![]() |
NICE!!! Wordt inderdaad weer vakwerk door the legend geleverd! :)
|
erg mooi die wilwood remmen.
|
Thanks,
Heb de jetta inmiddels weer terug om er zelf weer wat dingen aan te doen. ![]() Inlaatbuis gepolijst ![]() Accu vastgemaakt ![]() Wielen er onder en hem voor het eerst in een half jaar gewassen, heerlijk : |
hee kerel.. kom jij nog naar de see/
|
![]() Daarna nog even gekleid: GOOR!! ![]() |
Grill er in en gummen maar! ;)
@Richard, morgen avond/nacht rijden we naar de See! |
Loopt hij al en gaan jullie met de jetta ook? Dan is het nog snel gegaan, resultaat mag er zijn iig!
|
Dat ziet er goed uit! hoe heb je het nu precies opgelost met je remmen? (de cilinders/pedalen) je rijdt ook helemaal zonder bekrachtiger?
|
Gaaf project!
|
Helaas is de jetta nog niet klaar, nog wat kleine dingetjes, maar genoeg dingetjes o hem niet mee te nemen :)
We gaan dus met de polo. Remmerij zal ik nog wel een extra foto van maken als eht helmaal aangesloten is. |
graag, remmen en koppeling ben ik ook wel benieuwd naar, Tjeerd
|
Ik ga eerst maar eens zorgen dat het allemaal werkt:)
15" kan net om de g60 remmen trouwens.. Duwde de jetta naar buiten en was het plaklood links alweer kwijt.. Wie weet dit trouwens: Op mijn banden zit een geel rondje, is dit het zwaarste of lichtste punt van de band (dus bij of tegenover het ventiel)?? |
bij mij zitten ze bij het ventiel
|
Importeur zegt dat ze er tegenover moeten, ga het bij één wiel proberen, kijken of er dan minder lood in moet..
Vandaag weer lekker aan de knutsel gewest: nieuwe aanjager er in, kabels en stekkers voor startmotor en achteruitrijlichtschakelaar netjes gemaakt. Helaas wel hele dikke schade op een wiel ontdekt.. Die kan dus weer op nieuw.. |
Weer wat motivatie opgedaan in Oostenrijk? Veel Jetta mk1's dit keer.
En een witte polo sdi, volgend jaar met de Jetta zou mooi zijn :thumbup: |
Motivatie zeker! inspriratie.. Minder..
De polo was mooi zuinig maar ik hoop inderdaad dat we volgend jaar met de 16v kunnen :) |
Zeer mooie jetta.
Blok ziet er egt strak uit:D Succes verder ermee en we zullen hem binnenkort wel zien:thumbup: |
nice waagebalken :thumbup: Ik heb het hier ook naast me liggen.
Stipje "moet" inderdaad tegenover het ventiel zitten. Maar volgens mij maakt het niet zoveel verschil. |
waagebalken??
|
stipje maakt wel degelijk flink verschil,bij de audi gemerkt....
had alleen geen zin om ze er weer af te drukken dus maar iets meer lood erop:D |
All times are GMT +1. The time now is 15:47. |