![]() |
Komende Zondagmiddag gaan we weer rijden met verschillende Golven........heb er zin in!
Jos. :thumbup: |
Quote:
Het is ook pas vanaf 13:00 uur. :) |
Ja klopt. Ik heb dienst tot 14:30 en moet dan nog 45min rijden.
Zou dus misschien de 16:00 sessie nog kunnen rijden. Hoop dat het zo wel droog word! |
nog gereden???
|
Ik niet. Ben niet gegaan, mijn dienst liep helaas uit.
|
Ploegendienst dat uitloopt? :D
Jammer man.....Gijs heeft wel gereden en volgens mij had ie `t best naar z`n zin! ;) |
Jup! Was een prima dagje :)
|
Quote:
Je ik loop op een aantal projecten, en die zitten nu in de afrondfase. Druk druk druk dus helaas, en nieuwe woning gekocht dus gaat niet zo hard meer. ;) Auto ziet er goed uit Gijs, hoe bevielen de banden? Ik ben morgen weer op Assen. :thumbup: |
Vandaag eens even kijken hoe de zaken erbij liggen op spa francorchamps. :cool:
|
|
Nu wel Jos :) Je hoeft alleen het laatste deel van de link te plaatsen (dus geen "https://www.youtube.com/watch?v=" )
Edit; Leuk om dit deze filmpjes te zien en ook vooral leerzaam ivm bochten aansnijden. Ten opzichte van het eerste filmpje rij ik overal rond de 15 Ã* 20km/h zachter, met 'n rondetijd van rond de 2:20 (ook iets langzamer dus ;)) |
Bedankt Gijs,
Heb de van bovenste ook meteen een ander filmpje gepakt waar ik zelf rijdt. Ik heb de camera ook zo geplaatst dat ik mezelf zie sturen en kan zien hoe het gaat en of er rust in de auto heerst. Auto is helaas achter niet goed nu. Heb jij het over de snelheid van de teller of GPS. Bij mijn Golf V scheelt dat nogal....... Jos. |
Digitale teller midden op het dashboard.. GPS denk ik dan :)
|
Quote:
Yep, mijn oude laptimer. Ook mooi om te zien hoeveel de originele afwijkt....... Jos. |
Die kont wil andere dingen dan de voorkant... ;)
|
Quote:
Was bijzonder irritant, rechtsaf gaat niet goed, linksaf wel. Normaal is de achterkant al "licht" afgesteld, nu rechtsaf een beetje teveel. Weet nog niet wat er aan de hand is, heb er nog geen tijd voor gehad. Jos. |
Nog mensen die straks ook gaan kijken/rijden @ vrijrijden TT Assen? :)
|
|
Gaan er vrijdag nog mensen naar Zandvoort? Ik ga als het redelijk weer is met de volvo weer een paar sessies doen :drive: Lijkt me gezellig om wat mensen van hier te spreken :thumbup:
|
Ik ga misschien wel om foto's te nemen :thumbup:
Helaas niet zelf rijden, m'n auto is nog lang niet klaar :D |
All times are GMT +1. The time now is 18:26. |