![]() |
Quote:
die foto zijn niet mijn wielen;) wel hetzelfde model,kon van mijn eigen geen goede foto vinden zo rap.[mijne zijn die oranje,van onder de oudi weg] |
ahh okee, jaa dan moeten ze indd nog even een ander kleurtje krijgen
|
Zilver staat em wel goed
|
Kan iemand voor mij het staal onder me golf wit shoppen . Op de naafdoppen na . Ben benieuwd hoe dat staat .
Alvast bedankt ![]() ![]() |
Dat was nog best tricky :D
![]() |
Bedankt :thumbup: . Zo heb ik een beetje een idee
|
Ja, achterste wiel staat een beetje scheef maar ik vind het wel een leuke look, gewoon doen! :thumbup:
|
Was ook een donkere foto . Maar staat idd goed , van de winter ff laten poedercoaten
|
Wie kan mij hier 17'' Fat spokes in lakzwart shoppen? alvast bedankt..
![]() |
wie kan mijn golf 5 voorzien fotoshop wielen ?
![]() foto met de BB5 velgen voor de wagen ( 19") - graag een foto met de zwarte velgen onder de wagen - graag een foto waar de velgen in het rood zijn als ook de spiegelkapjes - graag een foto waar de velgen in het felgroen zijn als ook de spiegelkapjes ![]() alvast bedankt en ik ben benieuwd grts . |
Niemand die mij hier kan aan helpen ?
|
![]() ![]() ![]() |
thx :) nu wordt het nog kiezen voor welk kleur ik ga :p
|
hallo,
Kan iemand de velg harten onder men passat wit photoshoppen? ![]() (grote foto: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KRMWDMPE.jpg ) En als het zou kunnen een keer in deze kleur. ![]() Alvast bedankt :thumbup: |
![]() ![]() |
Thanks voor de photosoeps.
Blijft tog lastig om een kleurtje te vinden die ik mooi vind onder de auto. |
Wie zou er exips onder mn scirocco kunnen shoppen?
![]() Krijg de foto van de exips er niet op. Maar bij google, exip dan de eerste. Mvg remo |
Alstu.
![]() |
tnx man
|
iemand die de wielen onder de caddy zwart kan en wil soepen?
![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 22:40. |