![]() |
Quote:
Maar ben de hele middag nog even aan t werk geweest , een winter met zout en regen doet niet veel goeds aan de auto ,maar met de Mequiars kom je weer een heel eind in de goede richting :lmao: Voor de keuring moesten er trouwens wel nieuwe remleidingen onder ( hadden op plekken toch wel redelijke ingevreten roest ), heb ze meteen allemaal maar gedaan , was toch eenmaal bezig ,en een stuurhuishoes ,dus kon toch weer even hobbyen vorige week ;) |
:D wij gaan ook rond 12 uur die kant op
:thumbup: |
Quote:
De Variant......... :confused: niet in de Jetta Wytze..... :rolleyes: |
Quote:
Nee jong , die is momenteel ' under contruction' , ligt deels uit elkaar :thumbup: |
Quote:
Oké,jammer.....maar 't is je vergeven.... ;) Oant Moarn :beer: :thumbup: |
Tijdje rustig geweest in dit topic :D , maar inmiddels heb ik al wel weer veel gedaan , alleen niet aan de auto maar aan de schuur :thumbup:
deze is een stukje verbouwd ,om iets meer hobby mogelijkheden te creëren :tongue: Maar heb de schuur zo goed als klaar ,en heb deze week nog even te tijd kunnen vinden om de winterwielen eronder weg te halen , en de porsche's weer te monteren . En dat rijd toch weer heel anders dan winterbanden , ze zijn iets stugger ,en veel directer in bochten , wel weer een beetje wennen :rolleyes: Heb iig nog even wat foto's gemaakt ,was ook weer zulk mooi weer vandaag ! ![]() ![]() ![]() ![]() |
staat toch ook wel weer mooi Wytze.... :thumbup:
alhoewel......die wintervelgen stonden ook DIK hoor! :rolleyes: hoe dan ook het blijft een DIKKE VARIANT!! met heel veel herrie dr in :D :rock: |
Krijg mijn haar niet meer in model sinds ik vorige week even achterin gezeten heb:mad:
|
Quote:
:eek: :D geen probleem mee met Gilette Mach III Johan! :rock: :D |
waar blijven die Hok foto's :thanks:
|
Quote:
Komen zsm ,moet eerst nog even de rommel een beetje opruimen en nog een beetje aan t verven hier en daar :D Dus morgen weer een druk dagje ;) @ Johan , was wel een leuk ritje over t Fransopdebult parkeerplek :drive: |
Quote:
Dat was wel humor, even de V-maxx testen :thumbup: Maare, hoever is het hok? Kan het voorraam vast uit de GTI trekken? |
Hok is zo goed als klaar, van de week even de 'spuitcabine' uittesten :thumbup:
Ben vandaag ook even bezig geweest met de lak van de vari , de winter heeft z'n sporen wel een beetje achtergelaten ,en de klei set en polish mochten er weer eens overheen , en het resultaat is wel geslaagd :cool: Nooit eens geweten dat er zoveel mettalic/paarlemoer in deze kleur zat :D ![]() fotootje van de konijnenverblijf ............ ![]() O nee toch van de auto :D ![]() Glimmen ! :eek: |
Stond er echt top bij in Burgum!
|
Blijft een hele mooie variant. En het poetswerk ziet er ook fijn uit :)
|
Die glimt wer os un iekel wytze ... :wow: :thumbup:
Hmmm durf het bijna niet te vragen........ ;) :D |
Ben nog even bezig geweest met de variant ,de jetta is (nog) niet klaar voor de meetings en zal de vari eerst de meetings afstruinen dit jaar :D
Heb inmiddels de roest bij de dakrand eerst zo goed mogelijk bewerkt ,en bijgespoten , ik ergerde me nogal aan die lelijke net opkomende roestplekjes bij t voorraam en achterklep . Nog even een poetsdoekje eroverheen gehaald en de golf heeft de 1e meetings alweer gehad dit jaar :thumbup: @ hoogeveen ![]() ![]() ![]() Nu nog op zoek naar een achterklep spoiler en andere grille ( vinnie ! :tongue: ) en dan ga ik eerst weer verder hobbyen met de jetta :thumbup: O ,ja nog even een plaatje van de auto en de eigenaar , weten we ook even wie er bij deze dieselracer hoort :cool: ![]() (en ja, compleet met ''oldscool'' nike''s :D ) |
Blijft een cool ding dit , zelfde kleur als mijn gasboot .
Moet ook maar eens kijken voor wat leuke velgen , en spoiler lip . ;) |
Quote:
Niet in de korte broek? BRING IT OAN! :D :thumbup: |
Quote:
X2 :D :cool: |
Damn , was weer nodig tijd voor een update zie ik wel :D
En ik heb er weer één , de foute voorkant kon dus nog fouter , zo fout zelfs dat hij mooi begint te worden ! :eek: Dankzij Vinnietuning toch eindelijk aan de grille gekomen die er al zolang in moest , daarvoor dank Vincent :thumbup: Opnieuw gespoten , nieuw embleem erin (ja erzit een Volkswagen embleem in mijn auto :eek: ) Dus hierbij maar de foto's ,ik laat de reacties wel over me heen komen :tongue: ![]() ![]() ![]() ![]() En @ the VAG meeting in Leeuwarden ![]() |
Ziet er goed uit! Het kan, omdat de wagen er als nieuw uit ziet. Ik vind 'm mooi!
|
Thanks !
|
ik vind het super.. het past bij de auto! :thumbup:
|
:thumbup: dit is 1 van me favorieten super :thumbup: :thumbup:
|
Bedankt jongens , ik ben er zelf ook wel erg blij mee ! Zonet de kleine steenslagplekjes even weggepolijst, die had ik vorge week bijgestipt .Even afgetopt met trizact 1000 , daarna met 3M polijstpasta weggepolijst , laagje Meqiuars erover en weer klaar !
