![]() |
teak is een hardhout...denk aan tuinmeubelen..word mooi grijs wanneer je het niet behandeld... jij hebt nu vurenhout... ook wel goed maar geen hardhout..word veel als bevestigingshout gebruikt in de bouw..denk aan een CLS...etc..
|
Quote:
:rolleyes: even mijn broek weer ophijsen, was ff afgezakt namelijk... ;) Meende trouwens dat je zo'n gewoon ordinair dakrek had? ik zeg trouwens op mijn beurt, doe dan niks op het dak... :wink: |
Quote:
jij bent echt tegen dakrekjes he?? :biggrin: |
Quote:
made my day.. :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: |
Quote:
Ook een setje bretels voor jou Richard? ![]() Quote:
Naja, het idee WAS leuk... Maar dat het nu opeens een "must" lijkt te worden... ![]() Maar oke... klopt dus, ik moet er niet zoveel meer van hebben nee... :biggrin: Maar verder no hard feelings ofzo hoor... :wink: |
yup
![]() bretels rulen |
Bretels zijn oldskool en oldskool=vet! :D
|
Jullie lullen nu echt teveel! Als ik een moddereter was he....
@ Thom: waarom zo tegen dakrekkies? Lijkt toch vet? |
Quote:
Dan had je alles eraf gegooid?? :p |
@ Tom: Ik kan me best voorstellen dat je tegen zo'n rekkie bent op Rene's automatic. Scheelt nl zo'n 10 km op topsnelheid :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Nou wil hij die blauwgevlekte misschien ook nog gaan ruilen tegen een 1.1 :confused: :confused: :confused: @ Rene: Heb je nog geruild ????????????? Grtz.................... LRR |
Quote:
nee jo! tuurlijk niet, ik ook niet! :wink: gaat er bij mij ook af hoor btw... |
@ LRR: is em niet geworden..hij deed em weg wegens ruimtegebrek..dus...maar was een ubermooi ding!!
naja.... dan maar het blauwe gevaarte houden ;) hij wil trouwens niet meer start`n...hmm...verzopen...blablabla..maandag weer kiek`n Spoorverbreders zitten er nu ook onder aan de voorkant! heb nu lekker ruimte tussen band en schroefset! binnenkort maar ff uitlijnen en op zoek gaan naar spoorverbreders aan de achteras....van 15 mm ofzo....en langere wielbouten dus..... slaap lekker allemaal! moje |
Quote:
Wie zegt dat ik tegen dakrekken ben? dat ik er weinig van moet hebben is wat anders... ;) |
Quote:
:cool: :cool: |
Quote:
;) |
owkeeee...
vandaag ff mijn mislukte houtconstructie uit elkaar gehaald en een aantal latjes los op de dwarsdragers gelegd om te kijken of et mooi lijkt... wat vinden jullie ervan? |
leuk otootje gozer.... mag die rat look wel ;)
p.s. fotoo van men eigen "rat" |
Quote:
thanx Waar heb je `m mee gewassen joh??? schuurspons??? :D de mijne spuit ik van `t zomer weer wat bij, zodat de rode vlekken weer blauw zijn.... lijkt toch wel mooier ;) |
of je koopt een leuke net dakrek, of hou je dak clean... das mijn 5 cent... ;)
|
jouw 5 cent? zozo ;)
ben nog ff heel hard aan `t twijfelen..... ik denk dat ik m`n dakrekkie ga verlagen en dan houten latjes erop... :D VERLAGEN JA! ;) |
All times are GMT +1. The time now is 00:37. |