Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   RallyeGolf Inventarisatie v2.0 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=45571)

HannoverEdition 15-04-2011 14:56

Quote:
Originally Posted by Rallye-VR6t
Heb net nog twee Rallye's gekocht. Beide 0 km. Beide VWM Rally uitvoeringen.
Een is de Nieuw Zeeland editie de andere een witte zonder bestickering.
Ik ben dolblij!

Maar ze zijn wel schaal 1 op 43. :redface:

Fotooooo's :D

gefeliciteerd André :thumbup:

Rallye-VR6t 15-04-2011 17:46

Quote:
Originally Posted by HannoverEdition
Fotooooo's :D

gefeliciteerd André :thumbup:

Zoek maar op Ebay.de snel zijn. Er zijn er 300 gemaakt. En er rijden nu al 3 in FRS.
Er is ook nog een helemaal witte. 100 gemaakt. Daar rijden straks ook 3 op het tafelkleed. :tongue:

HannoverEdition 15-04-2011 17:50

Quote:
Zoek maar op Ebay.de snel zijn. Er zijn er 300 gemaakt. En er rijden nu al 3 in FRS.
Er is ook nog een helemaal witte. 100 gemaakt. Daar rijden straks ook 3 op het tafelkleed. :tongue:

Die rijd hier ook over het tafelkleed André :tongue: :D

en zijn ze ook in het wit gemaakt,.......en daar heb/krijg jij er 3 van... :eek:

fabbi 25-04-2011 21:02

Rallye nr 020

Eigenaar: Gestel Auto's (6-10-2005)
Chassisnummer: WVWZZZ1GZKB??????
Motornummer: 1H??????
Kenteken: PJ-VJ-66
Kleur: Matzwart, origineel Tornadorot (LY3D)
Bijzonderheden: 6-10-2005 te koop bij Gestel Auto's. 14-09-2007 te koop op Marktplaats. 24-06-2008 op Marktplaats. Koper onbekend

staat nu weer op MP te koop...

gizmo98 26-04-2011 12:38

die rv rs 39 ralley heb maat van mij naar nederland gehaald jaren geleden
hij was toen kwa bekleding leeg geroofd hij heeft eer toen fire and ice in gezet

leuk hem weer te zien

honcie 26-04-2011 15:51

Dat is mijn Rallye.
Ik heb mijn Rallye gekocht in Friesland en die heeft hem uit Rotterdam gehaald.
En via hyves had iemand mij gevonden die had er ook ingereden, toen reed die in Apeldoorn.
Maar van die persoon ben ik zijn naam kwijt omdat ik geen hyves meer heb, maar die jongen rijd nu in amerikaanse auto's.
Heeft die maat van jou nog foto's van de Rallye zoals die toen was.

m.v.g. Piet Honcoop

Rallye-VR6t 06-05-2011 23:37

Quote:
Originally Posted by perojo
hallo,

heb wat info over nummer 53 de onbekende rally in krommenie

deze is 10 jaar vandezelfde eigenaar geweest en 11-03-2011 hebben wij hem gekocht

En nu alweer te koop?

perojo 08-05-2011 10:06

Quote:
En nu alweer te koop?

ja idd maarrrrr moet niet weg maar mag weg alleen voor een liefhebber het is een super auto dus staat ons niet in de weg maar gun het wel een liefhebber dus zodoende :thumbup:

HannoverEdition 08-05-2011 10:12

Quote:
En nu alweer te koop?

iets teveel vermogen denk.....;)

Quote:
Originally Posted by perojo
maarrrrr moet niet weg maar mag weg alleen voor een liefhebber het is een super auto dus staat ons niet in de weg maar gun het wel een liefhebber dus zodoende :thumbup:

Dan MOGEN er heel veel auto's hier op het forum wel weg denk ik..... :rolleyes: :D

waarom zet je hem hier op het forum niet te koop dan? hier zullen vast meer liefhebbers naar kijken dan op MP... ;)

perojo 08-05-2011 20:41

Quote:
Originally Posted by HannoverEdition
iets teveel vermogen denk.....;)

