![]() |
Ik wil ook van die trucks, maar krijg ze nooit :cry:
|
Voordeel van nachtdienst...
|
Nou, ik ben ook net begonnen.
Mijn naam; Eelco Banis. Voeg maar toe als je wilt..! ;) En als jullie me nou accepteren. Dan meot ikjullie toevoegen in cartown ofzo? Nou, ff verder rommelen.. ;) |
Wordt nu eigenlijkw el vervelend want duurt nu heeeeeeeeel lang voordat je meer kan en coins is al bijna niet eens te krijgen.
Vindt het nu beetje eentonig worden.:( |
Quote:
Tja, dit zijn van die éendagsvliegen. Maar wel een leuke een dag vliegen! |
Ik speel ook nog steeds :) lvl 43 momenteel
|
Ik speel het ook al niet echt meer, kan mijn garage nog uitbreiden en heb een miljoen ofzo volgens mij maar op moment geen zin meer om er wat mee te doen
Komt misschien nog wel weer Eelco ik heb je geaccepteerd :thumbup: |
|
Even mijn garage posten :rolleyes:
Beetje bij De heer De Pul afgekeken :D :thumbup: ![]() Weet iemand trouwens hoe je in levels kan werken, dus dat je een trappetje naar boven kan bijvoorbeeld. |
Ben de hele dag alleen maar bezig de auto's van Andre te poetsen. :D
|
Quote:
Tja, iemand moet het doen...toch? :D |
heb er een aantal toegevoegd..
John van der Wal :thumbup: |
hoe kunnen al die andere cartown lui de muren en verdiepingen omhoog bouwen dan???
|
Quote:
Kan niet, dat lijkt alleen maar zo. Als je de muren goed achter elkaar plaatst lijkt het net of ze op elkaar staan. Zou je het vanuit een andere hoek kunnen bekijken zou je zien wat ik bedoel. |
Quote:
Gezichtsbedrog :) |
IK wil ook een Milk of Tacotruck :cry:
|
|
pff ben ik de enige of is het bij iedereen zo verrekte langzaam, het race duurt zo lang dat ineens de lichtjes op groen staan en de versnelling al op zijn eind in het rood hangt :screwy:
|
Geen idee mag om de een of andere vage reden al een paar dagen niet meer op facebook :confused:
|
cartown trekt heeeeel veel energie van mijn laptop, soms loopt hij zelfs vast..
hier mijn nieuwe garage ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 05:12. |