![]() |
Quote:
Danke, ga het eens proberen. Quote:
Zou heel goed kunnen, de garage was al snel gevuld met rook, dus toen maar gestopt. Ga van de week even proberen met vriesspray en rol ook eens de auto naar buiten, dan heb ik wat minder last van de rook. En anders gewoon op de manier met de staalborstel op de boormachine. Als de kit er maar af is ben ik al blij. |
Je moet eens proberen zo'n dikke ijzerdraad borstel voor op de flex, gaat tien keer beter dan zo'n schijfje op de boormachine. Deze zijn gewoon verkrijgbaar bij de bouwmarkten, flex is veel krachtiger en dus gaat veel sneller alleen oppassen met de handjes en ogen.
Groetjes ron |
Klopt,
Erik de ijzerdraadborstel haal ik altijd bij Frank C :cool: :cool: len op de doorgaande weg van Horn naar Heijthuyzen |
Ze zijn heavy die borstels en dus ook zeer voorzichtig zijn met je handen, altijd handschoenen aan, maar dan gaat het echt heel snel, maar het blijft een zooitje.
Succes, Groetjes ron |
Dan ga ik dat ook eens proberen,
Ja Frank Coolen weet ik wel te liggen. Bedankt voor de tip. Erik. |
Zo vandaag nog even het linker binnenscherm voor het grootste gedeelte schoon gemaakt met de staalborstel op de boormachine.
Ging opzich redelijk goed, Beetje roest eronder, maar wat wil je van een auto van deze leeftijd. Verder nog wat foto's gemaakt van de roest tot nu toe. Foto's: Het linkerbinnenscherm: ![]() ![]() ![]() ![]() Linkerachter wielkastrand: ![]() Linkerachterdorpel + stukje wielkast: ![]() ![]() Rechterachterdorpel binnenzijde: ![]() Achterhoek: ![]() Linkerbuitendorpel is ook iets minder maar heb er geen foto van zie ik. Deze komt nog wel een keer. Paar plekken die ik niet wist toen hij nog in elkaar zat maar dat heb je altijd wel. |
Zo de afgelopen week nog een aantal uurtjes aan de Golf gewerkt,
Zoals vanavond. Nu is het schoonmaken bijna klaar, wou het vanavond af krijgen maar door omstandigheden is dit niet gelukt, dus nog maar een keer tijd maken voor de reserve wielbak aan de onderkant af te maken en de motorruimte. Vandaag een lasapparaat besteld dus hopenlijk heb ik die donderdag binnen. Weer paar foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jij bent goed bezig erik :thumbup:
|
Lekker werkie he! goed bezig
|
Goed bezig Erik, je pakt hem tenminste goed aan.
Groetjes ron |
Hehe eindelijk issie kaal, jammer dat ik je niet kon helpen zondag :(
Ben benieuwd naar het las-apparaat :D |
Danke,
@ Thijs: Het is een Cebora Bravo 155 geworden en zal naar alle waarschijnlijkheid donderdag arriveren. |
Weet iemand trouwens of en hoe de rubbers van de draagarmen los te halen zijn? Zodat de draagarm gestraald en gespoten kunnen worden en de rubbers vernieuwd kunnen worden.
En waarom zitten er aan de binnenzijde ter hoogte van de pedalen zo ontzettend veel gaten. Zal wel eens een foto maken en posten. |
Hier een foto van de gatenkaas, gelukkig wel orgineel zo dus geen roest:
![]() |
Die draagarmen kun je beter nieuw bestellen zijn helemaal niet zo duur met fusee compleet meestal moet je er dan wel nieuwe rubbers inpersen, kost volgens mij nog minder dan ze te laten stralen en opnieuw spuiten. Meestal zijn ze al niet zo mooi meer door de roest.
Groetjes ron |
Quote:
Ja stalen en spuiten kost me vrijwel niks, Neef van mijn vader werkt bij een bedrijf die niks anders doen als spanden stralen en spuiten. Maar ga eens kijken wat nieuwe kosten en of het dan te overwegen is. En rubbers moeten dus geperst worden? Erik. |
Quote:
Met een beetje geluk kunnen we voor een vriendenprijsje de draagarmen laten stralen en spuiten, denk dat het dus stukken goedkoper zal uitvallen dan nieuwe te kopen. |
Haha ik was je voor.
|
op e-bay koop je een set draagarmen voor 23 euri nageltje nieuw:D
|
Quote:
Bedankt voor de tip. Dan gaan mijnes bij 't grof vuil. :D |
All times are GMT +1. The time now is 11:59. |