Dan MOGEN er heel veel auto's hier op het forum wel weg denk ik..... :rolleyes: :D

waarom zet je hem hier op het forum niet te koop dan? hier zullen vast meer liefhebbers naar kijken dan op MP... ;)

hahaha ja dat denk ik ook wel :thumbup:

ik ga hem nu erop zetten ik had hem al bij de edtion erbij gezet maar als iemand speceviek naar een rallye zoekt dan vind ie hem niet dus ga maar ff een aparte advertentie maken thanks :D

VeeDubber 13-05-2011 21:43

Recent nog wat foto's ontvangen van nr 046. Is sinds 2006 bij de huidige eigenaar in bezit en staat momenteel te koop:

Domi 15-05-2011 18:23

Rallye nr 51 ziet er nu zo uit.
Oud,

Nieuw,

Turbo-Variant 20-05-2011 01:24

Ladertje iets minder druk gaan leveren, gezien het gezakte vermogen? ;)

Ron mk1 20-05-2011 06:47

Quote:
Originally Posted by Turbo-Variant

Dat noemt hij nieuwstaat?

Hmm, best een leuk ding maar mag toch een hoop meuk vanaf voor dat hij nieuwstaat is .... ;)

Rallye-VR6t 20-05-2011 07:34

Van 328 pk naar "ongeveer" 210pk. Dan loopt de motor perfect :rolleyes:

Het kunnen er ook "exact" 180 zijn. :D

Als je een Rallye koopt met 180pk moet je vragen of er een slaafje bij krijgt om te helpen duwen.

fabbi 20-05-2011 14:01

Gezien de vraagprijs bij Arie ook en pak lager verkocht als eerst de prijs was.....
scheelt zo een 3 ruggen ... bom duiten.

vdWal. 20-05-2011 16:39

Afgelope weekend nog daar geweest en toen had die het nog wel over een 300+ pk's met uitdraai etc..
jammer dat de as er onderuit is naar achter voor de uitlaat

g60-vr6freak 20-05-2011 18:58

de uitdraai was niet goed bekeken door de oude eigenaar en omdat arie goed van vertrouwen is heeft hij dit overgenomen van hem
de auto heeft dus geen 328pk maar 328nm koppel!!
auto is bij jd op de bank geweest en daar is ook de uitdraai van

golf2onderdelen 20-05-2011 21:16

golf rallye

hallo mensen

ik heb deze rallye gekocht van een bekende van mijn en deze had het over 328 pk ik heb verder ook niet met deze auto gereden en ben er alleen mee naar de meeting in arnhem gereden en toen dacht ik al wel van dit klopt denk ik niet en daar hebben we de uitdraai bekeken en deze bleek 328nm te hebben en +/- 210 pk dus dat was een foutje deze auto is verder netjes en de prijs is dan ook een vraagprijs voor de mensen die het geld wel hebben??????

gr arie uit leuvenheim

HannoverEdition 21-05-2011 06:24

Quote:
Originally Posted by golf2onderdelen
hallo mensen
ik heb deze rallye gekocht van een bekende van mijn en deze had het over 328 pk ik heb verder ook niet met deze auto gereden en ben er alleen mee naar de meeting in arnhem gereden en toen dacht ik al wel van dit klopt denk ik niet en daar hebben we de uitdraai bekeken en deze bleek 328nm te hebben en +/- 210 pk dus dat was een foutje deze auto is verder netjes
gr arie uit leuvenheim

is ook veel aannemelijker dat een auto meer Pk's dan koppel heeft natuurlijk.... :tongue:
Wel appart dat er 2 vorige eigenaren verkeerd gelezen hebben......ach van liefhebber voor liefhebber zal ik maar zeggen....... :rolleyes:
Foutje bedankt :D

Quote:
de prijs is dan ook een vraagprijs voor de mensen die het geld wel hebben??????

