![]() |
cool
|
zou dat staan dennis ?? (voorbeeldje?)
vind hoe ze er nu uitzien het echt 3x niks |
Quote:
bandjes 165 50 15 laten opleggen,zal wel mooi zijn dan ;) grts |
165/50 staat alleen niet onder een Golf2 (veeels te smal)
En deze 16v met genoeg vermogen rookt die fietsbandjes ook binnen 2 dagen op :D |
komt gewoon Bridgestone Potenza Re720 onder, 195-45-15 uiteraard :)
Velgen vandaag weg gebracht, worden gestraald en krijgen een mooie zilvere (niet mettalic) coating. |
Als je hem in deellast zou laten lopen aan een breedband lambda (closed loop) en je fuelmap waardes staan er in de buurt (dus dat hij niet te veel hoeft te regelen, zeg -10 en +10%) dan kan je zeer zuinig rondrijden. Jammer dat een E48 geen apart lambda map heeft maar zonder moet het ook kunnen. Toerentalsignaal naar zo'n klok kan je trouwens maken door het ingangssignaal naar de bobine te pakken en die samen te voegen (gescheiden met 2 diodes) dan heb je een goed werkende toerenteller, zo doe ik het altijd met een analoge teller.
|
Van de toerenteller is al opgelost. Morgen eens kijken of ik zuinig kan rijden tijdens het cruisen met dit weer :)
Hier een foto van hoe ze gaan worden, deze waren net klaar. ![]() |
nette wielen Hoogglans....
|
Vandaag de wielen opgehaald, hier een kleine impressie :)
![]() |
Ziet er goed uit, maar wat voor een braille staat er op dat rondje? :D
|
is voor het slot om het dekseltje eraf te halen ;)
ziet er toch wel uit zo die velgjes, ben benieuwd hoe het onder de wagen gaat staat icm het maat banden wat je gaat gebruiken. welke maat gaat erom ?? |
Ik zag dat de smilie niet werkte, weet ik ook wel natuurlijk...
|
Quote:
had eigenlijk ook niet anders verwacht :D |
Ik vind het RETEGAAF staan die wielen :D
![]() |
ik vind het maar hoepels bennie....
|
Ik had verwacht dat het beter zou staan... Net Halfords doppen zo :(
|
niet geweldig..had ook verwacht dat het leuker zou staan..
|
Quote:
staan er dik onder vind ik, en eens een keer iets anders ;) VET!! |
Ik vind ze ook wel nice staan !
|
toch niet mijn ding :(
|
Niet gek, maar doe mij maar de BBS!
|
Ik vind de BBS zelf ook mooier maar dat zit er voorlopig gewoon niet in helaas. Ik heb dus voor dit gekozen als alternatief en na 4 jaar BBS mag er best wel eens wat anders onder :)
Je moet het eigenlijk in het echt zien, nu staat de zon er niet op en komt alles niet 100% tot zijn recht. Wellicht dat ik er nog wat spoorverbreeders monteer. |
Quote:
ik vind ze vet staan maat ;) is is iets anders en echt vet!! |
Dank je Chobee.
Hoop de BBS dit seizoen nog wel een keer te kunnen monteren. |
Echt super hoor!!
|
Auto vandaag precies 4 jaar in bezit, fucking record voor mij :rock:
|
:jacks: :icon_spin
nog goede dingen in het vooruitschiet ?? |
Bi-Xenon ligt op de plank te wachten, BBS moeten maar eens opgeknapt worden en binnenkort maar eens aan de slag met de soldeerbout en de kabels netjes wegwerken.
|
Quote:
daar gaan we vandaag een stukje taart op eten pik! ;) |
Quote:
:eek: Weet je dat zeker :D |
Quote:
polijsten :) zijn de naafkappen ook polijstbaar of zijn ze van kunstof? |
Zijn te polijsten maar dat ga ik mooi niet doen, heb ze lekker laten poedercoaten en heb ik nu in de winter ook leuke wielen ;) Voorkeur blijft uitgaan naar de BBS.
Wielen zullen een erg hoog bling bling gehalte hebben omdat er magnesium in zit, hoepels wegen echt niets in vergelijking met de BBS. |
Quote:
Shit, sorry zal vandaag de boekjes posten!!! |
Volgens mij hebben ze die duif dood geschoten ;) Nog geen boekjes ontvangen :(
Vandaag op de sloop rond gelopen om te kijken of er een ideale radiateur is en die was er, moest er eentje hebben van een Corsa A 1.5D. Deze is slechts 27cm hoog en 77cm breed :) ideaal dus voor mijn wagen. Maar ik wil een nieuwe hebben natuurlijk, bij de Brezan slechts 234E inkoop ex. BTW :( Lars besloot om marktplaats eens te raadplegen, lag in Montfoort een gloednieuwe radiateur van een Corsa A 1.5D en dat voor slechts 85E :) |
Quote:
Wat kost dat zo ongeveer en waar kun je dat laten doen? Ik heb ook nog een setje Porsche velgen voor de VR6 die ik wil laten poedercoaten. |
Was 180E kwijt voor stralen poeder coaten bij Gerritsen in Nijkerk. 033 2462036
|
Quote:
Dat is mooi, voor hetgene wat ik denk dat er staat te gebeuren.... |
Super mooie wagen, En de motor klink lekker.
Machtig geluid afgelopen zondag op de dub meeting. |
Quote:
:goodpost: |
Dank jullie, ben er ook wel content mee :rock: Als je zondag naar Leiden komt kun je een 2.2 8V boxer met gasklephuizen horen :lol:
Heb weer wat nieuwe gezichten bij de namen, was een goed weekend dit. Donders goed sfeertje :) |
All times are GMT +1. The time now is 17:19. |