![]() |
Zo dus:
![]() |
|
Very nice!!
|
Wow die is gaaf.
|
Eigen werk ook goed, bepalen jullie maar of hij hier thuis hoort...
![]() |
Yep! Hoort hier thuis!
|
Zeer zeker!!
|
zeker en vast!
|
Quote:
Effe serieus, van die is deze kever? Wat een vet ding zeg. En wat voor velgen zijn dat? |
![]() |
Quote:
Is van Dennis_ van BugPeople , velgen zijn BRT's ;) |
Quote:
Thanks! :thumbup: |
![]() |
Lekker hoor.....
|
![]() ![]() ![]() Bij deze mijn kevertje |
Quote:
En het volgende project ;) ![]() ![]() Gaat niks boven old skool dieren stickers op de ramen :D |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Mega Draakster!
|
![]() |
![]() (van de beste site: http://trackbuilt.tumblr.com/ VW's + fietsen, rally en race) Morgen naar de meeting in Zaandam om eens te kijken, ben benieuwd, mijn eerste stappen richting luchtgekoeld. |
ff wat ruige zelfbevlekking... ;)
![]() |
Quote:
Welke kleur plakt er op deze mooie kever ? Grtz To stay on topic ![]() |
Hey de kleur is Mango groen L346 is 1 jaar geleverd op de kever 59/60
|
![]() |
vette kever gezien , verry nice :)
|
Er stonden weer schitterende exemplaren in Schoondijke gisteren tijdens de Classic carmeeting "Vintage at Schoondijke"
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Meer via: http://www.5cabrio.nl/schoondijke12 |
![]() |
Quote:
Foei, die is mooi!! in mijn ogen dikker dan een tot op de grond verlaagde bril/ovaal. Maar ieder zijn smaak uiteraard. |
Quote:
Dat roep ik al jaaaaaren :tongue: Maar misschien moest dit topic maar eens opgeplits worden in een topic VETTE kevers en een topic DIKKE kevers. |
Sorry voor de OT maar deze stijl vind ik ook wel het gaafst bij een Kever.
|
|
Quote:
Dat is een hele leuke, Morgen weer aan de mijne werken, moet eigenlijk over 2 weken naar spa :D Waar ook veel zeer dikker kevers komen Heb echter nog erg veel te doen :redface: . ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ik ben wel weer in voor een paar ovals, californian look....... :) :)
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 14:34. |