Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Nieuwe ergernis topic (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=79320)

2H-2H 17-09-2011 12:43

Luchtmacht dagen, Alleen maar overlast, voor mij hoeft het niet

Steilheck 17-09-2011 20:50

Hoge stoepen waar je zo fijn je deur over kan laten schuren ......

ronaroot 18-09-2011 09:51

Mensen die niet lezen kunnen :mad:

Begin van de straat staat een GROOT bord (midden op de straat) dat het einde van de straat afgesloten is ivm wegwerkzaamheden.
Dan toch voorbij dat eerste bord rijden en dan aan het eind van de straat erachter komen dat er 30cm asfalt mist ...... waarom zou dat bord er dan staan mensen :screwy: :screwy:
Wat me dan het meeste ergert, gemiddeld 10 auto's per uur die voor je huis aan het keren zijn :mad: :mad:

mischatdi 18-09-2011 11:15

Ik erger mij dood aan mensen die doen alsof ze interesse hebben in je onderdelen om vervolgens of niet op te komen dagen of gewoon niks te laten horen...

B-ram 18-09-2011 14:01

reactie op ronaroot!

Wegwerkers die een bord neerzetten van doorgaand verkeer gestremd...en dan rijdt je erin en blijkt er niks aan de hand te zijn! Dus ik probeer het ook heel vaak! Waste of fuckin time als je hele dagen op de weg zit en het bord er 9 van de 10 keer niet had hoeven staan!

@Steilheck! Das ook best kut ja! Laatst maar weer 'ns het onderste randje van de deur van de jetta bijgespoten!

Zollie 18-09-2011 16:27

Quote:
Originally Posted by B-ram
reactie op ronaroot!

Wegwerkers die een bord neerzetten van doorgaand verkeer gestremd...en dan rijdt je erin en blijkt er niks aan de hand te zijn! Dus ik probeer het ook heel vaak! Waste of fuckin time als je hele dagen op de weg zit en het bord er 9 van de 10 keer niet had hoeven staan!

@Steilheck! Das ook best kut ja! Laatst maar weer 'ns het onderste randje van de deur van de jetta bijgespoten!

ok, maar een half uur later komt bijvoorbeeld een lading zand of tegels, en zo gaat het dagen door... Moet je de lui eens horen als het bord er niet had gestaan..

Dus gewoon preventief neerzetten als je geregeld de straat blokkeert met de werkzaamheden, vrij logisch :)

Wij-be 18-09-2011 17:07

Quote:
Originally Posted by Zollie
ok, maar een half uur later komt bijvoorbeeld een lading zand of tegels, en zo gaat het dagen door... Moet je de lui eens horen als het bord er niet had gestaan..

Dus gewoon preventief neerzetten als je geregeld de straat blokkeert met de werkzaamheden, vrij logisch :)

niet alleen dat je er niet langs kan, ook is het soms te gevaarlijk om er langs te rijden voor de veiligheid van de wegwerkers/jezelf. en ook de verzekering heeft zulke eisen dat er dan zo`n bord moet staan zoniet heb je een mooi probleem als er wel een keer wat gebeurt.

B-ram 19-09-2011 01:38

maar wat ook vaak zo is: Dan plaatsen ze zo'n bord beetje aan de zijkant vd weg, omdat ze daar een klein stukje opnieuw moeten bestraten! Nog niet eens de helft van de breedte van de weg! En dan laten ze mooi het bordje doorgaand verkeer gestremd eraan hangen, terwijl ze je eigenlijk alleen om dat open stukje heen willen sturen!

ronaroot 19-09-2011 09:37

Daar hebben jullie ook een punt :rolleyes:

In dit geval staat het bord er dus niet voor de show, maar denk dat het vaker wel het geval is als niet ;)

PimVW 19-09-2011 10:02

Quote:
Originally Posted by mischatdi
Ik erger mij dood aan mensen die doen alsof ze interesse hebben in je onderdelen om vervolgens of niet op te komen dagen of gewoon niks te laten horen...

Hier nog 1...

Mtdi 19-09-2011 10:35

Quote:
Originally Posted by mischatdi

En nog 1...

JarnoVWPolo6N 19-09-2011 11:17

Hier de volgende die zich daar groen en geel aan kan ergeren ;) vooral irritant als je andere afspraken verzet, of zelfs andere potentiele kopers afwijst en dan komt die Hans Worst niet opdagen! :(

Zollie 19-09-2011 11:35

Quote:
strem·men stremde, h, i gestremd 1 (van melk) stijf (laten) worden 2 verhinderen, belemmeren: het verkeer ~

Klopt toch?

