![]() |
Ja het gaat mij om financiele gronden,
Het kan best zijn dat als ik de auto zover inelkaar heb (op het blok na) en denk ff kijke wat ik nog over heb voor het blok en dat ik dan denk van dan pak ik het nu mee. Maar dat zien we tegen die tijd wel. Erik. |
daarentegen hoeft het schoonmaken van een blok niet veel te kosten.
Succes. Groetjes ron |
Nee dat zal ook gebeuren incl. pakkingen vervangen,
Maar ik bedoel echt het reviseren van het blokje. Erik. |
Zo weer een update van mijn kant uit,
Vandaag bezig geweest met het kachelpaneel, deze is er nu uit, Net zoals het voorste stuk vloerkleed, ruitenwissermotors en de remcilinder. Ook alle deuren zijn helemaal kaal gemaakt en eraf gedraaid. Ben nu begonnen met de achteras maar dit is nog niet af. Weer een paar foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Goed bezig weer Erik. Nu heb je alleen nog ijzer staan :D Ga je hem laten stralen of eerst plaatwerk repareren?
PS jij moet toch ook nog wat uit het hoge noorden getransporteerd hebben! Is dat groot? Stuur me even een pm, ik heb misschien een oplossing voor je. |
Dankje,
Ik ga hem eerst laten stralen, dan ga ik nieuwe delen inlassen, en daarna weer laten stralen. Je hebt PM. |
volgens mij heb je best een harde carrosserie zo te zien, valt wel mee met slechte delen toch?
Groetjes ron |
Ja mij valt het nog reuze mee,
Had het erger verwacht, Hoop dat hij over 1.5 week ofzo bij de straler staat en dan is natuurlijk het best te zien hoe hard hij nu daadwerkelijk is. Erik. |
Hey ik zie dat je een luchtfilterbak op je carberateurs had zitten.. heb je die zelf gemaakt? en heb je er misschien wat foto's van ? en succes met je auto ! :thumbup:
|
Zo vandaag weer wat tijd aan de Golf kunnen besteden,
Met als resultaat een kale Golf op de rem en brandstofleiding na. Vandaag hebben de tank, achteras, uitlaat (van voor tot achter), stuurkolom en gaspedaal eraan moeten geloven. Morgen word de Golf in de draaibeugel gehangen en kan het verwijderen van kit en de hele rotzooi gaan beginnen. Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() Dat was het wel weer voor vandaag. Quote:
Ja heb een wel wat foto's en tekeningen, alleen niet op deze pc. Ik zal ze jou vanavond of morgen even sturen. |
:thumbup:
volgende week klaar ? :tongue: de pas zit er goed in, ben je nog gekke dingen tegen gekomen ? Groeten Jeroen |
Ja tempo zit er hard genoeg in.
Nee alleen wat plekjes die ik al wist. Hoop dat die met een week naar de stralen kan, Alleen moet ik nog opzoek naar een lasapparaat waar ik aan een auto kan lassen. Dus als iemand iets leuks in de aanbieding heeft hoor ik het graag. Erik. |
Erg bedankt voor de foto's erik! en veel succes met je golf..:thumbup:
|
Zo vandaag de Golf maar weer verrijdbaar en draaibaar gemaakt,
Ook meteen begonnen met wat kit en zooj te verwijdere. Volgende week hoop ik dat deel af te krijgen zodat hij gestraalt kan worden. Foto's: ![]() Ook nog een aanpassing gedaan om het erin leggen van de Golf wat makkelijker te maken. Eerst moest je de draaistelling uitelkaar halen voor de Golf eruit te kunnen pakke, nu kun je hem er gewoon afpakken er weer erinleggen. Alleen moet je dan wat plaats hebben om hem erlangs te legge. ![]() Quote:
Graag gedaan, Bedankt! |
Goed bezig Erik.
Werkt idd mooi zo'n draaispit. Je komt tenminste overal bij zonder op je rug te moeten liggen. :thumbup: |
Dankje.
Ja ben er erg blij mee, Vooral met deze werkzaamheden, want onder de auto liggen en dan de kit en tectyl eraf halen is zeker niet relax. Zo kun je de al zo vervellende werkzaamheden met een fijne houding doen. |
Quote:
Ja ik zie het helemaal voor me; loungebank, walk-in fridge, enz enz :D Kit haal je eigenlijk het makkelijkst eraf als het ijs en ijskoud is. Co2 blusser ertegenaan en bevriezen die zooi en dan eraf steken. Breekt het veel makkelijker los. Of wachten tot het 20graden vriest. |
Oh als het heel warm is wils het er ook wel vanaf,
Had even geprobeerd met een gasbrander en dan eraf steken dat wil ook wel. Ook heb ik nog wat gedaan met de boormachine met staalborstel erop. Zoon Co2 blusser is toch gewoon een brandblusser ofniet? Want daar heb ik er nog 3 van staan dus kan altijd dat ook een proberen. Weet ik meteen welke methode de beste is. |
Ziet er weer nice uit Erik vooral met die nieuwe constructie. Je kunt ook spuitbussen krijgen waar soort van stikstof inzit, iig bevriest de zooi waar je het opspuit. Misschien dat je daar eens mee kunt testen.
|
Quote:
Geen gewone brandblusser gebruiken. Daar komt meestal poeder uit en dan kun je auto bijna afschrijven. Als dit in aanraking komt met vocht, vormt zich zoutzuur en dat vreet een beetje. Co2 is koolzuur blusser komt alleen witte damp uit die ook weer wegtrekt. Maar idd pdoberen met een spuitbusje vriesspray kan ook. Ik wilde alleen aangeven dat het makkelijker gaat als de bitumenlaag koud is, maar met warmstoken gaat het ook wel. Zag ik jou niet vanuit mij thuis rooksignalen geven :) |
All times are GMT +1. The time now is 08:17. |