![]() |
van harte :D
|
Je weet ik help je zaterdag in de avond nog wel als er nog iets moet gedaan worden he Marco, en dan wassen we samen wel de auto`s.
Gr Ronnie, en ook van mijn kant van harte voor de voorzitter |
Zin aan , en van harte dik jonge .
|
Quote:
Als het weer dan aardig is kom ik wel een broodje hamburger halen!!! :thumbup: |
Quote:
Komt helemaal goed :thumbup: . Hoop morgenavond ff de polijstborstel over de fuchsen, en dan zaterdag alles afmaken :) |
:cheers: bedankt voor de felicitaties jongens, we drinken er zaterdagavond nog even 1 op
|
Ben ik een jankerd als ik zeg dat ik het te ver weg vind :D
|
Quote:
Ja . . Max 2 uur als je rustig aan doet sta je in bergum . . Er komen gasten uit Gevelsberg duitsland . Antwerpen . Belgie . Limburg zeeland . Enz enz . . En jij vind het ver ? |
Albeuno, wat ben je toch actief in dit topic voor een ex-member:D!
|
Quote:
Ja. |
Quote:
Ach is toch leuk om de organisatie beetje te steunen . Heb er wel tijd voor . ;) . Die mannen hebben het er druk mee . . Jammer dat deze meeting op zou houden te bestaan toch Johan . . ? Er is hier in het noorden niemand die het na doet . Op deze grote . |
Quote:
Ja |
sterker nog de Belgen zijn er al . . :)
|
Absoluut waar, daarom zeker aanwezig! :thumbup:
Quote:
|
Quote:
Jep! Zonet rond 11'en gespot en gesproken bij de Esso in Burgum :rock: |
Quote:
Kijkaaaan, dat zijn mensen met hart voor de hobby! Echt diep respect voor! :thumbup: Heb er zin in! Vanmiddag 'n paar kleine mods aanbrengen, morgen de auto in de poets zetten :D ... Zondagmorgen lekker vroeg weg, meeting, daarna nog even bakkie koffie doen bij m'n vader op camping bergummermeer, word een lekker hobbyweekendje dus :D |
:drive: Nog 2 nachtjes slapen..........
|
Quote:
Dimiiiiiiiiiiiiii:wee: |
ik twijfel nog steeds...
het is zon eind hè. :D maar ik denk dat ik de rocco toch maar weer ga poetsen :D groet frank |
Quote:
tot zondag Frank ;) |
All times are GMT +1. The time now is 15:40. |