Die zullen er op dit forum vast wel zijn,echter word er hier wel iets kritischer naar een Golf Rallye gekeken dan op MP denk ik. :cool:

ik zou zeggen,zet hem hier op het forum te koop in het auto's te koop topic Arie. :thumbup:

Roy-16VT 21-05-2011 11:08

Quote:
hallo mensen

ik heb deze rallye gekocht van een bekende van mijn en deze had het over 328 pk ik heb verder ook niet met deze auto gereden en ben er alleen mee naar de meeting in arnhem gereden en toen dacht ik al wel van dit klopt denk ik niet en daar hebben we de uitdraai bekeken en deze bleek 328nm te hebben en +/- 210 pk dus dat was een foutje deze auto is verder netjes en de prijs is dan ook een vraagprijs voor de mensen die het geld wel hebben??????

gr arie uit leuvenheim

Die uitdraai lag bij dub inn achter het raam zeker..

daar stonden nog hele andere pk`s op +- 155 aan de krukas en 133 aan de wielen :rolleyes:

g60-vr6freak 21-05-2011 22:05

dit staat er inderdaad op :)
maar dan wel in kw dus 155 kw is 210pk

Roy-16VT 22-05-2011 09:58

Hmm meende dat er bhp stond maar zal ik me wel vergist hebben ;)

Rallye-VR6t 28-05-2011 16:53

Rallye nr 025 = terug naar Duitsland. Nieuwe eigenaar heet Dustin.
(even edit. de F weghalen uit heeft) :D

VeeDubber 29-05-2011 15:28

Rene stuurde me al een PM, binnenkort de lijst weer even aanpassen

Domi 12-06-2011 08:00

Kenteken onbekend, waarschijnlijk export of gedemonteerd.

honcie 14-06-2011 19:15

Weer 1tje te koop.
Voor mij is dit een onbekende maar wel een luxe uitvoering.
http://link.marktplaats.nl/453881730

En nog maar net in het land en nu alweer te koop.

Domi 14-06-2011 19:21

nette prijs. zeker met rallye recaro en electr ramen erin.

PimVW 14-06-2011 19:26

Is n héle nette auto! Als je ziet wat ze voor Rallye's vragen is dit n zeer nette prys!

PuttenMKII 14-06-2011 21:14

Deze kwam voorbij op VWforum, #51 in de lijst. Kleine metamorfose ondergaan. Foto is genomen @ DAF

Domi 15-06-2011 06:05

;)

Quote:
Originally Posted by Domi
Rallye nr 51 ziet er nu zo uit.
Oud,

Nieuw,

PuttenMKII 15-06-2011 08:50

haha, ze hebben hem nog niet aangepast ..

:thumbup:

g60-vr6freak 15-06-2011 17:19

die auto is idd compleet aangepakt
sprak hem een paar weken geleden over de auto
er ligt nu een r32 motor in het motorruim

Mr-X 21-06-2011 19:34

Reed hier vanavond bij mij voor het huis langs..
Zag er goed uit, en wat een geluid :thumbup:

Nummer 046
Eigenaar: Henk@VR6
Chassisnummer: WVWZZZ1GZKB118895
Motornummer: 1H??????
Kenteken: PJ-VL-49
Kleur: Special Paint
Bijzonderheden: Staat vermoedelijk geschorst

The Skinnmeister 31-07-2011 12:01

Quote:
Originally Posted by richard-polo

deze rallye staat bij mijn ouders om de hoek, al jaren!!
rijdt een oudere man in ma ligt gewoon een g60 motor in... waarom die 16v logo snap ik ook niet...

de embleemloze gril is al 2maal gestolen :( dus nu zit er een orginele in

Ben afgelopen donderdag bij deze Rallye wezen kijken, die man wil er toch vanaf omdat hij er te weinig mee rijdt. ligt idd een G60 in, en dit is echt een mooie wagen, als nieuw. Dorpels zijn roestvrij, Recaro's zijn als nieuw, vloerbedekking ed perfect, zacht dash, lederen stuur ed. Perfecte wagen :eek:
Snap nu wel waarom dat die 16v logo's erop zitten, omdat deze als 16v op kenteken staan en niet als Rallye!!

