetta man! ziet er top uit :thumbup:
|
Dankje..gr
Ronnie |
Shenkie,
onbereikbaar dus bij deze: je macaroni-pijp ligt hier klaar voor je..:) |
@FunkyF: Bedankt voor de pijp!!! Super
En bij deze wat foto's Waardeloze foto ![]() Lekker randje glimt mooi in de spiegels ![]() Stretch? ![]() Een beetje band om veel velg: 155-55-14" om 8J ![]() Ja het was wel wat werk, maar ze zijn dicht hahaha. De een van de banden lekte achter langs de randen, maar na even de band op 6 bar gezet te hebben en een rondje gereden te hebben waren de bandjes dicht tenminste zo lijkt het ik zie het morgen vroeg wel. Stretch is aardig, moet alleen nog even een betere foto trekken dit is telefoonkwaliteit. Voor de rest hij is lekker laag en rete stug. Maar ja dat wilde ik ook.. Opa bedankt voor de spacers, en Mark bedankt voor de banden.. Gr Ronnie |
staat toch wel een heel stuk beter dan ik had verwacht.. nice :cool:
|
Ik zelf had dit ook niet verwacht is een erg mooi wiel voor onder de Jetta.
Gr Ronnie en bedankt! |
Ziet er idd wel gaaf uit zo :thumbup:
|
Dank je Nigel, ik zal kijken dat ik morgen even een paar mooie foto's maak, als de wagen gewassen is.
Gr Ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 17:30. |