![]() |
Quote:
Nee, en jij zult Tjaap nooit inhalen! PUNT! :biggrin: |
Quote:
1-0 voor Mark!!!! :biggrin: |
Quote:
jij dus ook niet.... |
Quote:
Wie weet....:p Ik zie BTW dat Linnie zich ook weer bij ons heeft gevoegd...welcome back, me love! :biggrin: |
ach ja inhalen, is een groot woord toch.... :D
als dit topic vol is zullen de mods de postcount ervan ook wel verwijderen dus hiermee haal je hem sowieso niet in.... :wink: maar inhalen met serieuze berichten zou wel een goeie zijn :p |
Quote:
hehehe Loverboy-Wannabee... |
Quote:
`t gaat mij gelukkig niet om het aantal posts.... denk dat ik tjaap binnenkort ff vraag om m`n counter weer op nul te zetten :D |
Quote:
Wat een ontvangst ! dank u, dank u ! :tongue: :tongue: hehe ;) |
Quote:
TJAAP, kun je dat ff regelen????? benieuwd hoelang het duurt voordat hij weer een hoer is of getrouwd!! :biggrin: :wink: :tongue: |
he scheet
|
Dit topic is niet alleen voor jullie...:p
|
Quote:
2 weekjes... ;) |
Quote:
Ik wed dat je dat niet lukt! Deal? Geen whore within 2 weeks? |
Quote:
Ik ga liever voor kwaliteit in plaats van Kwantiteit.. :p |
Quote:
moet ie het wel willen :p goeiemiddag Linnie... en ik ga maar niet schat enzo roepen want ik ken je verder niet :rolleyes: maar wel goeiemiddag :biggrin: |
Quote:
Ook voor jou!!!!!! :biggrin: |
Quote:
Daaaaaag :D Linnie is ook goed hoor :rolleyes: toch zeker aardig dat je me goedemiddag zegt!! :D :D :tongue: :tongue: |
Quote:
Dank je...Vreems trouwens dat ik Bientje hier nog niet veel gezien heb... :eek: |
Quote:
Heeft ze hier überhaupt al gepost dan?? :rolleyes: |
Quote:
Dát....ga ik eens even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken! (die-hards kennen die zin natuurlijk :rolleyes: ) |
All times are GMT +1. The time now is 04:26. |