Rallye-VR6t 31-07-2011 12:12

Quote:
Originally Posted by The Skinnmeister
Ben afgelopen donderdag bij deze Rallye wezen kijken, die man wil er toch vanaf omdat hij er te weinig mee rijdt. ligt idd een G60 in, en dit is echt een mooie wagen, als nieuw. Dorpels zijn roestvrij, Recaro's zijn als nieuw, vloerbedekking ed perfect, zacht dash, lederen stuur ed. Perfecte wagen :eek:
Snap nu wel waarom dat die 16v logo's erop zitten, omdat deze als 16v op kenteken staan en niet als Rallye!!

Bouwjaar 1987. De auto is/moet dus zijn omgekat.
Waarom is dat gedaan? Belasting of diefstal? De auto heeft een verhaal.

The Skinnmeister 31-07-2011 12:12

Quote:
Originally Posted by rallyegolf driver
Dit is vrij eenvoudig te tracken of hij is omgekat ja of nee, de fabriek waar ALLE rallye's gebouwd zijn ligt in Vorst ( bij Brussel ) in Belgie. Dus alle chassisnummers van alle Rallye's hebben in het chassisnummer op de plaats van de fabriek de letter B staan. Zo niet = omgekat.

Zoek het even na via een VIN-decoder.... zo gepiept, als je het chassisnummer hebt.

Nu heb ik dus ook foto's gemaakt van het chassisnr. en hier staat geen 'B' in en het begint ook niet met een Rallye nr. Dit nr begint met WVWZZZ19ZJW......
Dus ik denk dat er iets met deze wagen gebeurd is vroeger, deze man heeft hem al 15jaar. Hij vertelde wel dat er vroeger iemand bij hem aan de deur is geweest met politie en al erbij, maar ze hebben toen niets kunnen vinden.
Wat ik by the way ook gek vond, deze wagen ziet er zo mooi uit, maar geen sticker meer in de kofferbak :confused:

Maar ja, deze wagen is toch boven mijn budget (hij vraagt er nl 9.500,- Euro voor), wilde alleen ff wat info afgeven voor volgende geinteresseerden. Heb evt pics ed gemaakt, dus kun je altijd pm 'en.

Rallye-VR6t 31-07-2011 12:16

Quote:
Originally Posted by The Skinnmeister
Nu heb ik dus ook foto's gemaakt van het chassisnr. en hier staat geen 'B' in en het begint ook niet met een Rallye nr. Dit nr begint met WVWZZZ19ZJW......
Dus ik denk dat er iets met deze wagen gebeurd is vroeger, deze man heeft hem al 15jaar. Hij vertelde wel dat er vroeger iemand bij hem aan de deur is geweest met politie en al erbij, maar ze hebben toen niets kunnen vinden.
Wat ik by the way ook gek vond, deze wagen ziet er zo mooi uit, maar geen sticker meer in de kofferbak :confused:

Maar ja, deze wagen is toch boven mijn budget (hij vraagt er nl 9.500,- Euro voor), wilde alleen ff wat info afgeven voor volgende geinteresseerden. Heb evt pics ed gemaakt, dus kun je altijd pm 'en.

9500 voor een auto met verhaal, je blijft dromers houden natuurlijk.

The Skinnmeister 31-07-2011 12:24

Quote:
9500 voor een auto met verhaal, je blijft dromers houden natuurlijk.

Die man heeft geen idee hoe het zit met zo'n Golf, mbt chassisnr en motor ed.
Ik heb hem wel een beetje een idee gegeven hoe het wel zou moeten, nu belde hij gisteren, dat hij toch langs de rdw wil gaan om hem goed op kenteken te laten zetten, hou jullie wel op de hoogte.

richard-polo 31-07-2011 12:28

ik zie hem vanaf hier nu staan :)
de man weet indd vrij weinig van de gang van zaken omdat ie regelmatig aan de deur komt of ik onderdelen kan scoren voor hem..

wagen is niet gestolen en ook niet omgekat, het verhaal heb ik al eens verteld maar goed jullie mogen denken wat jullie wilen :)

hij vraagt zoveel geld omdat ie nog net wel weet dat zo,n golf geld waard is voor sommige...

All times are GMT +1. The time now is 12:10.