Het betekent volgens mij ook niet dat je er niet in mag of dat het per definitie afgesloten is. Dat je niet moet opkijken van eventuele hinder tijdens het passeren, dat zegt het bord dan weer wel :)

René 20-09-2011 22:13

Brommobielen!

Broer Konijn 22-09-2011 17:34

Achter mensen rijden die zonder richting aan te geven een rotonde verlaten om vervolgens ook nog plots remmen voor overstekende fietsers die daar geen voorrang hebben :shake: Regeltjes verdraaien :screwy: Oja en dit soort advertenties: http://link.marktplaats.nl/482233721

Lady_Jetta 27-09-2011 14:28

Mensen die bieden en je ze een mail stuurt dat je accoord gaat en vrvolgens niets meer van hun laten horen!!!

Zo super irritant!

andre0511 27-09-2011 16:23

Dat hier echt te veel verkoop topics opduiken en minder project topics.

ronaroot 27-09-2011 18:03

Quote:
Originally Posted by andre0511
Dat hier echt te veel verkoop topics opduiken

Dat zal er meer mee te maken hebben dat er mensen zijn die een auto uit mekaar draaien en van elk los onderdeeltje een nieuw topic aanmaken :rolleyes:

Zo ontstaan er per dag inderdaad wel héél veel verkooptopics.

ErikvanBilsen 01-10-2011 17:09

Dat je een lijstje maakt met te bestellen onderdelen om niet nog 3x bij het zelfde bedrijf te moeten bestellen. En dat 3 weken later al weer 2 dingen niet meer leverbaar zijn.

Domi 07-10-2011 19:58

Ik erger me mateloos aan mensen die hun auto te koop zetten en dan erbij zetten,

Interessepijling:.................. :screwy:

Fuck it. Zet hem dan niet te koop of zet hem dan gewoon wel te koop en niet er tussen in :screwy:

De Pul 07-10-2011 20:02

Quote:
Originally Posted by Domi
Ik erger me mateloos aan mensen die hun auto te koop zetten en dan erbij zetten,

Interessepijling:.................. :screwy:

Fuck it. Zet hem dan niet te koop of zet hem dan gewoon wel te koop en niet er tussen in :screwy:

ik erger me meer aan de spelfout in het woord dan aan het woord zelf :tongue: :tongue:

Domi 07-10-2011 20:03

Quote:
Originally Posted by De Pul
ik erger me meer aan de spelfout in het woord dan aan het woord zelf :tongue: :tongue:

I know, Ik heb rechtstreeks van een topic geknipt en hier geplakt ;)

De Pul 07-10-2011 20:08

Quote:
I know, Ik heb rechtstreeks van een topic geknipt en hier geplakt ;)
Zoek het topic maar op ;)

ik mag er toch vanuit gaan dat jij wel weet hoe peiling gespeld dient te worden. :D
mijn ergernis,het weer..........

Domi 07-10-2011 20:12

Quote:
ik mag er toch vanuit gaan dat jij wel weet hoe peiling gespeld dient te worden. :D
mijn ergernis,het weer..........

Express zo gelaten ;)

De Pul 07-10-2011 20:13

Quote:
Express zo gelaten ;)

i know ;) dat bedoel ik dus met m'n reply.

Domi 07-10-2011 20:15

:D

En we gaan weer verder............................

Domi 09-10-2011 08:50

Mensen die voor elke kleine dingetje die ze hebben liggen een verkoop topic aanmaken.
:rolleyes:
Straks 2000 topics met alleen maar schroefjes boutjes en moertjes :screwy:

De Pul 09-10-2011 10:30

:iamwithst

vrachtwagenchauffeurs uit het oostblok,besloot er vannacht 1 op de a28 ineens op links te gaan rijden[geen overig verkeer]alleen was deze jongen hem net aan het inhalen:chair:

Alberto 09-10-2011 10:40

Quote:

vrachtwagenchauffeurs uit het oostblok,besloot er vannacht 1 op de a28 ineens op links te gaan rijden[geen overig verkeer]alleen was deze jongen hem net aan het inhalen:chair:

is de toekomst . nog even en je ziet alleen maar oostblokkers
;) BG , LT , UA kentekens , met een Chinees achter het stuur :screwy:
want das de nieuwste uitvinding om zo goed koop mogelijk te vervoeren

De Pul 09-10-2011 10:42

Quote:
Originally Posted by Alberto
is de toekomst . nog even en je ziet alleen maar oostblokkers
;)

zal vast komen omdat alle nl-ers dan zijn overleden aan een hartaanval,met zulke kut-acties.

B-ram 09-10-2011 10:55

suv's! Dat zijn ook 1e klas randdebielen man!

