![]() |
Quote:
nee het is rallye... maar ONTOPIC! :thumbup: dank u. |
zondag update!!!
zoals belooft ben ik van het weekeind weer aan de slag gegaan met de golf! ik kan veel vertellen maar foto`s zeggen toch meer... foto's... ![]() bestuurders kant helemaal blank! ![]() ook ben ik aan de schermen begonnen. rede dat ik er niet meer mee verder ben gegaan is dat de fles van het las apparaat LEEG was... ![]() ![]() de voorschermen afgetekent. ![]() ![]() ![]() scherm ook van binnen geheel blank! ![]() totaal plaatje ![]() binnenscherm ook onderhanden. ![]() beide schermen aangepast bijrijders kant moet ik nog blank maken. mijn borstels waren op vandaar dat ik het parafan/schutbord maar heb verweiderd. ![]() ![]() ![]() ik heb de smaak weer te pakken en zal ook s'avonds weer aan de gang gaan. tot zover... |
hehe plankton dat werdt toch weer eens tijd niet?
|
geen zin om 12 pags terug te lezen maar was het chassis nummer al overgezet?
|
Quote:
jazekers! :thumbup: pagina 4 :D |
Mooi project had deze nog niet gezien, ben helemaal weg van golfjes 1 bergrennertjes! succes en laat de foto's maar komen!
|
Erg mooi project, ga zo door!
|
zo zo, het is eindelijk gebeurd he! met schuren......
nu weer 5 weken rust... en dan weer een weekend loodsen? of ga je nu ook echt eens doorzetten.. gr egon.. |
ik hoop hem binnen 4 weken toch wel in kleur te hebben ja!
ik ga er alles aan doen om dat wel te realiseren! ik heb ook nog wat aankoopjes gedaan... -set achterlichten (rood) -nieuwe koplampen -cup spiegeltjes -niewe remschijven (vooras) groet frank! |
we wachten af...
succes! |
heej knedel gaan we nou die 16v,s halen of niet??
ik heb al andere gegadigden! |
Quote:
klopt is ook voor mij handel, een zakcentje erbij is zeker niet verkeerd... en ik heb het er dus idd ook met @BeRt-16VT over gehad... :thumbup: |
Wat een mega restauratie, hier wordt ook niks overgeslagen!
|
en toen waren we weer een weekje verder,
is er al een update....... gr, egon :thumbup: |
Quote:
volgens mij is ie er zo druk mee dat ie geen tijd heeft om ons op de hoogte te houden,haha |
en dat geloof jij, denk dat ie een week vrij heeft!
|
jaja hij zou het wel erg druk met de rocco of de polo50/audi1
maar over 2weken zou die gespoten zijn dus we wachten maar weer af :rolleyes: maar zo blijf je wel reacties krijgen @knedel16vweber, :shake: gr, egon |
ik zag vandaag zowel de rocco als 50 wegrijden.. welke zat knedel in? heb ik er ook een gezicht bij.
|
Quote:
uhh,misschien was ut wel sarcastisch bedoeld??!! |
Quote:
tuurlijk :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 22:52. |