![]() |
spacertje achter zou niet gek zijn... staat zeker niet verkeerd in ieder geval!
|
Staat erg mooi Henk!! nekketrekker
|
Quote:
;) , ben benieuwd naar t totaalplaatje van de caddy straks , volgens mij gaat dat erg mooi staan met die maten en kleurcombinatie ! |
Thanx allemaal...ja d8 zelf ook 20mm spacer achter en voorzijde zo laten........
Morgen of dinsdag de verbrede minicooper velgen halen en gelijk wegbrengen naar kooistra poedercoating in drachten......eest stralen daarna oranje peodercoaten en alsnog blanke lak poedercoating als 2e laag aanbrenegn voor de glans en sterkte... Hoop zo dat de ral 2011 dicht bij de kleur van de caddy komt...wou echt niet spuiten als optie..al waren ze dan wel in goede kleur geweest,maar coaten is zo ideaal met schoonmaken! Zwarte wheelstiping van 7mm heb ik al liggen en de banden zijn vrijdag binnen gekomen 195/40/16 rondom Voorbumper moet nog gespoten worden en misschien dat ik de caddy meeneem naar midwintermeeting met de nieuw wheels..... OOh ja en heb de breedte van de nieuwe velgen 5mm minder breed laten verbreden naar 10mm rondom de wielkasten uitsteken ipv 15mm zodat het 8,06j en 8,8j geworden is....worden nu 6,5cm en 8,5cm verbreed |
Sneak Previeuw.......
Vanmiddag volgen de fotos als ze onder de caddy zitten....... En zal de lupo aan de achterzijde nog extra verlagen. ![]() |
Zo vanmiddag eindelijk de verbrede stalen velgen gepast en is helemaal perfect...
-Voorzijde 5mm uitstekend vanuit hart velg/wielkast gezien. -Achterzijde 10mm uitstekend vanuit hart velg/wielkast gezien. Daarna vanmiddag de velgen weggebracht naar de poedercoater en zijn helaas deze week niet klaar en kan ze pas volgende week woensdagmiddag ophalen. Daarna de lupo aangepakt en moest voor de apk keuring.Een nieuwe einddemper en middendemper geplaatst. Remmerij achterzijde aangepakt en afgemeld en goedgekeurd. Toen gelijk begonnen met de achterzijde verlagen en heb de stelringen/poten van de achter veer schotels verwijderd. Gelijk ook 20mm adapters van RH aan de achterzijde gemonteerd waarbij de wielkast nu perfect staat ten opzichte van voor en ten opzichte van de wielkast. Absoluut duidelijk verschil aan de achterzijde van de lupo en is mooi wat gezakt. Bij deze de foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zo dan ! die wielen onder de lupo staan nu erg mooi onder de auto, kun je zien wat een set wielen doen , met de juiste verlaging en spacers !
Wielen van de caddy passen iid mooi ivm de wielkasten ! ben benieuwd hoe het staat als ze klaar zijn. |
Zo eindelijk vandaag aan het einde van de middag de velgen weer opgehaald.
Super blij mee en zijn perfect geworden.Mooie oranje kleur wat dicht bij de orriginele kleur van de caddy komt. En met de extra Blanke Lak Poedercoating helemaal af en glad!!!!!!! Vanavond even voorzien van 7mm zwarte wheelstriping en morgenvroeg de banden even monteren. Hier kun je duidelijk op de foto zien dat er veel verschil in de bolling van het hart zit vergeleken met opel en minicooper staal.... Daarna smiddags gelijk de velgen monteren onder de caddy. Vrijdagavond de bumper monteren en hopelijk zondag als alles meezit alsnog even kijken bij VW-Speed midwintermeeting. Bij deze de foto's ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ziet er goed uit!
Hoe heb je die zwarte randen op de velgen gekregen? Is dit geplakt? en zo ja, waar kan ik deze vinden? |
ziet er (zoals altijd) weer goed uit!
|
ziet er idd erg goed uit mooi verbreed velgje benieuwd naar totaal plaatje
|
Lekker Henk lekker!!!
Gr Ronnie |
Thanx allemaal......... :rolleyes:
|
Zoals beloofd vandaag de banden gemonteerd....
