![]() |
Dat zit inderdaad stukken lager en das zeker wennen in het begin.
Zal vanavond mijn "nieuwe" corra interieur ophalen. Typetje nieuwer en met 3 zitplaatsen achter. Deze die op de foto's staat gaat waarschijnlijk in een cabby komen. |
Wehehe, wordt jij niet moe van je eigen om constant je interieur te verbouwen? :tongue:
|
Mwah, je kunt het wel steeds sneller zo hoor
|
Mensen, ik heb advies nodig.
Welke van de 2 corrado interieurs kan ik het beste verkopen en welke houden? Ik twijfel zelf aangezien ik deze met streepjes leuk vind, maar die met blokjes ook... Streepjes ![]() ![]() Blokjes ![]() En of iemand nog zo'n 1tje heeft liggen in een rommelbak, daar kun je mij mee blij maken :D: ![]() |
streepjes
blokjes zie je wel vaker |
Quote:
Volkomen mee eens :thumbup: |
Die met blokjes inbouwen, en die met streepjes aan mij verkopen ;)
|
Andersom dus ;)
|
Streepjes erin, blokjes weg. Of blokjes icm mijn deurpanelen ;) Leuk eindstukje gekregen trouwens, staat wel netjes.
|
Quote:
Hoe ziet die achterbank eruit? |
Zo:
![]() |
Mooi interieur met die blokjes, die heb ik toevallig ook gemonteerd afgelopen weekeind in mijn golf 2!
Is een vrij zeldzaam interieur. kharman geloof ik ... Verder mooie Jetta hoor. |
Heb er maar 3 tientjes voor gegeven :D:D
Ik lach me dood om die prijs... Week ervoor op de sloop het vierdubbele voor die blokjes betaald :mad: |
ik heb mijn complete corrado interieur voor 25 eurootjes, maar dan geen blokjes
zit erg lekker en super laag!!! |
Zag er in Wiuwert ook een setje opstaan (marktplaats) was ook 30 euro, maar die bestuurderstoel was aan puin.
Heb ook nog met Morien gebeld en die werknemer had nog een golf MK 3 recaro interieur pastgemaakt (op de nette wijze) voor MK 2. Wilde die 125 euro voor hebben, geen raar geld vond ik, maar ben er niet op ingegaan. Man heette Douwe dus als iemand er nog belang bij heeft ff met Morien bellen en naar Douwe vragen ;) |
Op de tour de Fryslân vandaag ook even langs ASD geweest. Leuke zaak en veel spul.
Uiteindelijk met aeroblade ruitenwissers (425mm) thuisgekomen. Scheelt wel als je "lid" bent overigens :D |
Lid hoef je daar niet perse te zijn :D
ASD is een topzaak voor onderdelen, gisteravond nog even geweest. |
Ja inderdaad, scheelt mooi wat euro's. Begrijp je nu waarom we daar altijd heengaan :rock:
|
heb je vandaag nog gespot in drachten
|
Dat zou kunnen, zou nog even naar Nicolai, maar die was dicht toen ik er kwam.
Toen moest ik maar even dineren bij de grote gele M en daarna nog even langs Swieringa voor een paar speakers, niet voor mezelf overigens. |
All times are GMT +1. The time now is 16:58. |