![]() |
@JK le mans: Ik mocht niet zo huilen van Marcski :confused:
|
hahaahhahha doe dat dan ook niet ja ! :D:D:D:D
Verder weet ik er niks van ,weet niet wat er stond maar is opgelost nu toch ? |
en dan ga je uithuilen bij jk? ;) :tongue: :D :D :D
|
hahahaha brede schouder / grote rug ikke ! :D
|
LOL
|
|
whoehoe!! tis weer carnaval :D dus als jullie dinsdag denken: "hm.. kheb matheo al 5 dagen niet meer online gezien.." wees dan niet bang, dan ben ik waarschijnlijk nog zat of ik heb een MEGAkater :chair:
|
hahahaha lijkt mij super gezellig carnacal maar ja dat kennen zie hier niet he !
![]() |
@JK: je was toch zo nieuwsgierig, naar wat er was, 2 seconden later kreeg ik een pmmetje van marcski. :D :D :D
@Marcski: wilde het toch even delen met jk, en dan niet via een pm'metje :D :D :D |
nog een halve dag en dan begint carnaval weer :D , iedereen die het viert veel plezier gewenst en dat het bier maar goed mag vloeien :cheers:
|
haahaahahaha ik vind het mooi !
|
Quote:
thnx! :D ik ga als schotse wegwerker trouwens (voor degene die het interesseren :tongue: ) |
Quote:
Wij eisen gewoon dat je je elke dag meld hiero !!! Ook om je alcohol-promillage een beetje te controleren en op een redelijk niveau te houden !!! :D :D :D :D Grtz........... LRR |
Nu we het toch over carnaval hebben !
Was ik laatst in maasstricht lekker een paar dagen (28 januari) lopen we daar zondags ´s avonds op weg om wat te gaan eten ! Zie je in alle café s en kroegen en op straat allemaal lallende mensen dronken bejaarden blaaskapellen mensen die gewoon op straat van zich af aan het zeiken waren enz enz en dat om half ach ofzo ! ! Was een mooi feestje daarzo ! Was dat een voorverkiezing ofzo ? |
Quote:
hehehe, open er maar een topic voor :P een "ik heb weer een dag carnaval overleefd" topic :cool: |
trek dan maar een dubbel paar mailloot's aan ;)
|
Quote:
opwarmertje eej, is hier (roosendaal) ook al 2 weken bezig |
Quote:
in haps luste ze er ok wel pap van eej :cool: ken jij Tom Martens toevallig? is een klasgenootje van me |
Vastelaovend viere kunnen ze toch het beste hier in Venlo, die brabanders zijn maar watjes wat dat betreft en in zuid-limburg snappen ze d'r ook niks van :D
Ze komen niet voor niets met heel limburg/brabant morgen naar de Zoepkoel hier in Venlo.... Tis hier gewoon veel gezelliger :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
@kevin: grrr.. kom hier maar eens kijken dan :D
|
All times are GMT +1. The time now is 22:40. |