Erwin G60 09-10-2011 19:52

Aan mensen die niet van een ander zn spullen kunnen afblijven. Kom ik vrijdag morgen bij mn cabrio is mn radio/cassette weg plus een potje kauwgum. Was een orginele Vw radio uit een golf van bj 88 verkoop waarde nul voor een inbreker dus. Gelukkig verder geen schade aan de auto.

R.C.G60 10-10-2011 12:29

Ik erger me aan marktplaats,..net 25 euro afgeschreven voor het plaatsen van advertentie,maar een advertentie ervoor krijgen,euuuhhhh niet dus... Net de rekening maar laten blokkeren,want je moet tegenwoordig akoord gaan bij marktplaats dat ze 3 maal automatisch geld mogen afschrijven,tenzij je de adve®tentie zelf verwijder hebt na de 1e maand...Maarja dat kan ik niet nu,omdat er geen advertentie op staat..echt vaag...Neeee ik geen markplaats meer..Zo,wou ik even kwijt,hahahahahhaa

HannoverEdition 10-10-2011 13:06

Quote:
Originally Posted by R.C.G60
Ik erger me aan marktplaats,..net 25 euro afgeschreven voor het plaatsen van advertentie,maar een advertentie ervoor krijgen,euuuhhhh niet dus... Net de rekening maar laten blokkeren,want je moet tegenwoordig akoord gaan bij marktplaats dat ze 3 maal automatisch geld mogen afschrijven,tenzij je de adve®tentie zelf verwijder hebt na de 1e maand...Maarja dat kan ik niet nu,omdat er geen advertentie op staat..echt vaag...Neeee ik geen markplaats meer..Zo,wou ik even kwijt,hahahahahhaa

X2!! :mad:

hetzelfde probleem voor mij......voorheen kreeg je een mail,en werd de adv automatisch verlengd (kostenloos!) nu word er dus bij elke verlenging ook het adv tarief van je rekening gehaald á €15,-!!!!!!!!!!!!! na een kwade mail van mij hierover dat ik hier helemaal geen toestemming voor gegeven heb,.....krijg je als antwoord:
''Bij het plaatsen van een advertentie wordt er om toestemming gevraagd voor de automatische verlengingen van uw advertentie. Wanneer u het vakje niet aanvinkt, kunt u geen advertentie plaatsen.

Bij het plaatsen van de advertentie bent u akkoord gegaan met het automatisch betaald verlengen van uw advertentie. U heeft toestemming gegeven om maximaal 3 keer automatisch te verlengen, tenzij u de advertentie zelf hebt verwijderd.

Omdat uw advertentie na het verstrijken van de advertentietermijn nog op Marktplaats stond, hebben wij deze automatisch voor u verlengd.
''

MP heeft dus ergens weer een manier gevonden om de dalende particulier die een betaalde advertentie plaatst weer geld af te troggelen!!
en net als het vinkje wat heel veel mensen niet weten ''bekijk op kaart'' staat er nu dus ook ergens een vinkje waarbij je dus automatisch en zonder dat te weten toestemming geeft om 3 x het adv tarief automatisch zonder te weten van je rekening te schrijven!? ik was al klaar met MP.....nu Helemaal!!

Nadeel voor MP,echter zal daardoor helaas het aantal te koop aangeboden advertentie's van ''newbees'' hier op het forum ook weer stijgen ben ik bang :( :rolleyes:

VWJYI 10-10-2011 14:21

gewoon lekker op speurders adverteren. 0 euro voor een advertentie. Alleen niet zoveel toeloop als mp.

PimVW 10-10-2011 14:36

Je advertentie verwyderen en ff opnieuw plaatsen, is miss 5 minuten werk en je hebt geen kosten om te verlengen :)

Ergernis; mensen die reageren op onderdelen en nooit meer iets laten weten...

HannoverEdition 10-10-2011 14:39

Quote:
Originally Posted by PimVW
Je advertentie verwyderen en ff opnieuw plaatsen, is miss 5 minuten werk en je hebt geen kosten om te verlengen :)

Dat maakt dus bij een betaalde adv niet uit Pim... biede keren moet je betalen lees word je genaaid ;)

PimVW 10-10-2011 14:43

Oké zo ja, heb altyd goedkoop spul te koop dus hoef nooit op MP te betalen ;)

Genaaid word je in jullie situatie wel ja...

De Pul 10-10-2011 17:40

mensen die hier topics aanmaken voor de meest uiteenlopende onbenullige vragen en losse verkooptopics voor iedere tie-wrap die ze op hun zolder vinden,schijtziek word ik ervan.

ronaroot 10-10-2011 19:10

Quote:
losse verkooptopics voor iedere tie-wrap die ze op hun zolder vinden,schijtziek word ik ervan.

Inderdaad, maar je zou maar interesse hebben in een 2e hands uitlaatrubber :screwy:

All times are GMT +1. The time now is 21:19.