![]() |
ik vind het helemaal niet gek staan die wielen,alleen die stretch is gewoon bezopen:shake:
verder nog steeds een hele mooie auto! |
ik had niet gedacht dat die wieltjes zo mooi onder je jetta zouden staan.
gr rens |
Gewoon plat en stretsjeuh die hap Ronnie en verder geen gezeur :)
Zoals met alles, lekker strak moet kunnen :D |
Quote:
Dank je Rens! :thumbup: |
Stikkers al ontvangen van stickers per sms? Was ook benieuwd naar je ervaring ermee. Wil ook wat stickers bij hun bestellen.
|
Stickers heb ik ontvangen super kwaliteit, en er zat maar 1 dag tussen dus super.
Ik zeg je dat dit heel goed werkt. Gr Ronnie |
Morgen meeting in Bree ik heb er echt zin in.
Gr Ronnie |
als je het mij vraagt (en nee dat doe je niet, maar toch...)
poot maar gouw de Bbsjes er weer onder :) |
Vandaag echt heel onverwachts toch een prijs gewonnen in België, aangezien daar erg veel mooie wagens stonden en veel plastic tuning, en airride wagens, waar veel geld en ook tijd in zat. En toch daar een prijsje mogen meenemen, erg leuk, ik had het echt niet verwacht.
Gr Ronnie |
![]() En kijk mijn wagentje staat in de Golf+ Magazine Editie Augustus, verslag van Volksdub 2010 Gr Ronnie |
Ziet er goed uit Ronnie. Die stretch is gewoon lekker.
Hoeveel bar lucht zit er in de achterbanden ? Ik heb 165-45 op 8j, en sinds ik die heb terug gezet op 3 bar heeft de band zich iets naar binnen gezet. Dus ga ze maar weer op 4bar zetten in de hoop dat de band zich terug zet naar de velg rand :D |
Ik rij nu met 4Bar ja in de banden, op de BBSjes met 8J en 165-45-15 heb ik altijd 3bar gehad. Banden bleven altijd mooi op de velg zitten.
Gr Ronnie |
Quote:
gooi es een foto van die prijs online, vond die echt gaaf gedaan :thumbup: |
Zal vandaag even kijken of ik er eentje erop kan zetten.
Gr Ronnie |
Vind dat stretch helemaal niks, maar die velgen op zich staan er prima onder maar dan moet je een beetje die "racy" look aan de auto geven...
|
Velgen staan echt superdik onder de Jetta! En de stretch, ik vind het nog best normaal/mooi staan. Heb erger gezien hehe :D
http://www.youtube.com/watch?v=1IGd...feature=related |
Dat is anders echt geen dikke stretch hoor die op het filmpje.
Die is echt veel minder als die van mij. Hahaha. Maar bedankt voor het complimentje. Gr Ronnie |
Op speciale aanvraag, van Oldskool Ivo.
Foto van de gewonnen beker in Bree. Gr Ronnie |
das nog eens een coole beker
|
Quote:
idd erg tof! (en 16v :woowoo: ) |
Inderdaad een 16v zuiger, maar alleen geen van Volkswagen.
Gr Ronnie |
Foto's die ik gisteren heb gemaakt, op het industriepark in Bree België.
Gr Ronnie |
velgen staan erg goed ! :thumbup:
zondag ook naar heerde toevallig ? kan ik hem i.r.l bekijken.. |
Nee sorry, zondag heb ik familie verplichtingen, dus geen treffen dit weekend.
Gr Ronnie |
jammer, misschien nog een keer op een ander treffen :D
|
19 september wel aanwezig op het MK1 Treffen in Assen, dus als je daar heen gaat dan kun je hem zien.
Gr Ronnie. |
Deze week (als het weer het toelaat) even bekijken wat ik allemaal nodig heb voor het spruitstuk te kunnen vervangen voor de spaghettie. Ik moet namelijk even uitzoeken waarom er een kleine leiding loopt van de carburator naar het uitlaat gedeelte, of ik dat nodig heb ik geloof zelf dat dit is voor de betere start en stationair loop van de motor in de winter. Als iemand hier tips over heeft dan hoor ik die graag.
