![]() |
Quote:
ik drink niet zo vaak.........maar ALS ik drink.....:rollyes: |
tsja.. als je drinkt .. ik ken 't ... zo'n 3 keer per week wordt er stevig door gedronken.. onderandere op vrijdag
kom net terug van het teras .. ben nu al aangeschoten en moet nog heel de avond mee :rolleyes: vrijdag gevoel is altijd zo fijn :hug: |
naja.... ik drink alleen als ik op stap ga....en dat doe ik al niet zo heel veel meer....en thuis drink ik ook niets....
ach, geeft ook niet;) wow...is `t alweer 17:40? yes:D |
over drinken gesproken!
Jasper nog bedankt voor de koffie! |
inderdaad, over drinken gesproken pffff tijd om naar bed te gaan :D lol och het is alweer zaterdag gheghe
|
Quote:
Altijd goed man ! Koffie staat altijd klaar en na 5 uur is er bier ! :D |
haha en ja t'is vrijdag!!!
net weer van een bruiloft :cheers: en dat was gezellig :beer2: 1 nadeel over 5 uur gaat de wekker weer voor een fijn daggie werken!! 1 voordeel daarintegen: KONINGINNEN8!! |
Nou nog op tijd eruit gekomen ?
|
nog 12 uurtjes wachten en ik kan een uur of 48 non stop aan de koude buizen! heerlijk zo'n koninginneweekend....
lang leve juliana! hiep hoi hiep hoi! |
Precies kan ook al niet wachten tot ik hier klaar ben !
Eerst ff langs Joossie biertje doen dan Orangebal ongekent lauw bier zuipen daar ff slapen en dan kopje koffie en weer naar het terras om vervolgens gewoon lekker door te gaan waar ik snachts geeindigd was . :D:D:D |
ja jij hoeft maar uit je bed te rollen langs de scheve kerk mee.
onder de visboer langs en je staat op de plantage! :cool: |
Quote:
hahaha Ja heb je gelijk in ! Maar ik blijf niet in Kampen ga gewoon weer terug naar heerde en blijf daar ook maar slapen :D |
Quote:
Jaja, zit hier lekker duf achter t schermpie t kieken :sleep: |
vanmiddag eindelijk de ronals wegbrengen :D
|
Quote:
:gives: :D |
Quote:
:woowoo: :hug: :D |
Quote:
de mensen die nog steeds geld bieden op de velgjes :tongue: |
KUUUUUTTTTT, woensdag 2 verstandkiezen eruit gehaald......10 dagen geen bier en nie roken, en nu een dikke zwelling op me bek.......echt kaasje :mad: :mad: :mad:
vanavond jumpstyle hier in de kroeg (zuipen), morgen hadden we k-day toernooitje (zuipen)....'s avonds zware afterparty (weer beetje zuipen :D )......heb alles af motten zeggen, heel het weekend met een coolpack tegen je murf aan, nee dat is lekker grrrrrr :mad: :mad: |
Quote:
das zuur...maare waarom heb je dat niet een weekje later laten doen :rolleyes: |
Gast, als je nou gewoon dat bier goed door je mond laat spoelen koelt het toch ook? :D
|
zo....gedouched...geschoren en gegeten.....laat het koninginneweekend maar komen :)
|
Geschoren? Yeah right! :D
|
ja lekker...morgen wordt het dus regen en zon...:(
|
Quote:
Piet paulusma gekeken zeker :D |
Godver, moeten we morgen de partytent ook nog eens op gaan zetten met de autocross... mooi klote is dat....
Vanavond Utrecht ff onveilig maken :rock: |
pfffffffff vrijdag................. :D
|
Wie is er vandaag aan het werk? :(
|
Ikke ben altijd aan het werk
|
Jep, ook aan het werk...... de laatste loodjes bij mijn huidige werkgever... nog t/m 11 mei, dus dit is de laatste vrijdag..
|
werken werken werken...
hard werken voor weinig en nooit chagrijnig! allemaal gecondoleerd met Karel Appel!!! |
das klote voor jullie jongens!!.. ik ga over een uurtje lekker toeren in de scirocco richting de Eemhof van centerparcs in Flevoland.. joehoe.. weer lekker 36uur non-stop zuipen..haha
succes op jullie werk! :tongue: |
Euh, nu dit de laatste dagen hier zijn, wil niet zeggen dat ik werk... ben meer aanwezig zeg maar :D
|
Jep ik moet ook gewoon werken (stage)
dat krijg je als je in Belgie zit he..... :( |
ik zit me hier te vervelen, er is echt geen zak te doen hiero!!!!!!!
Maar ja, nog even geduld en het is weer weekend :) |
Eén ding weet ik wel en dat is dat dit geen weer is om te lassen...
Zweet gutst van m'n kop. Lekke koppakking heet dat. :D |
Luuk is dus ook weer vrij hoor ! gewoon blijven lassen komt je luie zweet los
|
Ik ben heel de week al vrij, het luie zweet is er dus ondertussen wel uit. ;)
|
Man man man en wij maar werken ! :D:D
Er komt dus straks een mega update van de bus ? |
Quote:
Viel me al op dat je "onder werktijd" zoveel online was deze week... vandaar dus :D |
in een week tijd moet je die bus toch onderhand wel af hebben!
of hang je alleen maar boven je velgen te kwijlen met een strakke plasser... :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 04:06. |