Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Breadfan's mk2 project (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=60018)

BIEZELWERKS 24-03-2010 13:10

Die mk2 is zeker maar ''ietsje'' verlaagd? Ha....ha...ha..
Niet veel drempels in Sittard....?

Dit ken net.

Grt. BIEZELWERKS

breadfan83 24-03-2010 14:02

Quote:
Originally Posted by BIEZELWERKS
Die mk2 is zeker maar ''ietsje'' verlaagd? Ha....ha...ha..
Niet veel drempels in Sittard....?

Dit ken net.

Grt. BIEZELWERKS

Je moest eens weten... Alleen om hier de wijk uit te komen kom ik al een dozijn aan drempels tegen, bijna elk kruispunt en elke splitsing heeft 'n drempel. Beetje raar manouvreren op de weg, en het is redelijk te doen. :D

Zou trouwens ook de eerste keer niet zijn dat ik vastloop ergens. Met de KR gaat ie misschien iets omhoog, en denk dat ik dalijk als de BBS-en klaar zijn helemaal niet meer zo laag kan als nu.

Maar het is wel verdomd leuk om zo rond te rijden. Heerlijk om te zien hoe die LTS-ers hier in de straat het zebrapad op de drempel overrennen als ik heel rustig de lip op de drempel laat schrapen terwijl ik ze laat oversteken. Of oude mensen die op de stoep stil blijven staan en me nakijken terwijl ze met hun wijsvinger op hun voorhoofd tikken. :D

martiepartie 24-03-2010 14:07

Je moet daarvoor wel diep in je geheugen graven zeker?? :D Maak dat ding nou eens aan de loop :thumbup:

breadfan83 24-03-2010 15:26

Quote:
Originally Posted by martiepartie
Je moet daarvoor wel diep in je geheugen graven zeker?? :D Maak dat ding nou eens aan de loop :thumbup:

Is redelijk leeg daarboven, dus viel wel mee. :D

Ben d'r mee bezig, maar deze maand zit ik door het auto-budget heen, en volgens mij ook al voor de maand april. :(

In mei issie weer aan de rij... ofzo... :D

dekilo 24-03-2010 15:37

Quote:
Originally Posted by breadfan83

Maar het is wel verdomd leuk om zo rond te rijden. Heerlijk om te zien hoe die LTS-ers hier in de straat het zebrapad op de drempel overrennen als ik heel rustig de lip op de drempel laat schrapen terwijl ik ze laat oversteken. Of oude mensen die op de stoep stil blijven staan en me nakijken terwijl ze met hun wijsvinger op hun voorhoofd tikken. :D

Ik schaam me kapot!
Ik moest laatst na een bedrijfs diner met een stoet collega's achter me uitstappen om een gedeelte van de voorbumper op te rapen omdat ik wat te hard geschraapt had!

breadfan83 24-03-2010 15:40

Quote:
Originally Posted by dekilo
Ik schaam me kapot!
Ik moest laatst na een bedrijfs diner met een stoet collega's achter me uitstappen om een gedeelte van de voorbumper op te rapen omdat ik wat te hard geschraapt had!

Daarom heb ik kleine bumpers. :D

Maar zo ben ik vast blijven hangen op de eerste schooldag op de HTS, op een drempel, direct voor de grote ingang, waar natuurlijk de hele bende docenten en studenten buiten stond te roken.... sta je dan met je wielen in de lucht... :tongue:

BIEZELWERKS 24-03-2010 16:08

Quote:
Je moest eens weten... Alleen om hier de wijk uit te komen kom ik al een dozijn aan drempels tegen, bijna elk kruispunt en elke splitsing heeft 'n drempel. Beetje raar manouvreren op de weg, en het is redelijk te doen. :D

Zou trouwens ook de eerste keer niet zijn dat ik vastloop ergens. Met de KR gaat ie misschien iets omhoog, en denk dat ik dalijk als de BBS-en klaar zijn helemaal niet meer zo laag kan als nu.