Poeh zeg dat was aardig wat moeilijker dan vorige keren,waarbij de velgen ook nog wel eens breder waren. Doordat BMW een dikkere rand heeft aan de binnenzijde waar de band/wang om heen moet vallen was er minder ruimte om de band er om heen te krullen/glijden. Vanmiddag met 3 man om heen staan te drukken om ze er om heen te krijgen....maar zoals gewoonlijk net als altijd wel gelukt zonder beschadegingen gelukkig! Gelijkertijd even centreernaafgat uit geshuurd zodat ze weer passen en ventielgat uitgevijld,omdat deze kleiner waren geworden door de coating. Deze keer voor 1e x Falken banden gebrobeerd ipv Dunlop en Sportcontact.... Zit heel groot verschil in de wangen want bij Falken zijn ze wel heeeel erg stug en willen ze niet verder naar de buitenrand van de velg waardoor hij niet max aansluit (terwijl binnenzijde wel aansluit). Het is nog wel veilig en betrouwbaar want er zit een veel dikkere/hogere rand in en de band kan absoluut er nooit om heen terug vallen. Maar voor de volgende x gewoon weer Dunlop of Sportcontact omdat deze wang echt veel soepeler is. Ik kwam erachter dat de zwarte wheelstriping in het donker en met flits-camera naar zilver/fluoriserend veranderde en best wel appart lijkt... Het is iets heel anders geworden en het geheel best wel oranje......De ene zal het mooi vinden en de ander minder. Het is precies de omgekeerde kleurstelling als de vorige 16inch verbrede stalen velgen. Deze oranje poedercoating wijkt een klein beetje af van de orriginele caddy kleur,maar was te verwachten omdat je beperkt bent met kleuren en de dichts bijzijnde kleur er bij zoekt die je kunt poedercoaten. De velgen zijn net iets lichter van kleur geworden door de blanke coating die er dubbel nog eens over heen zit. Als je er achter kijkt en scheef naast rijdt lijkt de buitenzijde rand die oranje is echt mooi om te zien ...dus ben zelf wel zeer tevreden. Had nog even geprobeerd om de orriginele vw-kapjes te monteren maar wilen niet perfect aansluiten omdat het gat waar de bouten in komen te bol/rond is waardoor kapje niet goed aansluit en scheef komt te zitten helaas. Hierdoor kon je nog wat spelen met zwart/oranje contrast... Voor eerst laten we het zo en ben wel tevreden....en kan zo weer wat km rijden..!!! Deze week misschien de trekhaak nog even verwijderen en dan kan de caddy weer even in stalling naast zijn grote broer de mk3 20VT, want zal 9maart weer voor de 4e x geopereerd worden aan de rug,dus dan mag ik er alleen nog maar weer na kijken....!!! Pictures: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vet hoor:thumbup:valt me alles mee hoe de kleur icm carr.kleur is...
|
Vind dit toch wel heel goed staan Henk! :thumbup:
Misschien nog donkere koplampen en smoke achterlichten er in zetten, om dat oranje-zwart thema door te zetten? |
lijkt weer mooi henk
jammer dat de originele vw-kapjes niet passen had zeker nog mooier gestaan. waar laat je de velgen poedercoaten dan als ik vragen mag?! en prijs (pm mag ook) |
Quote:
Thanx....... Ik liet voorheen de velgen wegbrengen te poedercoaten en was dan 65 euro ex btw per velg kwijt. mat of glans... Ben nu wezen zoeken dichter bij mij in de buurt en zaten 3 poedercoaters in Drachten. Heb ze nu bij Kooistra Poederocaote gebracht en tegenover hem zat zijn zwager en was straler, dus ideaal. Bij hem was ik 25 euro per velg voor peodercoating kwijt ongeacht de kleur en als je blanke 2e laag er over heen wou gepoedercoated kwam er 10 euro extra bij. Voor stralen was ik 25 euro per velg kwijt dus totaal 240 euro voor een setje in 16inch. Super tevreden en echt super glad en strak...... Mocht je nette velgen hebben heb je ook de mogelijkheid om je velgen niet te stralen maar te ontlakken wat iets goedkoper uit zal vallen.... |
Quote:
Ja viel mij ook reuze mee en was wel spannend af te wachten toen ze uiteindelijk klaar waren.... Zit wel wat verschil in maar als je voorbij rijdt is het niet gelijk duidelijk zichtbaar. |
Quote:
Ja koplampen smoke.....zal je zelf moet spuiten denk ik... En achterlichten hetzelfde denk ik..... Heb er ook al over na gedacht maar moet je bij keuring altijd koplampen verwisselen en zal dan weer mijn engelse ahterlicht net als andere achterlicht ook moeten verwisselen.. Ik weet niet of dat mooi zal lijken of dat zwart te kleur afwijkend zal staan,want dan moet het wel aardig donker denk ik.... |
All times are GMT +1. The time now is 14:56. |