![]() |
zo, we zijn weer een stapje verder
vandaag m'n achterbumper en skirts weer opgehaald van de spuiter ze zijn echt super geworden direct de achterbumper maar gemonteerd (skirts volgen volgend weekend) de eerste (slechte) foto's incl helios velg ![]() ![]() ![]() betere foto’s volgen zodra ik tijd heb |
ook heeft de motorafdekplaat een update gekregen
van ![]() naar ![]() moet alleen nog even een nieuwe tdi embleem op ;) |
Heel mooi die bumpers!
|
Bolf is the shit! komaan monteren die skirts en posten die foto's ikke is erg benieuwd!
|
Quote:
thnx rene ;) |
Quote:
wordt helaas niet eerder dan zaterdag maar zodra ze eraan zitten zal ik wel even een paar foto's schieten hoor (misschien maar even een shootje met een paar man) |
Mij lijkt het erg mooi, vooral met straks die Helios velgens eronder ik vind ze echt machtig mooi.
Ik ben benieuwd. Gr Ronnie |
Die bumper is dik!
Dat blauwe op de motorafdekking vind ik eigenlijk niks, misschien dat het gemonteerd beter uitziet. Ik had het witte wit gelaten, en het zwarte deel blauw gespoten. Blauw-wit had denk ik leuker gestaan dan dit blauw-zwart. |
carbon ipv blauw;)
|
Quote:
anders ik volgend jaar wel met de wielen er onder :D |
Vet!
|
Quote:
Neuh, dat komt nergens in de auto meer terug... of ik moet hier en daar een plaatje gemist hebben... |
Quote:
komt er idd (nog) niet in voor in het echt ziet het blauwe er al heel anders uit zal wel even bij daglicht een foto ervan maken ;) |
Bezig bijtje,ziet er goed uit!
|
zeer mooi niels
ziet er dik uit |
Puik bumpertje, die Helios wielen zijn ook helemaal goed.
Ik zou trouwens wel die type-aanduidingen van de klep halen, lijkt net wat strakker. |
met die wielen eronder en goed laag word het een juweeeltje :thumbup:
|
thnx allemaal :D
@ LRR, als ik dat zal doen moeten de vw emblemen er ook af, anders vind ik het niet mooi genoeg. en dat gaat eerst niet gebeuren |
wat doe je eigenlijk met de bbs-en?
|
Quote:
welke??? |
All times are GMT +1. The time now is 19:43. |