Oke :) Maar dan hebben wij dus toch minder drempels, ga hem straks nog 1 cm lager zetten :D dan staat hij op het laatste stukje schroefdraad.
helaas 1 poot voor lek :mad:

Dat schrapen is zeker Fun verhaal komt mij ook bekend voor...?
Kon je bij de school ook niet meer verder dan, en hoe ben je er weer af gekomen :rolleyes:

Succes met je Project :thumbup:

breadfan83 24-03-2010 16:40

Krikje d'r onder, en net zover opkrikken tot het voorwiel weer aan de grond komt aan één kant, en dan voorzichtig van de krik af rijden... niet ideaal, maar om de hele set weer te verstellen ging nie lukken nie, zo kort voor schoolbegin. :(

De Limburger 24-03-2010 19:10

Dus die van jou is niet aanwezig 4April?
Bah bah dat kan toch eigenlijk niet he.
Veel succes en je weet het he: Het hoeft allemaal niet snel te gaan om mooi te worden.
Gr Ronnie

breadfan83 24-03-2010 20:45

Nope. Had het graag gewild, maar ik zit te krap bij kas om nou een aanhanger van 50 euro te gaan huren om een auto zinloos op en neer te slepen. :)

We gaan 't regelen voor Well. :thumbup:

T.C.Z.L 24-03-2010 21:38

Iemand uit de buurt die een aanhanger wil uitlenen? :tongue:
Jammer dat de mk2 niet meegaat Chris.

breadfan83 24-03-2010 21:40

Als iemand een aanhanger heeft neem ik hem wel mee, geen probleem. :thumbup:

Trekkende auto heb ik er wel voor.

ScareMercy 24-03-2010 22:39

Ik kan je wel slepen :) maar dan moet hij wel apk/verzekering hebben :P

breadfan83 24-03-2010 22:41

Quote:
Originally Posted by ScareMercy
Ik kan je wel slepen :) maar dan moet hij wel apk/verzekering hebben :P

Check... kun je dan ook effe nieuwe wiellagers, remleidingen en een passende kabelboom meenemen? :D

ScareMercy 24-03-2010 22:43

Heb nog een compleet onderstel liggen ^^ en een kabelboom ook nog wel ^^

breadfan83 24-03-2010 22:46

Quote:
Originally Posted by ScareMercy
Heb nog een compleet onderstel liggen ^^ en een kabelboom ook nog wel ^^

Digifiz? :D

ScareMercy 24-03-2010 22:58

Nee helaas, anders zat hij bij mij in de auto :D Maar een teller heb je toch niet nodig om gesleept te worden?
Ik kijk wel hoe hard we gaan :D

Voor de apk knoop je gewoon een normale teller erin. Dan doet de km-teller het niet, maar dat zie je toch niet als hij op de brug staat :)

Renegade 25-03-2010 00:28

Quote:

Nooit mensen gehad die zo schrikken dat ze beginnen te schreeuwen ? :D

Welke wijk van sittard woon je ookalweer ? Ben regelmatig in stadbroek :tongue:

breadfan83 25-03-2010 12:36

Quote:
Originally Posted by Renegade
Nooit mensen gehad die zo schrikken dat ze beginnen te schreeuwen ? :D

Welke wijk van sittard woon je ookalweer ? Ben regelmatig in stadbroek :tongue:

In Ophoven, bij de LTS in de straat. Stadbroek is precies aan de andere kant van Sittard. :)

Zojuist bij Mark langs geweest bij Kicken in Sittard om de banden van de BBS-en af te halen, die kwasten bij Kwikfit hadden ze gisteren alleen los gedrukt... :screwy:

De BBS-en zijn net uit elkaar gehaald, ging stroever dan ik dacht, maar 't is gelukt. Nu kunnen we beginnen met sparen voor 't opknappen.

Mike--1991 25-03-2010 16:26

Leuk project :) Veel succes ermee ;)

All times are GMT +1. The time now is 04:06.