![]() |
Dat ziet er goed uit Lieuwe !!!
De mijne is als alles goed gaat volgend weekend voorzien van een nieuwe laag rooie verf !!!! Groeten, LRR |
ik heb het gister al even in het echt bewonderd het ziet er goed uit hoor :thumbup:
succes met het opbouwen |
Ziet er goed uit kerel :). Volgens mij wel goed gelukt?
|
Ik zeg, je echte motor opbouwen en die erin ploffen :)
|
![]() Motor zit weer op de goeie locatie :tongue: Zit een nieuwe distributieriem en waterpomp op. Voor de rest is er nog een afgedraaid vliegwiel opgekomen, waardoor mijn stationair toerental nog slechter zal worden :screwy: Remmerij ook mooi in de verf gezet (ook alle remleidingen). Benzineleidingen liggen ook onder de auto. Nu nog 1000 en 1 dingen netjes maken en monteren en dan heb ik weer een redelijk complete auto. |
Goed bezig kerel!
Hoe staat het met je Compo's? |
ziet er weer fris en fruitig uit lieuwe!
|
Ziet er goed uit lieuwe !!
|
goed bezig :thumbup:
|
Weer erg netjes Lieuwe !
Goed bezig man, wel hem toch echt een keer irl gaan bewonderen, wanneer verwacht je hem zo ongeveer klaar te hebben? Vast en zeker wel aanwezig @ MK1 meet, misschien daar wel ff kijkje nemen :) |
Thnx voor de reacties mensen :cool:
Auto zal over een paar maand wel "klaar" zijn (klaar is die eigenlijk nooit ;)) Op de MK1 meeting in Assen moet de auto er iig goed bij staan. Quote:
Zijn al binnen en banden ook. Staan wel foto`s @ Compomotive topic in wielen/banden gedeelte. Binnenkort maar eens de banden erom laten draaien en als de auto rijdbaar is gaan ze eronder :) |
Quote:
Dat ziet er lekker strak uit Lieuwe!! mooi man! :woowoo: |
Goed bezig Lieuwe! Maare BBS for life, heb je ze nog dan?
Mooi gespoten hoor! Maare, onderste stuk niet meer in de tectiel/anti-steenslag gezet? En bevalt je baan een beetje dan? Wat moet je de hele dag doen? |
Ziet er leuk uit Lieuwe :). Paste et troep een beetje wat je van mij hebt :)?
|
Superrr lieuwe!!
Dus binnenkort het unieke grilletje er maar in dat je van mij hebt. |
@Domi .. Grill moet eerst maar eens een opknapbeurt hebben ouwe bumperklever (gezien de steenslag op de rode bies :rolleyes: )
Zit nog een beetje te twijfelen over de kleur van mijn inlaat+kleppendeksel. Zonet even het spul erop gezet zoals het was. Zilver staat ook wel goed moet ik zeggen. Zwart/antractiet wordt wel een beetje saai denk ik. Wat zeggen jullie ervan ? ![]() |
Damm ziet er heel goed uit !!!
|
Zwart -antraciet ! Úber motorsport ook!
|
Mooie motorruimte, heel erg netjes;).
|
Dit ziet er ook wel dik uit! zou het zo laten;)
|
All times are GMT +1. The time now is 19:44. |