![]() |
Damn the pam, wat een resultaat! Nais!
|
en omdat ik toch niet alleen aan t poetsen ben , heb ik ook de auto eens technisch weer eens nagelopen ,en kwam tot de conclusie dat de voorremmen aan vervanging toe waren ! ook het interieurfilter was nodig aan vervanging toe zoals je kunt zien .......
![]() ![]() en de nieuwe schijven en blokken , ook meteen alles weer netjes in t kopervet en goed gereinigd ! ![]() De oude schijven mogen minimaal 18 mm zijn ,deze waren nog maar 16,5 mm :D ![]() |
Je kwam wel akelig dichtbij in de spiegel gisteravond:D
|
Best of wheels? :D
|
Wat een plaatje...!!!
|
best of brake
|
Quote:
Dikke 110 pk Jonge! ,maar gelukkig wel goede remmen :thumbup: Heb me wel weer vermaakt gister jongens in drachten :giggle: Zal nu eerst de schuur weer even in , alle gemolesteerde muggen even van de lak af demonteren :D |
![]() ![]() ![]() Turbo Variant's @ Airstrip :rock: |
Goh, je bent zo,n poetser en toen ik die foto zag dat je de afwateringskap omhoog had schrok ik wel even. Allemaal bladeren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben ik niet gewend van je ;) |
Quote:
:redface: auto's zijn ook niet alleen om te poetsen he ,word ook nog wel eens gebruikt :tongue: Maar ik had iid die kap er nog niet af gehad het laatste jaar ;) |
2 hele nette auto's :thumbup:
|
Heb ,afgezien van t wassen , nog niet veel meer aan deze auto gedaan of hoeven doen :tongue: , hij rijd goed ,is zelfs na het uitlijnen zuiniger geworden ! , rij er nu zo'n 1op19 mee :thumbup:
Maar mij kennende ben ik altijd wel bezig met iets ....... En omdat ik de kinderen wel vaak mee in de auto heb ,horen die ook op de zg stoelverhogers te zitten , en die hebben we op zich wel ,maar die zitten altijd in m'n vrouw's Vari , dus heb ik maar even twee nieuwe gekocht voor de zwarte . Maar dan kom je bij zo'n Halfords/karwei/weetikwelnietvoorzaak , om een setje van 2 van die dingen ,en dan zijn die er dus niet in een fatsoenlijke kleur te krijgen ..............Autostoelen wel ,maar de stoelverhogers niet ! Maar gelukkig heb ik een naaimachine en nog een redelijk stuk stof liggen ,dus ben maar weer even aan de hobby geweest :D 'T is toch te warm om te poetsen buiten , dus lekker onder de ventilator even beziggeweest :rolleyes: Rechts de originele , links de opnieuw beklede versie ![]() En toen waren ze beide klaar ![]() Past er iig een stuk beter bij dan blauwe met roze :lmao: Als het straks weer een beetje minder heet is buiten zal ik ze eens in de auto zetten , even kijken hoe het staat :tongue: |
Het zijn de kleine dingen die het doen, super idee!
|
![]() Past er weer mooi bij zo :thumbup: ![]() |
Wow! Echt een gaaf detail!! Netjes!
|
en de rolgorijnen dan ?
vandaar dat jullie weg moesten .... :D leuk gemaakt :thumbup: |
Quote:
Rolgordijnen die waren inmiddels al klaar , toen mocht ik weer iets voor mezelf doen :tongue: |
Geniaal :)
Fijn interieurtje zo ! |
@ T!m , thanks !
Zondag gaat ie ook mee naar MIVW , m'n wager neemt m mee , die wilde graag ook heen , maar z'n Mk2 vr6 is nog niet helemaal technisch klaar , dus neemt hij de variant mee.(kan ie ook weer eens in z'n oude auto rijden ;) ) T is nu niet dat de variant echt showwaardig is :rolleyes: ,hij heeft z'n plekjes wel (blijft ook een Mk3 natuurlijk , met alle roestprobleempjes die erbij horen :( ) ,maar hij is er wel bij ! :thumbup: |
En gisteravond nog even creatief geweest , want de vrouw wilde graag ook zulke kinderstoelverhogers hebben ,en voor de langere afstanden hebben we voor de kleinste van ons nog even een andere erbij aangeschaft .
Maar ja , die kleuren van die dingen hé..............Dus de naaimachine weer aan de loop gehad met dit als resultaat :thumbup: ![]() Zondag ook te zien @ MIVW :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 19:29. |