Lijkt even wat netter bij de vers gespoten grille :D |
Heb vanavond nog even een paar foto's gemaakt met het mooie weer :eek:
![]() ![]() Glimmen ! :D |
Hele kleine update :D Heb gisteren de usa bekerhouder binnengekregen en die is inmiddels gemonteerd , en niet gekit zoals de meesten doen ,maar deze kan er ook weer uit worden geklikt :thumbup: .
En het was de laatste nog leverbare bekerhouder via Pon nederland , de voorraad daar staat nu op nul ;) En er zit aan de linkerszijde een nieuwe spiegelkap en glas op ,heb afgelopen zaterdag de spiegel beschadigd , reed net even te dicht bij een tegenligger langs en we gingen beide niet aan de kant :shake: , maar heb meteen beide spiegelkappen maar gespoten ,zijn we ook meteen weer van de steenslag af :thumbup: Foto's heb ik niet gemaakt iedereen zal wel weten hoe een usa bekerhouder eruit ziet dacht ik :cool: |
Wat blijft het toch een mooi ding zeg , wou dat die van mij er zo netjes uit zag .
Misschien wel binnenkort zo`n setje lampen ophalen , blijf het gaaf vinden . |
front is erg gaaf zo:thumbup:mooi strak,maar toch anders dan anders.
|
Kan het niet laten om hier ook op te reageren ! Ook al een perfecte auto met een ongekend mooi neusje ! :cool: Misschien de Opel steelies eens proberen onder deze Variant ? :thumbup: Voor de winter bijvoorbeeld .. :)
|
Quote:
Dank je :thumbup: Voor de winter komt de 17inch set er weer onder ,met winterbanden , de opel steelies zijn vorig jaar verkocht , maar dat paste ook lang niet kwa breedte en ET waarde hoor ,de voorwielen staken wel zo'n 4 cm buiten de wielkasten :wow: . Heb gister ook voor de vrouw haar groene variant de winterbanden om de velgen gezet , dus die kunnen er straks ook onder (ook 205/40x17 ) , zodra het weer 'winterig' word :cool: T is zeker met regen en alle kleitoestanden hier (binnenkort gaan de boeren ook hier weer in het mais bezig ) zeker een aanrader om goede winterbanden onder de auto te hebben , die hebben zich vorig jaar goed bewezen in sneeuw en modder :D ![]() Dit was vorig jaar rond oktober :eek: ![]() deze komen er binnenkort weer onder ;) |
:thumbup: leuk mijn oude gril nog is tege te komen :D heeft sinds mij ook al een paar eigenaars gehad :D staat supper op je golf
|
Quote:
Thanks , en deze grille heeft iid een hele weg afgelegd voor ik m kreeg , maar hij heeft nu een goed plekje gekregen :thumbup: Vanmorgen de auto nog even gewassen en even nagelopen met quick detailer , :cool: ![]() ![]() ![]() |
Staat er "weer" netjes bij ;)
Ik heb nog een set van die koplampen hier liggen. Behuizing is niet zo goed maar de lampen en lenzen zijn in nieuwstaat. |
leipe bak kerel !!!
|
Extra lampen en lenzen zijn nooit verkeerd om te hebben liggen natuurlijk ;)
Heb inmiddels ook eindelijk de volksforum donateursticker een plekje gegeven :thumbup: , en wel op de gereedschapskar , welke natuurlijk niet meer origineel is ,maar gespoten is in de kleur van de zwarte variant :screwy: ......... :D Deze kar heb ik gekregen van m'n zwager (variant110)(waarvoor nogmaals dank :hug: ) , en deze moest even worden nagekeken en toen ik toch bezig was .......... :rock: ![]() ![]() ![]() Want ja ,ook aan een volkswagen moet zo nu en dan eens gesleuteld worden :cool: |
Prachtig zo, alleen zou ik de abt grille eruit gooien en de koplampen origineel houden, beetje als een e36 met angeleyes
|
Die grille zit ernet een paar weken in :rolleyes: , maar ik heb hier nog een embleem loze en een originele grille liggen ,dus kan altijd nog veranderen :thumbup:
de schuur is trouwens ook zogoed als klaar , is een beetje uitgebouwd naar de achterzijde zodat ik een beetje meer speelruimte heb , en er is een zit annex relax ruimte naast gemaakt , om even bij te komen in de loungeset na het harde hobbyen :D ![]() |
Een Vento grill zou ook best dik staan denk ik
|
All times are GMT +1. The time now is 20:35. |