![]() |
Nieuwe kopen, 315cc voor 250pk 400cc of 440 voor meer.
|
euhmzz mel hoe en wat inlaat ruil betreft ?(oftopic)
te grote injectoren kan idd tot motorschade lijden |
zo vandaag naar belgie geweest naar Peter.
heb nu een super fris ladertje. die jongen neemt echt de tijd om het perfect te doen. Aanrader. Nu even een laderhelft zoeken voor de andere lader en dan laat ik die ook reviseren bij peter en houd hem als reserve. 400 cc injectoren zijn in bestelling. Had in de planning om met de zomer te rijden maar is allemaal wat uitgelopen. Enige wat ik moet maken zijn de bochten voor de intercooler maar moet eerst de moter hebben ingebouwd. das die kan ik nog niet op maat maken. Maar wat een kut wegen daar in belgie maargoed dat ik de steelies onder de caddy heb staan nu.. kan je wel zeggen dat je een compleet nieuwe motor hebt nu alleen de omhulsel is oud. toch wel lekker gevoel dat je geen ergenis van een ander meer hebt nu. van o wat zale r nu weer stuk gaan. Hoop snel wat foto's te plaatsen . |
kijk aan, menneer is nog steeds bezig.
Maar wat lees is nu? Is je motor nog niet ingebouwd dan? |
neen edje de zuigers zijn nog niet binnen..
en heb ook totaal geen tijd ervoor ben echt mega druk op moment. krijg je als je voor je eigen werk heh. maar heb alles klaar alleen wachten op die dingen en dan kan ik hem in bouwen. geduld is schone zaak |
geduld een schone zaak of volle luier :D
|
hahahha alle 2
zal de broek wel vol hebben als i eklaar is maar dan van een stijve harry |
ben benieuwd ,niet naar je harry of volle luier ,maar naar het effect
|
jah ik ook maar ja zal het wel te zien krijgen dan
maar mn harry wil je niet zien is net een 400 cc verstuiver hahah met 5 bar werksruk hahahah. dus als je je ogen wil laten laseren moet je wel kijken. |
dat krijg je als vrij gezel he ? :D
|
Ha Ha
|
All times are GMT +1. The time now is 02:18. |