![]() |
Quote:
U vraagt wij draaien :) |
Check die hekkensluiters :)
|
aanwezig en hopelijke met verse velgen eronder :D
|
|
Wij zijn er ook heel het weekend bij! :D Komen met zes auto's en morgen mijn nieuwe auto halen :D Heb al zin in 9&10 Juli!
|
wij zullen er ook zijn met een auto of 10 :thumbup:
we komen samen met wilbo en erikvanbilsen tot 10 Juli :thumbup: |
Mocht er nog iemand een plaats vrijhebben mag je me altijd mailen!! wij hebben nog een iemand die graag zou meegaan!
|
Quote:
Moet je wel even zeggen welke omgeving he :tongue: Gister vrij gevraagd dus ben erbij de Zondag :) Gr Sinaasboom |
Quote:
thx pietjeuh ;-) hopen toch nog een plaatske te vinden voor ons kimmeke ;-) |
De mannen en vrouwen van H.I.G.H society uit belgie zullen dit jaar de jurering voor zich nemen.
:thumbup: |
Quote:
:) Hoor net dat Marnix (www.customcaralloy.com) mooie dingen mee neemt! |
ff een vraagje ken je zondag zonder aan te melden met de vw het terijn op of gaat dat niet meer ken iemand mijn helpen
|
Voor zover bij mij bekend hoeven alleen de weekend bezoekers zich aan te melden en kan je zondag gewoon zo komen en entree aan de poort betalen.
|
Zondag kun je er gewoon op met je VW, geen aanmelding nodig (althans vorig jaar niet iig :thumbup: )
|
Zondag is zonder aanmelding!
|
Quote:
kabam :D We hebben er zin in . word een leuk weekend , weet ik zeker :thumbup: |
Vanmiddag ff de aanhanger fixen voor al onze zooi en dan zijn we er klaar voor !! we hebben er zin in !
|
tis maar 1 nacht Joey ;)
|
Het gras is voor de eerste keer gemaaid en het pad naar het terrein is afgelopen week vlak getrokken. Aankomende week wordt beide nog een keer herhaald zodat we volgend weekend van een optimaal terrein kunnen genieten.
Nog minder dan een week jongens! Wij hebben er sin an, jullie ook? |
hell yeah:rock:
blij dat het pad vlak getrokken word trouwens;) |
All times are GMT +1. The time now is 21:53. |