![]() |
Quote:
En dan je RS301 verkopen :confused: ;) |
|
|
|
|
In overleg met Cor staan de foto's eerst op mijn Flickr account en komen ze tzt wel op de MIVW site.
Ik vond het wederom een ontzettende eer om het evenement te 'verslaan'. :) Alle foto's zijn hier te vinden: http://www.flickr.com/photos/lennar...57621331532297/ Hier een kleine greep er van :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dikke ploaties Lange
|
tja wat daar nog aan toe te voegen...?
één vd de TOPPERS vh seizoen !! hoedje af voor iedereen die eraan heeft mee gewerkt ! mss een opmerking.... als we rond 16u doorreden kwamen we een pool tegen die de meeting niet vond... mss iets (fluoriserend mss?) opvallendere bordjes? verder : no comment, it was :thumbup: :thumbup: |
foto's online
|
|
Quote:
Hmm ik denk dat als die pool om 16.00uur nog aan het zoeken was dat hij de hele ochtend is wezen stucen ofzo? ;) |
Tjemig, wat kan die grote Fries goed plaatjes schieten!
|
Zo Lennart ben je wel weg geweest voor vakantie
of heb je een workshop gevolgd? ;) mooie foto`s erg netjes. |
Quote:
Was dat met een groene polo?? René (Tiefleger) |
misschien moet ie nederlands leren lezen ofzo...was heel duidelijk...wij zijn ook op de gok gereden en was prima te vinden...
|
|
Quote:
jouw slagschip niet gezien, nog niet klaar? |
Quote:
Nee echt niet die komen er dan mooi onder :eek: :D :) |
Quote:
toch mooie cabbie die ernaast staat ;) hoelaat waren jullie trug knedel?? en wie was aan het filmen bij de uitgang?? was volgens mij iemand van mivw crew |
Quote:
Quote:
:thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 19:45. |