Gr Ronnie |
Quote:
:goodpost: Regel maar een mooie lange colonne vanuit t diepe zuiden :thumbup: |
Quote:
Kun je gewoon weg laten, is de verwarming van het inlaatspruitstuk. Even de originele ingang op het inlaatspruitstuk afdoppen en je bent klaar. Ik heb het spruitstuk van een G40 erop ivm de grotere diameter. Daarmee heb ik even gereden met de originele carb. Reed prima, nu inmiddels Cv-carbs en dat loopt nog beter. Gr, Pim |
Quote:
top Don, vindt het echt een mooie cup :thumbup: |
Quote:
Oke Pim bedankt, ik dacht al dat dat zoiets was. Ja moet nog ff sparen en dan neem ik contact met je op voor die carb's en inlaat. Gr Ronnie |
Quote:
Helaas zullen we maar met z'n 2en zijn. Die dag een Cabrio en mijn Jetta. Gr Ronnie |
Quote:
Misschien dat ik mee kan rijden! Hopelijk is mijn Jetta dan eindelijk zover om te kunnen rijden, na 2,5 jaar :D |
Dan laat je me maar wat weten, geen probleem.
Gr Ronnie |
Vandaag eens onder de wagen gekeken, ergens blies hij lucht weg, waardoor de motor vaker uitviel en de wagen erg veel benzine gebruikt. Eenmaal onder de wagen zagen we (eddyvwone en ik) dat de geribbelde uitlaat buis was gescheurd nu krijg ik morgen als het goed is een nieuw flexibel stuk en een rechte buis van diameter 40mm, en zaterdag word het nieuwe spaghetti spruitstuk gemonteerd zodat alles weer netjes dicht is en waarschijnlijk ook iets wat beter zal lopen.
En dan even sparen voor de motorfiets carburateurs incl spruitstuk, van SjefG40. Om toch net even dat beetje meer vermogen te hebben want 44kW is wel erg min. Gr Ronnie |
Zo net even met eddyvwone, het spruitstuk gemonteert, na wat aanpas werk paste het eigenlijk goed, maar goed het moet wel nog even afgelast worden morgen, het hangt nu in klemmen, maar het lekt dus hier en daar wat. Maar man o man wat een wereld van verschil, je voelt echt dat hij een stuk beter loopt en ook echt meer koppel heeft gekregen. Ik weet dat het raar klinkt maar het is echt maf dat zo'n spruitstuk zoveel verschil kan maken.
Gr Ronnie |
Quote:
als de passat morgen niet opgehaald word rij ik ook wel mee, ben je AL met 3! :thumbup: |
jaja
met de limburger geklust spruitstukje is al niet meer mooi chroom maar gaat al de blauwe kant op hihi. loopt een stukje beter moet morgen alleen nog een beetje gelast worden en dan is die klaar. groeten eddy Quote:
|
Een paar plaatjes bij de praatjes..
Het spruitje begint al mooi blauw te worden. Het enigste wat er moest aangepast worden was eigenlijk de steun voor de G-lader eraf slijpen en er zou nog een buisje in gelast moeten worden voor de carburateurverwarming. Maar ik denk dat ik laat, moet ik morgen even kijken. En hij ploft nu lekker in de uitlaat als je hem laat uit rollen. Echt te gek. Eddy nog bedankt he, Gr Ronnie |
Ziet er goed uit zo,
Dit is een van de dingen die ik ook nog moet aanschaffen. Zou de carburateurverwarming eraf laten, deze heb je niet nodig als je met motorfietscarbs gaat rijden. Rij zelf ook met motorfietscarbs en daar zit deze aansluiting niet op. Dus zou zonde zijn om aan je goed uitziende spruitstukje te lassen en je het straks niet meer nodig hebt. Erik. |
All times are GMT +1. The time now is 15:11. |